-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:48820000-2 Сервери (Мережевий сервер)
Торги відмінено
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
01.10.2020 16:36 - 13.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
внести зміни
Номер:
dc216d13982d4a7cb5f704fa8160b585
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-01-008492-a.c1
Назва:
внести зміни
Вимога:
Шановний Замовнику!
Повідомляємо, що у вашій тендерній документації є дискримінаційні вимоги, що порушують закон.
Відповідно до закону, ст.5
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У вас є 2 викоги, які це порушують
- Учасник повинен мати власний центр технічної підтримки та надати його адресу, або за угодою з третьою особою про обслуговування з можливістю звернення до нього по безкоштовній телефонній лінії
- Учасник повинен мати сервісний центр у місті Маріуполь, який братиме на себе обов’язки з гарантійного обслуговування Товару, або у разі відсутністі власного сервісного центру копію угоди з третьою особою про обслуговування та адресу такого.
Ці вимоги, для нас та більшості компаній, які займаюсться серверним обраднанням є дискримінаційними, через них ми не можемо прийняти участь у цьому тендері.
Вону звужують коло можливих учасників до одиниць, та реально не мають сенсу, можливо в цьому є корупційна складова.
Натомість, щоб додати до документації час реакції на проблему, терміни ремонту, доставку з/до сервісу за рахунок постачальника, можливо підмінний фонд і т.д. ви робите прив'язку до міста Маріуполь
Але це ні в якому разі це не гарантує якість сервісу та терміни вирішення проблеми
Сервіс в Маріуполі може вирішувати проблему 2 тижні, а сервів в Київі або Дніпрі або в Харкові вирішить її за 3 дні, з безкоштовною доставкою від замовника та до замовника.
І що краще ?
У Маріуполі відсутні сервісні центри більшості виробників серверного обладнання, 99% у разі проблеми сервер направлять до Києва або іншого міста.
Так до чого ця прив'язка до міста, щоб зайшли декілька місцевих компаній з максимальним бюджетом ? Щоб практично не було конкуренції, щоб не було економії бюджетних коштів ?
Ми вважаємо що ці вимоги порушують більшість принципів публічних закупівель (стаття 5) та вимагаємо прибрати їх з документації, інакше ми будемо вимушені оскаржити ці порушення в АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 07.10.2020 15:55
Дата подачі:
06.10.2020 15:48
Вирішення:
Відповідно до протоколу №49 від 07.10.2020 року
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні