• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Багатофункційний пристрій

Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детальний опис міститься у ч.1.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації) Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції: Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вид надання забезпечення тендерних пропозицій: у формі електронної банківської гарантії.

Завершена

2 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 250.00 UAH
Період оскарження: 01.10.2020 17:21 - 15.10.2020 00:00
Скарга
Відхилено

порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 5a87235cc24149a1884891a31b6eaab8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-01-009129-a.a2
Назва: порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель згідно доданого файла.
Дата розгляду скарги: 12.11.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.11.2020 22:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.11.2020 22:25
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС", Невський Владислав +380445372949 NEVSKIY@FORTEX.KIEV.UA http://www.fortex.kiev.ua
Вимога
Є відповідь

Скасувати рішення від 22.10.202 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФОРТЕКС».

Номер: ce36ca1871a1423185d510e10003d516
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-01-009129-a.a1
Назва: Скасувати рішення від 22.10.202 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФОРТЕКС».
Вимога:
Текст у вкладеному файлі "Вимога ТОВ ФОРТЕКС 24-10-2020"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник у відповідь на отриману вимогу повідомляє: Щодо підстави банківської гарантії Замовник отримав ваше звернення про що повідомляємо: тендерна пропозиція учасника має бути підготовлена відповідно до встановлених вимог саме тендерної документації, яка до того ж має відсилку до постанови НБУ щодо оформлення банківських гарантій, адже саме нею регулюється питання оформлення. До того ж норма закону містить пряму підставу для відхилення тендерної пропозиції, а саме: якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Тобто у Замовника є обов’язок дотримуватись принципів проведення закупівель та правильно визначати підставу для відхилення, а в іншому разі він буде нести відповідальність визначену законодавством за КУпАП. Наголошуємо, що вказана вам інформація щодо банківської гарантії переможця не відповідає дійсності адже надана ним гарантія BG/UA/03-2-9590 від 16.10.2020 року містить всі зазначені відомості, у тому числі адресу банку бенефіціара. Цитуємо: Державна казначейська служба України, м.Київ. вул.Бастіоннна,6 ЄДРПОУ 43317547. Просимо вас детальніше ознайомитись з цим документом. Щодо гарантійного листа Замовник повідомляє, що навіть завірення Проекту договору не може вважатись підтвердженням встановленої вимоги щодо подання гарантійного листа Учасником. У тому числі норми Господарського Кодексу України у статті 200 Банківська гарантія забезпечення виконання господарських зобов'язань містять приписи щодо відомостей про те, що окремі питання регулювання співпраці, пред’явлення претензій та зобов’язань здійснюються лише гарантійним листом. Замовник вказує, що за правовою природою гарантійний лист є способом забезпечення зобов’язання, а не правочином, який породжує певні зобов’язання і це підтверджується судовою практикою, зокрема постановою Вищого господарського суду України від 23.03.2006 року у справі 26/308-05-8187. Саме тому, вважаємо, що подання такого документу є важливою передумовою виконання зобов’язання щодо надання забезпечення виконання договору у майбутньому. Під час оцінки тендерної пропозиції Учасника, Замовником проаналізовано практику вирішення скарг АМКУ, тому наводимо, як приклад, рішення органу оскарження з аналогічної підстави для відхилення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7678-р/пк-пз від 22.04.2020 року. Щодо надання виправлення невідповідності Замовнику надане таке право відповідно ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Тобто, у Замовника є виключне право надати таку можливість тільки з окремих підстав. Враховуючи, той факт, що відсутній саме гарантійний лист щодо надання забезпечення виконання договору, який не відноситься до жодної з вказаних вище підстав, то у замовника немає права надання виправлення невідповідності. Відтак, Замовником не вчинено жодних дій, що призводять до порушень принципів здійснення закупівель.
Статус вимоги: Відхилено