• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду адміністративної будівлі, розташованої за адресою: Одеська область, Лиманський район, смт.Нові Білярі, вул. Лиманна, 2

Строк виконання робіт є орієнтовним, та визначатиметься згідно умов договору, в тому числі календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 31.12.2020 року.

Завершена

2 526 676.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 633.38 UAH
Період оскарження: 01.10.2020 16:39 - 15.10.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо скасування неправомірного рішення

Номер: 4cff097cdbea46d585a5f7e4d426f058
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-01-004648-c.c2
Назва: Вимога щодо скасування неправомірного рішення
Вимога:
ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано пропозицію ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР». 10.11.2020 Замовником було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР». 11.11.2020 учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» з метою виправлення невідповідностей додані додаткові документи. 11.11.2020 року Замовником опубліковано Рішення уповноваженої особи Замовника №б/н від 11.11.2020 року про визнання пропозиції ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та повідомлено про намір укласти договір із даним учасником. Дане рішення опубліковано без належного оформлення, без підпису, печатки та вихідного номеру. ПП «АСК» вважає Рішення уповноваженої особи Замовника протиправним, та таким, що прийняте із порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а пропозицію ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, з огляду на наступне. А. По-перше, тендерна пропозиція ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» навіть після виправлення невідповідностей не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» не виправлені допущені у пропозиції невідповідності. 1. Відповідно до п. 5.1.1 Розділу 5 тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.1. довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, із зазначенням інформації про найменування кожного виду обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, кількості, правові підстави використання, відомості про технічний стан; для підтвердження права власності - документ, що посвідчує право власності учасника на таке обладнання, матеріально-технічну базу та технології (договір купівлі продажу із документами, що підтверджують передачу такого обладнання Учаснику або інвентарна картка обліку такого засобу (обладнання) в Учасника або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або оборотно-сальдова відомість по рахунку або інші документи, які підтверджують права власності); для підтвердження законних підстав користування - копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави користування учасником на договірних засадах обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, що визначені згідно довідки про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України. В складі тендерної пропозиції Учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» надано довідку, про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі. Згідно позиції № 6 Довідки відображено Автогрейд 18 т. , Марка OgR F156, державний номер - 20891 ОК», у кількості 1 одиниця, що орендується у МПП «БАЗАЛЬТ» відповідно до Договору оренди спеціальних машин та механізмів з від 21.04.2020 року. На підтвердження законних підстав користування учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» наданий даний договір оренди спеціальних машин та механізмів з від 21.04.2020 року. Серед переліку обладнання що наведено у Додатку № 1 до даного договору також зазначена дана одиниця техніки, а саме: Автогрейд 18 т. , Марка OgR F156, державний номер - 20891 ОК. Однак, свідоцтво про реєстрацію даної одиниці техніки не надано! В складі документів на підтвердження законного права користування технікою та обладнанням міститься свідоцтво про реєстрації іншої одиниці техніки: Автогрейд 18 т. , Марка OkF 205, державний номер - 20893 ОК. Таким чином, Учасник не підтвердив законні підстави користування всім обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, що визначені згідно довідки про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій. У відповідності до ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Б. По-друге, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОСТІР-АГРОБУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 1. Так, відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник повинен надати документи, що підтверджують його відповідність вимогам тендерної документації до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, що визначена системою. Кінцевим строком подання пропозиції за даною процедурою закупівель є 19.10.2020 00:00. Відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлений виключний перелік категорій документів, що можуть бути виправлені учасником під час розгляду тендерної пропозиції. А саме, відповідно до даної норми Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до вимог п.6.1. Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, а саме наступні документи: «6.1.1. Розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або зведені відомості ресурсів)»; Відповідно до вимог п.1.5. Розділу 1 Тендерної документації всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписому часника/уповноваженої особи учасника. Надані учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у файлі «кошторис» (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси, розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів або зведені відомості ресурсів), які вимагалися Замовником згідно із п. 6.1.1. Розділу 6 Тендерної документації, мають розширення RTF, та не засвідченні ні власноручним підписом, ні печаткою Учасника. Таким чином, учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій не було надано документів, що підтверджують відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що є порушенням вимог п.6.1.1 Розділу 6 тендерної документації. Надані учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» завірені підписом посадової особи кошториси, що були завантажені після спливу кінцевого строку подання пропозицій, а саме 11.11.2020 року, не можуть бути прийняті Замовником відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до п. 1.5, Розділу 1 Документації, Замовник визначив: «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)». Документи надані учасником ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР" у складі тендерної пропозиції, засвідчені факсиміле директора Кисса В.А., що не відповідає вимогам ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів». Відповідно до частини 3 статті 207 Цивільного кодексу України використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів. В складі пропозиції учасника ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР" а так само і до розділу «Запитання до Замовника» під час періоду уточнень на сторінці закупівлі Учасником не було надано запиту на отримання письмової згоди щодо використання факсимільного підпису зі зразком відповідного аналога власноручного підпису. В тендерній документації та тендерній пропозиції ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР" відсутнє підтвердження щодо надання Замовником згоди на застосування учасником ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР" факсимільного підпису під час завіряння усіх сторінок пропозиції відкритих торгів. Аналогічного висновку дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – Рішення № 1472-р/пк-ск від 04.07.2016 року за скаргою ТОВ «Торговий Дім «Світ СР». Так як Замовник не передбачав можливість завіряти усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника закупівлі факсимільним підписом, а лише власноручним підписом, і так як Учасником не було накладено кваліфікованого електронного підпису на кожен електронний документ, який містить факсиміле – документи учасника не відповідають п. 1.5, Розділу 1, Документації. На підставі вищенаведеного, ПРОСИМО: 1. Скасувати Рішення про визнання тендерної пропозиції ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та технічним вимогам до предмету закупівлі. 2. Скасувати Рішення щодо визнання учасника ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» переможцем процедури закупівлі. У разі відхилення нашої вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою до постійної колегії Антимонопольного комітету України із розгляду скарг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ

Номер: 2138622030924445b2c60417df6de7de
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-01-004648-c.c1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Вимога:
Відповідно до п.5 п.п.5.1.1.3. Замовником передбачено обов'язкову наявність у Учасника сертифікованого інженера-проектувальника. Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що направлена на штучне обмеження кількості потенційних учасників. Так, виконання робіт з капітального ремонту не передбачає необхідність виконання робіт інженером проектувальником. Підприємства, що спеціалізуються на виконанні будівельних робіт, не мають та не повинні мати в штаті проектувальників. Відповідно до діючих норм ДСТУ (ДБН) стадія проектування об'єкту будівництва (проектування робіт із капітального ремонту) передує стадії виконання будівельних робіт. На етапі будівництва (робіт із капітального ремонту) не можуть виконуватись проектні роботи щодо того самого об'єкту. Відповідно до технічного завдання проектно-кошторисну документацію із капітального ремонту фасаду адмін. будівлі Замовник вже замовив та отримав від профільної проектної органіазції. Саме Замовник має надати виконавцю будівельних робіт проектну докумнтацію, що пройшла відповідну експертизу та узгоджена до виконання. Саме Замовник має укласти з відповідною проектною організацією договір про авторський нагляд. Будівельна організація не може та не зобовязана виконувати проектні роботи, а відповідно й мати у штаті сертифікованого інженера-проектувальника. Відповідно до норм ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні умови та обмежувати участь потенційних учасників у процедурі закупівлі. Вважаємо встановлену Замовником вимогу щодо обов'язкової наявності у штаті Учасника сертифікованого інженера-проектувальника дискримінаційною та такою, що порушує права нашого підприємства! Просимо видалити дискримінаційну вимогу. В іншому випадку будемо вимушені звернутись до постійно діючої адміністартивної колегії АМКУ з розгляду скарг в порядку ч.8 ст.18 ЗУ "про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши ваше звернення повідомляємо, що частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Можливість встановлювати вимоги на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої, Тендерною документацією до Закупівлі вимагається наявність в Учасника сертифікованого інженера-проектувальника, задля кваліфікованої підготовки тендерної пропозиції до закупівлі. Тобто, для отримання якісних робіт Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження кваліфікації працівників, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. Крім того, зазначена вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою кваліфікованої підготовки тендерної пропозиції до закупівлі та укладання договорів з надійним учасником ринку, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов'язків. Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати кваліфікованих працівників. Отож, встановлена кваліфікаційна вимога щодо наявності працівників не є дискримінаційною в частині наявності сертифікованого інженера-проектувальника.
Статус вимоги: Відхилено