-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень будівлі основного корпусу(психоневрологічне відділення) Тиврівського обласного будинку-інтернату для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку , смт. Тиврів, вул. Злагоди, 2, Вінницької області, 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Завершена
2 788 217.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
01.10.2020 15:13 - 29.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо подання учасником недостовірної інформації і неправомірності визнання його переможцем
Номер:
fabbeecc3a0441bab9dd3050074239aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-01-003639-c.c7
Назва:
щодо подання учасником недостовірної інформації і неправомірності визнання його переможцем
Вимога:
Детальний опис вимоги міститься у прикріпленому файлі
КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» з метою захисту своїх прав і інтересів, отримання інформації про наявність працівників у суб’єктів господарювання, які були учасниками процедури закупівлі звернувся до ГУ ПФУ у Вінницькій області (лист № 201102/01 від 02.11.2020).
У своїй відповіді ГУ ПФУ у Вінницькій області (№ 0200-0602-8/51973 від 03.11.2020) зазначило, що приватне підприємство «Виробничо-торгівельне підприємство «Поділля» (код ЄДРПОУ 23064675) станом на 01.10.2020 року має середньооблікову кількість штатних працівників за звітний період, осіб – 1, кількість осіб, які виконували роботи (надавали послуги) за договорами цивільно-правового характеру – 0.
Однак, відповідно до інформації завантаженої Учасником ПП ВТП «Поділля» у файлі «1.1 Виписка_з_наказу__8_по_працівникам.pdf» (виписка з наказу № 8 від 30.09.2020, вих.№30-10/3 від 30.10.2020 року), станом на 01.10.2020 року на ПП ВТП «Поділля» працюють 5 осіб (Черниш Т.С., Пшенична А.В., Комісарчук О.А., Бурлака О.В. та Бачинський А.В.) і вочевидь директор Балинський Д.О. (всього 6 працівників).
З урахуванням вищевикладеного, Учасник ПП Виробничо-торгівельне підприємство «Поділля» зазначив недостовірну інформацію про кількість працівників, яка у той самий час є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Крім того, в таких діях посадових осіб Учасника ПП ВТП «Поділля» вбачаються ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ст. 358 КК України (підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів) чи ст. 366 КК України (службове підроблення).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Тиврів будинок-інтернат для ОІ та ОПВ з додатками.pdf 13.11.2020 20:19
Дата подачі:
13.11.2020 20:19
Вирішення:
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення, у межах наших повноважень нами будуть здійснено запити до відповідальних осіб. Також повідомляємо, що Вами отримана інформація станом на 01.10.2020 рік, в той час коли вказані особи приступають до виконання обов’язків з 01.10 та 06.10, що зазначено у витягах з наказів про призначення, тобто, ця інформація могла не відобразитися у органах ПФУ та ПДС. У випадку отримання офіційної інформації, яка буде сумнівною, нами будуть вжиті необхідні заходи.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Без відповіді
щодо неправомірності визначення переможця торгів
Номер:
c42ce802b3a7455a8bb467b57e86b3aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-01-003639-c.c6
Назва:
щодо неправомірності визначення переможця торгів
Вимога:
опис вимоги детально наведений у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА щодо дискваліфікації переможця торгів.pdf 05.11.2020 04:07
Дата подачі:
05.11.2020 04:07
Вимога
Відхилено
щодо опублікування інформації про закупівлю (довантаження дефектного акту)
Номер:
b8177023f05442789e0bc00488c974a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-01-003639-c.a5
Назва:
щодо опублікування інформації про закупівлю (довантаження дефектного акту)
Вимога:
У відповідь на вимогу одного з учасника тендерний комітет Тиврівського обласного будинку-інтернату для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку посилався на норми п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Однак відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» , для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або затверджену проектну документацію.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів (див. 5.3.2) замовник надає підряднику дефектний акт, форму якого наведено у додатку Р.
Відповідно до п. 5.3.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва», при визначенні вартості окремих видів капітальних ремонтів (при поліпшенні експлуатаційних показників введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва) кошторисна документація складається за дефектним актом.
У дефектному акті визначаються фізичні об’єми робіт та умови їх виконання.
Натомість у Вашій тендерній документації відсутній дефектний акт, визначений вимогами п. 5.3.2 та п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
З урахуванням вищевикладеного, на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
завантажити в систему закупівель «Прозорро» до тендерної документації замовника у закупівлі UA-2020-10-01-003639-c дефектний акт за формую наведеному у додатку Р до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», з підписами уповноважених осіб, в якому визначаються фізичні об’єми робіт та умови їх виконання.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Тиврівський обласний будинок-інтернат.docx 22.10.2020 22:16
- ДСТУ Б Д.1.1-1_2013 (витяг).pdf 22.10.2020 22:16
Дата подачі:
22.10.2020 22:16
Вирішення:
Шановний Учасник, Замовник зобов’язаний надавати інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі згідно ст. 22 Закону, де передбачено надання детального опису предмету закупівлі. Але саме Замовник визначає зміст такого опису. Замовник діє виключно у межах своїх повноважень на згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме п. 6.2.2 замовник надає підряднику для розрахунку ціни відомість обсягів робіт та підсумкову відомість ресурсів з цінами або без або затверджену проектну документацію. Нами повністю надано усю необхідну інформацію у вигляді відомостей обсягів робіт та відомості ресурсів. Будь-яка інша інформація є додатковою та не може вимагатися у замовника.
Тому вся необхідна інформація згідно закону та норм ДСТУ уже надана у складі оприлюдненої тендерної документації.
Щодо форми документів: у Додатку 2 належним чином надано відомість обсягів робіт, а у окремому файлі «ПВР» - підсумкову відомість ресурсів. Надання дефектного акту як окремого документу не вважається за доцільне, враховуючи наявність вище наведених документів. Дякуємо!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо оприлюднення затвердженої проектної документації, у т.ч. експертизи проекту
Номер:
a1e30e6914d7457bbec7da0eee2c1643
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-01-003639-c.a4
Назва:
Щодо оприлюднення затвердженої проектної документації, у т.ч. експертизи проекту
Вимога:
ВИМОГА
15.10.2020 року одним із потенційних Учасників Вашої процедури закупівлі була оприлюднена вимога щодо опублікування Замовником локального кошторису на предмет закупівлі або інформаційну модель кошторису (файл *ims), який розробляли проектанти, а також оприлюднити експертний висновок.
Однак тендерним комітетом Замовника вказана вимога була відхилена з наступним мотивуванням:
Шановний учасник, Замовник зобов’язаний надавати інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі згідно ст. 22 Закону, де передбачено надання детального опису предмету закупівлі. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме п. 6.2.2 замовник надає підряднику для розрахунку ціни відомість обсягів робіт та підсумкову відомість ресурсів з цінами або без або затверджену проектну документацію. Нами повністю надано усю необхідну інформацію у вигляді відомостей обсягів робіт та відомості ресурсів. Будь-яка інша інформація є додатковою та не може вимагатися у замовника. Але з метою забезпечення максимальної прозорості під час процедури торгів – зазначаємо: проект затверджено у 2019 році та у тому ж році він пройшов експертизу у кошторисній частині. Переможцю торгів належним чином після укладення договору будуть надані усі необхідні документи для виконання робіт по договору. Також повідомляємо, що замовник не має спеціалізованої програми для відкриття інформаційної моделі кошторису (файл *ims), а тому не може оприлюднювати такі інформацію з невстановленим змістом. Тому вся необхідна інформація згідно закону та норм ДСТУ уже надана у складі оприлюдненої тендерної документації.
Ми дуже приємно вражені тим що Тендерний комітет Замовника піклується про забезпечення максимальної прозорості під час процедури торгів.
Однак вважаємо за доцільне повідомити, що у ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" наведеному на сайті Мінрегіонбуду України за посиланням https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2015/12/DSTU1.1-1_z_-Zm_noyu-1.pdf, пункт п.6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". має зовсім інший характер, зокрема:
Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються, замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію.
Отже чинне законодавство і нормативні-правові акти з питань закупівель передбачають надання замовником для учасників, але не виключно, нижчевказане:
1. відомість обсягів робіт, що закуповуються, замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами
2. відомість обсягів робіт, що закуповуються, замовником, відомість ресурсів до неї без цін;
3. або затверджену проектну документацію.
Водночас Ваша тендерна документація не містить відомість обсягів робіт, форма якої визначена будівельними нормами, чи та яка обробляється (розраховується) за допомогою програмно-апаратних комплексу АВК, як Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 (як видно з реквізитів документа у лівому верхньому куті), яку завантажив замовник 06.10.2020.
Варто також зазначити, що оскільки ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" передбачає імперативну норму, відповідно до якої Замовник для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів надає затверджену проектну документацію, тому законодавець на підставі вищенаведених нормативно-правових актів, визначає, що затверджена проектна документація і є інформацією про закупівлю.
Постановою КМУ № 560 від 11 травня 2011 р. затвердженний Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України (далі - Порядок №560).
Відповідно до п.2 Порядку № 560 під терміном “проект будівництва” слід розуміти проектну документацію на будівництво об’єктів та комплексів (будов), розроблену для нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту на таких стадіях проектування, як техніко-економічне обґрунтування, техніко-економічний розрахунок, ескізний проект, проект, робочий проект.
Відповідно до п.6 Порядку № 560, метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва.
А відтак експертиза є частиною проектної документації і як наслідок є інформацією про закупівлю.
Статтею 5 Закону України"Про публічні закупівлі"визначено, що Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
З урахуванням вищевикладеного, на підставі ст. к ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
вимагаємо:
оприлюднити затверджену проектну документацію, у т.ч. експертизу проекту, які є інформацією про закупівлю.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Тиврів.docx 22.10.2020 19:54
Дата подачі:
22.10.2020 19:54
Вирішення:
Шановний Учасник, Замовник зобов’язаний надавати інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі згідно ст. 22 Закону, де передбачено надання детального опису предмету закупівлі. Але саме Замовник визначає зміст такого опису. Замовник діє виключно у межах своїх повноважень на згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме п. 6.2.2 замовник надає підряднику для розрахунку ціни відомість обсягів робіт та підсумкову відомість ресурсів з цінами або без або затверджену проектну документацію. Нами повністю надано усю необхідну інформацію у вигляді відомостей обсягів робіт та відомості ресурсів. Будь-яка інша інформація є додатковою та не може вимагатися у замовника.
Тому вся необхідна інформація згідно закону та норм ДСТУ уже надана у складі оприлюдненої тендерної документації.
Щодо форми документів: у Додатку 2 належним чином надано відомість обсягів робіт, а у окремому файлі «ПВР» - підсумкову відомість ресурсів. Дякуємо!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо оприлюднення експертизи проекту та локального кошторису на предмет закупівлі або інформаційної моделі кошторису (файл *ims)
Номер:
3f9c02dec6334b27bb14e0c7f36a8e59
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-01-003639-c.a3
Назва:
Щодо оприлюднення експертизи проекту та локального кошторису на предмет закупівлі або інформаційної моделі кошторису (файл *ims)
Вимога:
ВИМОГА
У відповіді на запитання від 15.10.2020 о 14.59 Замовник зазначив:
в якому році був розроблений проект і чи пройшов проект експертизу, і в якому році. прохання оприлюднити експертний висновок
Відповідь:
20.10.20, 08:20
Шановний учасник, Замовник зобов’язаний надавати інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі згідно ст. 22 Закону, де передбачено надання детального опису предмету закупівлі. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме п. 6.2.2 замовник надає підряднику для розрахунку ціни відомість обсягів робіт та підсумкову відомість ресурсів з цінами або без або затверджену проектну документацію. Нами повністю надано усю необхідну інформацію у вигляді відомостей обсягів робіт та відомості ресурсів. Будь-яка інша інформація є додатковою та не може вимагатися у замовника. Але з метою забезпечення максимальної прозорості під час процедури торгів – зазначаємо: проект затверджено у 2020 році та у тому ж році він пройшов експертизу у кошторисній частині. Переможцю торгів належним чином після укладення договору будуть надані усі необхідні документи для виконання робіт по договору. щодо проектанту проекту
У відповіді на вимогу від 15.10.2020 о 15.19 Замовник зазначив
Відповідь на вимогу
• Дата відповіді 20.10.20, 08:38
• Коментар до відповіді
Шановний учасник, Замовник зобов’язаний надавати інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі згідно ст. 22 Закону, де передбачено надання детального опису предмету закупівлі. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме п. 6.2.2 замовник надає підряднику для розрахунку ціни відомість обсягів робіт та підсумкову відомість ресурсів з цінами або без або затверджену проектну документацію. Нами повністю надано усю необхідну інформацію у вигляді відомостей обсягів робіт та відомості ресурсів. Будь-яка інша інформація є додатковою та не може вимагатися у замовника. Але з метою забезпечення максимальної прозорості під час процедури торгів – зазначаємо: проект затверджено у 2019 році та у тому ж році він пройшов експертизу у кошторисній частині. Переможцю торгів належним чином після укладення договору будуть надані усі необхідні документи для виконання робіт по договору. Також повідомляємо, що замовник не має спеціалізованої програми для відкриття інформаційної моделі кошторису (файл *ims), а тому не може оприлюднювати такі інформацію з невстановленим змістом. Тому вся необхідна інформація згідно закону та норм ДСТУ уже надана у складі оприлюдненої тендерної документації.
Моніторингом закупівель Замовника в системі "Прозорро" встановлено, що з 2017 року до теперішнього часу Замовник непридбавав проектні роботи на вказаний предмет Закупівлі, а тому відомості про те що проект затверджено у 2019 році чи 2020 році та у тому ж році він пройшов експертизу у кошторисній частині викликають сумнів, що не пов'язується із забезпеченням максимальної прозорості під час процедури торгів, на яку наголосив Замовник.
Крім того, у відповіді Замовник зазначив, що замовник не має спеціалізованої програми для відкриття інформаційної моделі кошторису (файл *ims), а тому не може оприлюднювати такі інформацію з невстановленим змістом. Хоча 06.10.2020 року о 10.09.00 завантажив у систему закупівель файл "ПВР.docx", який як видно з реквізитів і колонтитулів файлу створений 6 октября 2020 г. 10:06:00 за допомогою Програмного комплексу АВК - 5 (3.5.2), і експортований у формат "docx" що свідчить про те що у Замовника є спеціалізована програма і він може нею користуватись.
З урахуванням вищевикладених розбіжностей у відповіді на вимогу і на питанні,
вимагаємо:
1. оприлюднити експертизу проекту;
2. опублікувати локальний кошторис на предмет закупівлі або інформаційну модель кошторису (файл *ims)
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 22.10.2020 18:55
Дата подачі:
22.10.2020 18:55
Вирішення:
Шановний Учасник, Замовник зобов’язаний надавати інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі згідно ст. 22 Закону, де передбачено надання детального опису предмету закупівлі. Але саме Замовник визначає зміст такого опису. Замовник діє виключно у межах своїх повноважень на згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме п. 6.2.2 замовник надає підряднику для розрахунку ціни відомість обсягів робіт та підсумкову відомість ресурсів з цінами або без або затверджену проектну документацію. Нами повністю надано усю необхідну інформацію у вигляді відомостей обсягів робіт та відомості ресурсів. Будь-яка інша інформація є додатковою та не може вимагатися у замовника.
Також повторно повідомляємо, що замовник не має спеціалізованої програми для відкриття інформаційної моделі кошторису (файл *ims), а тому не може оприлюднювати такі інформацію з невстановленим змістом. Додані файли є документами, які надані у межах проектування Замовнику, до їхнього складу не входить інформаційна модель кошторису (файл *ims). Замовник навіть оприлюднюючи таку модель, не має змоги перевірити зміст файл, що є недопустимим.
Тому вся необхідна інформація згідно закону та норм ДСТУ уже надана у складі оприлюдненої тендерної документації.
