• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:48820000-2 Сервери (Мережевий сервер)

Торги відмінено

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 01.10.2020 16:36 - 13.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

внести зміни

Номер: dc216d13982d4a7cb5f704fa8160b585
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-01-008492-a.c1
Назва: внести зміни
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що у вашій тендерній документації є дискримінаційні вимоги, що порушують закон. Відповідно до закону, ст.5 Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У вас є 2 викоги, які це порушують - Учасник повинен мати власний центр технічної підтримки та надати його адресу, або за угодою з третьою особою про обслуговування з можливістю звернення до нього по безкоштовній телефонній лінії - Учасник повинен мати сервісний центр у місті Маріуполь, який братиме на себе обов’язки з гарантійного обслуговування Товару, або у разі відсутністі власного сервісного центру копію угоди з третьою особою про обслуговування та адресу такого. Ці вимоги, для нас та більшості компаній, які займаюсться серверним обраднанням є дискримінаційними, через них ми не можемо прийняти участь у цьому тендері. Вону звужують коло можливих учасників до одиниць, та реально не мають сенсу, можливо в цьому є корупційна складова. Натомість, щоб додати до документації час реакції на проблему, терміни ремонту, доставку з/до сервісу за рахунок постачальника, можливо підмінний фонд і т.д. ви робите прив'язку до міста Маріуполь Але це ні в якому разі це не гарантує якість сервісу та терміни вирішення проблеми Сервіс в Маріуполі може вирішувати проблему 2 тижні, а сервів в Київі або Дніпрі або в Харкові вирішить її за 3 дні, з безкоштовною доставкою від замовника та до замовника. І що краще ? У Маріуполі відсутні сервісні центри більшості виробників серверного обладнання, 99% у разі проблеми сервер направлять до Києва або іншого міста. Так до чого ця прив'язка до міста, щоб зайшли декілька місцевих компаній з максимальним бюджетом ? Щоб практично не було конкуренції, щоб не було економії бюджетних коштів ? Ми вважаємо що ці вимоги порушують більшість принципів публічних закупівель (стаття 5) та вимагаємо прибрати їх з документації, інакше ми будемо вимушені оскаржити ці порушення в АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до протоколу №49 від 07.10.2020 року
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні