• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Весняна (від вул.Польова до вул.У.Кармелюка) в м.Іллінці, Вінницької області

ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ДК 021:2015, код 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Весняна (від вул.Польова до вул.У.Кармелюка) в м.Іллінці, Вінницької області). Замовник відповідає категорії згідно пункту 1 частини 4 статті 2 Закону №922-VIII. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками - Ванагель Дарія Костянтинівна – уповноважена особа з публічних закупівель. Всі документи даної закупівлі, в тому числі документи пропозицій учасників мають складатись українською мовою.

Завершена

1 400 417.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 004.17 UAH
Період оскарження: 01.10.2020 15:32 - 07.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 6b563f33414b4831af896170412d9c91
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-01-001904-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Керуючись абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України "Про Публічні Закупівлі", ВИМАГАЄМО надати аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ "ЛЮКС-ТРЕЙД" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення щодо відповідності учасника вимогам документації приймалось з врахуванням терміну виконання робіт, зазначених як предмет закупівлі, а саме, що це буде листопад – грудень 2020 року, тобто при низьких температурах, та з врахуванням вказаного Учасником часу транспортування асфальтобетонних сумішей з смт. Стрижавка, урочище Левада до м. Іллінці - 1 год. 30 хв. При низьких температурах відбувається охолодження поверхневого шару гарячого асфальту в місцях його контакту з повітрям і кузовом самоскида. Тривале транспортування асфальту від асфальтозмішувальних установок до місця укладання призводить до утворення температурної і фракційної сегрегації (розшарування) гарячої асфальтобетонної суміші. При температурі зовнішнього середовища +10°С асфальтобетонна суміш остигає на 30°С за 1 годину перевезення, що значно знижує якість при укладанні. З врахуванням терміну транспортування асфальту 1 год. 30 хв. температура вистигання може становити понад 45°С. На виконання робіт з влаштування шарів дорожнього одягу із гарячих асфальтобетонних сумішей при низьких температурах на автомобільних дорогах загального користування при будівництві, реконструкції, а також капітальному і поточному ремонтах поширюються Галузеві будівельні норми України «Споруди транспорту. ВЛАШТУВАННЯ АСФАЛЬТОБЕТОННИХ ШАРІВ ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ ПРИ НИЗЬКИХ ТЕМПЕРАТУРАХ. ГБН В.2.3-218-547:2010, погоджені Міністерством регіонального розвитку та будівництва України, Державним комітетом України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду, Міністерством охорони здоров’я України, Міністерством охорони навколишнього природного середовища України (далі – Галузеві норми). Відповідно до Галузевих норм, які поширюються на виконання робіт з влаштування шарів дорожнього одягу із гарячих асфальтобетонних сумішей при низьких температурах на автомобільних дорогах загального користування при будівництві, реконструкції, а також капітальному і поточному ремонтах, низькі температури – температури навколишнього середовища при влаштуванні шарів дорожнього одягу із гарячих асфальтобетонних сумішей, що нижчі ніж 5 ºС у весняну та нижчі ніж 10 ºС в осінню пори року, але не нижчі середньодобової температури мінус 5 ºС. Відповідно до розділу 6 Галузевих норм «ТЕХНОЛОГІЧНА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ РОБІТ» всі роботи необхідно виконувати згідно з ДБН В 2.3-4 та цих Норм. Пунктом 6.8 Галузевих норм встановлено, що тривалість транспортування асфальтобетонної суміші повинна бути такою, щоб суміш не встигала охолонути нижче мінімально допустимої температури на початку ущільнення. Пунктом 6.9 Галузевих норм встановлено, що для зменшення втрат тепла асфальтобетонною сумішшю під час транспортування слід застосовувати великовантажні автомобілі вантажопідйомністю 25-40 тон з кузовами, що підігріваються газами двигунів, підвісними контейнерами, повітряним або масляним прошарком кузова, а також обов’язковим укриттям гарячої суміші брезентом або теплоізоляційними матеріалами. При цьому для збереження температури асфальтобетонної суміші на автосамоскидах необхідно влаштовувати повітряний прошарок між тентом та поверхнею суміші. Пунктом 6.10 Галузевих норм встановлено, що рух автомобільного транспорту при транспортуванні асфальтобетонної суміші необхідно організувати таким чином, щоб забезпечити безперервну роботу бригади з укладання суміші. Учасником не надано детальної інформації щодо забезпечення орендованих ним транспортних засобів кузовами, що підігріваються газами двигунів, підвісними контейнерами, повітряним або масляним прошарком кузова, а також обов’язковим укриттям гарячої суміші брезентом або теплоізоляційними матеріалами.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.10.2020 18:27