• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Персональний комп'ютер у комплекті

Завершена

184 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 845.00 UAH
Період оскарження: 01.10.2020 15:33 - 07.10.2020 14:28
Вимога
Вирішена

Вимога щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" у зв`язку з його невідповідністю технічному завданню.

Номер: 02d9df8b8e794bec9e5210167c70d8e6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-01-007089-a.a3
Назва: Вимога щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" у зв`язку з його невідповідністю технічному завданню.
Вимога:
Шановний Замовник, уважно вивчивши технічну частину закупівлі, ми підібрали вам товар, який задовольняє ваші потреби в повному обсязі. Ви вимагали частоту процесору 3500 МHz, не нижче. Згідно регламенту закупівель прозорро, Замовник не може приймати товар, який гірший за характеристиками, ніж установлений ним у технічній частині. Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" запропонував процесор Intel Core i5 9400, який має внутрішню базову тактову частоту 2900 МHz замість необхідної 3500 МHz (Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Для обгрунтування гірших властивостей процесору, запропонованого Учасником № 2 додаємо Порівняльну таблицю, яку можна розглянути на офіційній сторінці Виробника Intel за посиланням: https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/compare.html?productIds=134898,134896 Базова тактова частота процесора не відповідає заявленій. Максимальна тактова частота с технологією Turbo Boost не є її параметром. Натомість, ціна процесору також вказана за посиланням. Якщо б він був аналогом представленого, його ціна не була б на 80 у.е./1одиницю нижче. Поданий Учасником процесор не є аналогом. Просимо Вас дискваліфікувати вищеназваного Учасника за невідповідність технічному завданню та порушення та перейти до розгляду наступного Учасника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо: Відповідно до п. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тендерна документація Замовника не містить вимог щодо зазначення базової частоти процесора, додаток № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: Внутрішня тактова частота 3500 МГц або еквівалент. Учасником ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" запропонований процесор INTEL Core™ i5 9400 (BX80684I59400) 2.9GHz, 4.1GHz, покращеної якості, а саме дев'яте покоління замість сьомого, кількість ядер шість замість чотирьох, КЕШ пам'ять 3-го рівня 9Мб замість 6Мб. Учасник, який оскаржує рішення, основний профіль якого продаж комп'ютерного обладнання повинен добре розумітися, що мінімальна частота – це частота на якій процесор працює в режимі простою та енергозбереження. Діапазон частот процесора, INTEL Core™ i5 9400 (BX80684I59400) 2.9GHz, 4.1GHz, що значно перевищує вимоги Замовника, тоже просимо не вводити в оману та не маніпулювати поняттям «базова, мінімальна частота» процесора. Ви надаєте посилання на запропонований ВАМИ процесор, ми не можемо заперечувати, що він може бути кращим за той, що пропонується учасником ТОВ «БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС», разом з тим наголошуємо, що пропозиція учасника повинна відповідати вимогам до предмету закупівлі, які визначені додатком 1 до оголошення. Проте, в будь-якому випадку, інформація з мережі Інтернет не є достатньою підставою для відхилення пропозиції учасника, оскільки не може вважатись документальним підтвердженням. Пропозиція учасника ТОВ «БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС» в частині процесора повністю відповідає вимогам Замовника та запропонований їм процесор – є кращим, ніж того вимагалося. Електронна система закупівель ProZorro покликана заощадити бюджетні кошти. Кошти, за які здійснюється закупівля, акумулюються за рахунок податків та зборів членів територіальних громад і ввірені посадовим особам органів місцевого самоврядування та їх структурним підрозділам. За результатами оцінки та розгляду пропозиції, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», п. 2, Стаття 5, Замовник визначав переможця учасника "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" на підставі відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам до предмету закупівлі Враховуючи вищезазначене, а також дотримуючись принципу максимальної економії та ефективності при здійсненні закупівель, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 04838a82d74c4b298d8561ffa8f65cf9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-01-007089-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Керуючись абз. 2 ч. 14 Ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ "Майвер Консалт" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Ваша пропозиція відхилена, в зв’язку з невідповідністю технічним характеристикам, зазначеним в закупівлі в Додатку № 1до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме запропонований процесор Box Core i3 замість процесора Intel i5 або еквівалент.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: f2755ef448fd43ba92bba3f35ba9c3c8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-01-007089-a.a1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Вирішення: Відповідь: Розглянувши Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації на проведення спрощеної закупівлі персональних комп’ютерів у комплекті згідно коду за ДК:021:2015:3021300-5 Машини для обробки даних (апаратна частина) індифікатор закупівлі UA-2020-10-01-007089-a повідомляємо наступне: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики до предмета закупівлі викладено в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, містить вимогу до операційної системи «ліцензійна операційна система Windows 10 PRO х64 Офісний пакет Microsoft Office з постійною безтерміновою ліцензією.» Для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару (в тому числі щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення) відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагається надати гарантійний лист в довільній формі, яким підтверджується відповідність поданої пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі. Таким чином, подаючи пропозицію Учасники підтверджують наявність ліцензійного програмного забезпечення у формі гарантійного листа. Згідно з політикою компаніі «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Крім того, продукція компанії «Майкрософт» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Крім того, нормами чинного законодавства не передбачено отримання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного Дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро. З огляду на зазначене, замовник не вважає за необхідне внесення зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, запропоновані Вами.
Статус вимоги: Відхилено