Послуги з аудиту фінансової звітності ДП МА «Бориспіль» у відповідності до МСФЗ
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з аудиту фінансової звітності ДП МА «Бориспіль» у відповідності до МСФЗ, код ДК 021:2015 - 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ЧАСТИНА І Оголошення).
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Оцінка пропозицій спрощеної закупівлі здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна без ПДВ».
Питома вага критерію – 100%.
Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну пропозиції спрощеної закупівлі в гривнях без урахування податку на додану вартість (ПДВ).
При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається.
Додаток до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
Проект договору про закупівлю, укладений за спрощеною закупівлею.
Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснено замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника згідно з наказом від 11.06.2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» .
Завершена
833 316.67UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 170.00 UAH
Вирішення:Відповідно по п.46.2 статті 46 Податкового Кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI платники податку на прибуток, які відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським звітом, подають разом з податковою декларацією за відповідний податковий (звітний) період звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), складені до перевірки фінансової звітності аудитором. Звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати) подаються платниками податку за формою, визначеною згідно з Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог цього Кодексу.
Фінансова звітність або звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), що подаються відповідно до норм цього пункту, є додатком до податкової декларації з податку на прибуток підприємств (звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку) та її невід’ємною частиною.
Згідно з п.3. статті 14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIV підприємства, що становлять суспільний інтерес (крім великих підприємств, які не є емітентами цінних паперів), публічні акціонерні товариства, суб’єкти природних монополій на загальнодержавному ринку та суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях, зобов’язані не пізніше ніж до 30 квітня року, що настає за звітним періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським висновком на своїй веб-сторінці (у повному обсязі) та в інший спосіб у випадках, визначених законодавством.
У разі неподання (несвоєчасного подання) річної фінансової звітності, яка підлягає оприлюдненню разом з аудиторським звітом, застосовується відповідальність, передбачена пунктом 120.1 статті 120 цього Кодексу, для подання податкових декларацій (розрахунків).
Також, ст. 73 Цивільного кодексу України встановлено, що Державне унітарне підприємство оприлюднює річну фінансову звітність разом з аудиторським висновком щодо неї, якщо аудит проводився відповідно до вимоги закону або за рішенням наглядової ради державного унітарного підприємства (у разі її утворення) або суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління підприємством до 30 квітня року, що настає за звітним періодом.
Таким чином, ДП МА «Бориспіль» не зацікавлене в затримці надання інформації для проведення аудиторської перевірки.
Крім того, для ДП МА «Бориспіль» являється надзвичайно важливим достовірне, повне та якісне висвітлення інформації в аудиторському Звіті, а тому всі необхідні документи будуть надаватись вчасно та без будь – яких затримок та незалежно від присутності таких зобов’язань для Замовника в тексті Договору.
Враховуючи вище викладене, ДП МА «Бориспіль» вважає, що відсутність в проекті положень щодо зобов’язань Замовника надавати своєчасно та у повному обсязі всю необхідну інформацію згідно запитів Виконавця (аудитора) жодним чином не вплине на своєчасність та якість наданих послуг.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:10.10.2020 17:55
Вирішення:ДП МА «Бориспіль» належить до підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави та становить суспільний інтерес. ДП МА «Бориспіль» має велику кількість виробничих потужностей, понад 4 тис. працівників, різноманітні напрямки господарської діяльності в сфері допоміжного обслуговування авіаційного транспорту.
Фінансова звітність ДП МА «Бориспіль» 31.12.2020 року, є предметом уваги Міністерства інфраструктури України, Кабінету Міністрів України, а також міжнародних та вітчизняних фінансових установ та організацій у разі надання кредитів та визначення кредитних рейтингів держави України.
Враховуючи викладене, підприємство зацікавлене у високоякісному, кваліфікованому, оперативному аудиті фінансової звітності, працівниками що мають досвід проведення аудиту саме за міжнародними стандартами фінансової звітності.
Особливості проведення обов'язкового аудиту та аудиту підприємств, що становлять суспільний інтерес, визначено розділом VI Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" від 21 грудня 2017 року № 2258-VIII (далі - Закон). Враховуючи вимоги статті 34 Закону, та відповідно до частин третьої, четвертої та шостої статті 29 Закону на підприємствах, що становлять суспільний інтерес, проводиться конкурс з відбору суб'єктів аудиторської діяльності.
Правові засади аудиту фінансової звітності, провадження аудиторської діяльності в Україні визначає вищевказаний Закон і саме він регулює відносини, що виникають при провадженні аудиторської діяльності, його дія поширюється на аудиторів, суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та виду діяльності, органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Зокрема, статтею 23 Закону встановлено вимоги до внутрішньої організації суб'єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов'язковий аудит фінансової звітності, але даною статтею не визначена гранична чисельність працівників, яка може бути вказана у вимогах до аудиторської компанії.
Крім того, з метою забезпечення ефективного здійснення закупівель, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено право Замовника самостійно визначати документальне підтвердження вимог до учасників закупівель.
ДП МА «Бориспіль», як підприємство, що має стратегічне значення для економіки та безпеки держави, визначило критерії відбору суб'єктів аудиторської діяльності для надання послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності. Вказані вимоги містять критерії, які відповідають чинному законодавству та враховують особливості діяльності ДП МА «Бориспіль», масштаби проведення аудиту, рівень відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:10.10.2020 17:48
invalid
invalid
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо кваліфікації
Номер:597d21f57d864f6b8607adaf7658d19c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-01-002329-b.a1
Назва:Вимога щодо кваліфікації
Вимога:
Відповідно до статті 23 Закону України “Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність” суб’єкт аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності має забезпечити, зокрема достатній рівень кваліфікації та досвіду аудиторів і персоналу, який залучається до надання послуг відповідно до міжнародних стандартів аудиту. При наданні послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес (крім тих, що відповідають критеріям малого підприємства), за основним місцем роботи має працювати не менше п’яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 цього Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності.
Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду за аудиторською діяльністю.
Протокольним рішенням Ради нагляду за аудиторською діяльністю від 13.12.2018 № 6 затверджено Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності:
Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (Association of Chartered Certified Accountants – АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR);
Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (Association of International Certified Professional Accountants – AICPA);
Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (The Institute of Chartered Accountants in England and Wales – ICAEW).
Просимо внести відповідні зміни до кваліфікаційних вимог тендерної документації.