Щодо інформації про проектування – Замовник надав достовірну інформацію. Просимо не ставити її під сумнів. Вартість проекту складає менше 50 тис. грн на не потребує публікування згідно Закону (за старою редакцією). Дякуємо!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
щодо внесення змін в ТД Замовника
Номер:
ec03b0f0d8ec41bda9ecef2f1258b8a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-01-003639-c.c2
Назва:
щодо внесення змін в ТД Замовника
Вимога:
Форма договору (проекту договору) не відповідає затвердженим Постановою КМУ № 668 від 1 серпня 2005 р. загальним умовам укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об'єктів), а також комплексів і видів робіт, пов'язаних із капітальним будівництвом об'єктів. Вказані загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). З урахуванням вмщевикладеного, ВИМАГАЄМО зміни форму договору (проект) на такий який наведений в Постанові КМУ № 668 від 1 серпня 2005 р
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2020 22:12
Вирішення:
Шановний учасник, нами було розглянуто Вашу вимогу та прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації у частині проекту договору у відповідності до Постанови КМУ № 668 від 1 серпня 2005 р.(зі змінами та доповненнями).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
щодо надання інформації необхідної для визначення цінової пропозиції Учасника
Номер:
463f337ddecc433bb97ae0233784915a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-01-003639-c.c1
Назва:
щодо надання інформації необхідної для визначення цінової пропозиції Учасника
Вимога:
Відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», не може бути обмежено доступ до інформації про складання, розгляд і затвердження бюджетів, кошторисів розпорядників бюджетних коштів та плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів, а також їх виконання за розписами, бюджетними програмами та видатками (крім таємних видатків відповідно до статті 31 Бюджетного кодексу України), взяття розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів бюджетних зобов’язань або здійснення розпорядження бюджетними коштами у будь-який інший спосіб, планування, формування, здійснення та виконання закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, у тому числі оборонних закупівель (крім випадків, якщо окрема інформація про закупівлі товарів, робіт і послуг становить державну таємницю відповідно до Закону України "Про державну таємницю"), володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. Не підлягає обмеженню також доступ до інформації про стан і результати перевірок та службових розслідувань фактів порушень, допущених у сферах діяльності, зазначених у цій частині. Доступ до зазначеної інформації забезпечується розпорядниками інформації відповідно до положень статті 5 цього Закону.
Відповідно до ст. 3 Закону України « Про відкритість використання публічних коштів» оприлюдненню підлягає інформація про використання публічних коштів, а саме обсяги бюджетних призначень та/або бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період, обсяги проведених видатків бюджету та наданих кредитів з бюджету за звітний період, процедура закупівлі, інформація про стан виконання договорів, тощо.
Відповідно до ч.8 ст. 78 Господарського кодексу України, комунальне унітарне підприємство оприлюднює інформацію про свою діяльність, шляхом розміщення її на власній веб-сторінці (веб-сайті) або на офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами комунальної власності, що здійснює функції з управління підприємством, у строки та в порядку, визначені рішенням відповідної місцевої ради. Доступ до таких веб-сторінок та веб-сайтів є цілодобовим і безоплатним.
Обов’язковому оприлюдненню підлягає така інформація, в числі інших:
цілі діяльності комунального унітарного підприємства;
рішення суб’єкта управління об’єктами комунальної власності щодо комунального унітарного підприємства;
відомості про договори, учасником яких є комунальне унітарне підприємство, інформація про які підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України "Про відкритість використання публічних коштів";
інформація про операції та зобов’язання комунального унітарного підприємства з державним та/або місцевим бюджетом, державними та/або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов’язання комунального унітарного підприємства (фінансові та нефінансові), що виникають у результаті державно-приватного партнерства.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З урахуванням вищевикладеного, з метою забезпечення максимальної економії та ефективності коштів, виділених на вказану процедуру закупівлі, досягнення відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, правильного розрахунку цінової пропозиції, вимагаємо опублікувати локальний кошторис на предмет закупівлі або інформаційну модель кошторису (файл *ims), який розробляли проектанти, а також зазначити в якому році був розроблений проект і чи пройшов проект експертизу, і в якому році. Також вимагаємо оприлюднити експертний висновок.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2020 15:19
Вирішення:
Шановний учасник, Замовник зобов’язаний надавати інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі згідно ст. 22 Закону, де передбачено надання детального опису предмету закупівлі. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме п. 6.2.2 замовник надає підряднику для розрахунку ціни відомість обсягів робіт та підсумкову відомість ресурсів з цінами або без або затверджену проектну документацію. Нами повністю надано усю необхідну інформацію у вигляді відомостей обсягів робіт та відомості ресурсів. Будь-яка інша інформація є додатковою та не може вимагатися у замовника. Але з метою забезпечення максимальної прозорості під час процедури торгів – зазначаємо: проект затверджено у 2019 році та у тому ж році він пройшов експертизу у кошторисній частині. Переможцю торгів належним чином після укладення договору будуть надані усі необхідні документи для виконання робіт по договору. Також повідомляємо, що замовник не має спеціалізованої програми для відкриття інформаційної моделі кошторису (файл *ims), а тому не може оприлюднювати такі інформацію з невстановленим змістом. Тому вся необхідна інформація згідно закону та норм ДСТУ уже надана у складі оприлюдненої тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено