• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (відкриті шафи для зберігання засобів навчання для забезпечення якісної , сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»)

(відкриті шафи для зберігання засобів навчання для забезпечення якісної , сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»)

Завершена

57 624.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 289.00 UAH
Період оскарження: 02.10.2020 09:26 - 15.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірної дискваліфікації пропозиції ТОВ «ТМ «Брік» та відміні рішення про дискваліфікацію

Номер: b9bb9cc47d7a4d869bd8aaa2f372aa46
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-02-000779-a.c1
Назва: Вимога щодо неправомірної дискваліфікації пропозиції ТОВ «ТМ «Брік» та відміні рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету Сектору освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області за №1 від від 23.10.2020 р. ТОВ «ТМ «Брік» дискваліфіковано з причини не відповідності умовам тендерної документації згідно п.1ст. 31 Закону, а саме : – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, та не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. ТОВ "ТМ «Брік" не погоджується та доводимо до Вашого відома обґрунтування наявності порушених прав, а саме: 1 Згідно п.1ст. 31 Закону та згідно з розд. 5 п.5 Тендерною документацією Замовника щодо невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме : Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ТМ «Брік» без повідомлення про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та не надав можливості Учаснику на виправлення виявлених Замовником невідповідностей. 2. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Відповідно до розділу 3 Інструкції з підготовки Тендерної документації Замовника, в документації немає чіткої вимоги зазначення Учасником строку дії тендерних пропозицій, а саме в Ціновій тендерній пропозиції Учасника. 3. Частиною третьою статті 22 Закону визначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Відповідно до умов Тендерної документації Замовника формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: - технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність. Таким чином, Цінова пропозиція Учасника відповідає умовам тендерної документації, а не зазначене слово «робочих» не є підставою для відхилення пропозиції Учасника, оскільки є технічною помилкою та опискою (пропущене слово «робочих»). Тому правових підстав для відхилення тендерної пропозиції по цьому пункту у Замовника не має. Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 р. № 114-ІХ, Вимагаємо: 1. Прийняти та розглянути вимогу 2. Переглянути рішення результат закупівлі UA-2020-10-02-000779-a та наполягаємо на відміні рішення згідно з протоколом засідання тендерного комітету Сектору освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області за №1 від від 23.10.2020 р. та забезпечення рівних умов для всіх учасників, обєктивного та чесного вибору переможця.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно з протоколом засідання тендерного комітету Сектору освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області за No1від від 23.10.2020 р. т пропозицію ТОВ «ТМ «Брік» було відхилено як таку,що не відповідає умовам умовам Замовника а саме не відповідність строку дії тендерної пропозиції Учасника. З приводу відповідного рішення пояснюємо наступне:відповідно до п.16 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі" (в новій редакції) якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією,він розміщує у строк,який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель які чітко визначені в Законі,передбачених пп.1 та 2.п 16 ст.29.Можливість виправлення строку терміну дії в пропозиції Учасника в статті відсутня.Відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.4.Замовником чітко визначено що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 115 (сто п'ятнадцять) робочих днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Відповідно до умов тендерної документації Замовника формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: - технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність; Наприклад: зазначення русизмів, сленгових слів та технічних помилок. - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації; Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення. - невірне (неповне) завірення учасником копії документу; - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; - зазначення учасником іншої одиниці виміру (наприклад, комплект замість комплексу або штука замість одиниці), якщо це не змінює кількісні та/або якісні характеристики предмету закупівлі. Відсутність строку дії Вашої тендерної пропозиції не визначений взагалі.Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Тому вимогу щодо неправомірності відхилення Вашої пропозиції не задовільняємо.
Статус вимоги: Відхилено