• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

роботи по робочому проекту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Михайлівська в с.Білогородка, Києво-Святошинського р-ну, Київської обл.»

Пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на загальну суму: 7 000,00 грн. (сім тисяч гривень 00 коп.). Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: назву документа; номер, місце складання, дату видачі; повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи, фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання; код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента, фізичної особи-підприємця та серію (за наявності) та номер паспорта; назву валюти, у якій надається гарантія; суму гарантії цифрами та словами; назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; найменування бенефіціара, його місцезнаходження; код згідно з ЄДРПОУ бенефіціара; найменування банку-гаранта; дату закінчення дії; умови, за яких надається право вимагати платіж, відповідно до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Електронна банківська гарантія повинна бути засвідчена електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Гаранта. Банківська гарантія не повинна містити умов стосовно подання додаткових документів замовником або виконання будь-яких інших умов, при поданні банку-гаранту письмової вимоги з викладеними обставинами стосовно сплати коштів, у разі порушення Учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією. Надана учасником банківська гарантія повинна свідчити про те, що її умови не можуть бути змінені та вона не може бути припинена Гарантом без згоди Замовника (бенефіціара). Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, а саме не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.

Торги не відбулися

1 410 926.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 8 000.00 UAH
Період оскарження: 01.10.2020 14:57 - 07.10.2020 18:00
Вимога
Відхилено

Щодо порушення законодавства

Номер: afd5028c72544a8bb5533282186953b9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-01-003450-c.b2
Назва: Щодо порушення законодавства
Вимога:
У рішенні АМКУ від 20.06.2019 № 8140 підтверджено незаконність постановки замовником конкретних вимог до якісних характеристик будівельних машин та обладнання.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Стосовно тверджень ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» в частині дискримінаційності вимог Оголошення щодо зазначення учасником у довідці інформації про наявність наступних машин, механізмів, транспортних засобів: - трактор потужністю не менше 59 кВт (80 к.с.); - екскаватор одноковшевий, місткість ковша не менше 0,25 м³; - коток дорожній масою не менше 8т.; - автогудронатор місткістю не менше 3500 л.; - автогрейдер потужністю не менше 99 кВт (135 к.с.); - асфальтоукладальник продуктивністю не менше 100 т/год;». Зазначені вимоги були сформульовані Замовником з огляду на проектно-кошторисну документацію, яка затверджена Замовником та на яку Замовником отримано позитивний експертний звіт.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА-ЗАПЕРЕЧЕННЯ

Номер: 95c04c4f8e1f4317af3497ca34559bae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-01-003450-c.b1
Назва: ВИМОГА-ЗАПЕРЕЧЕННЯ
Вимога:
Учасник вважає дані мотиви відхилення його пропозиції Замовником незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують його права на справедливий розгляд і оцінку його пропозиції. По першій підставі відхилення пропозиції Учасника У складі пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» подано файл «4.1. Довідка по техніці.pdf», у якому міститься Довідка №4 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У пункті 3 таблички, наведеної у довідці зазначено ПГМФ8304, місткістю 5300 л., який планується залучити до виконання робіт за предметом закупівлі на підставі отримання послуг за Договором надання послуг автотранспортом та механізмами № 03/02 від «03» лютого 2020 року, укладений з КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва (далі Договір послуг). Договір послуг також міститься у файлі нижче під довідкою №4. У додатку №1 до Договору послуг у другій частині пунктом 43 серед механізмів, що надаються в оренду, значиться ПГМФ8304, укомплектований гудронатором БР-500. Дане свідчить про те, що Замовник не досліджував документи пропозиції Учасника і безпідставно зазначив про відсутність гудронатора у списку запланованої техніки в документації ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ». По другій підставі відхилення пропозиції Учасника. Учасником у складі пропозиції подано файл «8 Аналогічні договори» в якому міститься довідка про виконані учасником в 2017 та 2020 роках аналогічні договори: 1 № 30/07-01 від 30.07.2020р укладений з Чабанівською селищною радою Києво-Святошинського району Київської області за об’єктом «Капітальний ремонт дороги по вул. Польова 4-20 в смт. Чабани Києво-Святошинського району Київської області». 2 №101/10 від 03.10.2017, укладений з Першотравенською сільською радою Обухівського району Київської області за об’єктом «Капітальний ремонт дороги по вул. Нова в. с. Перше Травня Обухівського району Київської області». Пропозиція також містить акти виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 до кожного з договорів; листи-відгуки від контрагентів про належне виконання договорів. До вказаної довідки додано Пояснювальну записку №11, у якій зазначено, що основними принципами проведення публічних закупівель є зокрема недискримінація та рівне ставлення до учасників (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі») Статтею 16 вказаного Закону визначено право замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Законом не встановлено право замовника встановлювати часові рамки, в яких повинен бути отриманий досвід учасника. Всупереч принципам недискримінації, Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (пункт 4.1. Додатку №1 до оголошення) було поставлено вимоги до учасників про надання аналогічних договорів за період з 2018 по 2019 роки. Тим самим Замовник поставив у нерівне становище учасників, які отримали досвід виконання аналогічних договорів до 2018 року та у 2020 році. Є незрозумілим – чим якісно відрізняється досвід, що отриманий до 2018 року та після 2019 року від досвіду, якого потребує Замовник для виконання робіт за предметом договору. Прописуючи дану вимогу Замовник суттєво обмежує коло учасників. Такі вимоги до учасника Антимонопольним комітетом України неодноразово визнані дискримінаційними (рішення №3111-р/пк-пз від 22.05.2017, №12125-р/пк-пз від 27.11.2018; № 4773-р/пк-пз від 12.03.2020; №14379-р/пк-пз від 07.10.2019). Зокрема, у рішенні АМКУ № 12125-р/пк-пз від 27.11.2018, розглянуто вимогу замовника до учасника закупівлі в підтвердження досвіду надати копію(ї) договору(ів) на надання послуг з поточного середнього ремонту (виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції та будівництва) автомобільних доріг у період з 2014 року по 2018 рік. Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ дійшла висновку, що замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної умови Документації в наведеній вище редакції. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини третьої статті 5 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ідентична думка Адміністративної комісії АМКУ висловлена у рішенні № 908-р/пк-ск від 11.06.2015. Також, рішенням Господарського суду Запорізької області від 25.04.2019 у справі № 908/349/19 задоволено позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Бердянськбудтрест",: - визнано недійсними результати процедури відкритих торгів (номер закупівлі: UА-2018-12-07-001267-b): "Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-30 Василівка - Бердянськ на ділянці км 112+026 - км 143+003 (Р-37 Енергодар-Василівка-Бердянськ на ділянці км 185+810 - км 216+787) (45233142-6 ремонт доріг)"; стягнуто з відповідача судовий збір. Вимоги позивача грунтувалися зокрема на тому, що специфічні вимоги до досвіду виконання аналогічних договорів (зокрема строки і види робіт) не передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі», а тому звужують коло учасників, які можуть бути переможцями процедури закупівлі, і, відповідно – є дискримінаційними вимогами. Суд таку позицію позивача підтримав, вказавши, що критерії щодо виду доріг, строку (періоду) виконання договорів, обсягів та виду робіт вже визнавалися постійно діючою Адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України дискримінацією по відношенню до учасників. Слід зазначити, що встановлення замовником вимог до періоду отримання досвіду виконання аналогічних договорів суперечить положенням п.п. 14-19 «Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» (затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572) а також Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі). Замовник не звернув уваги на застереження про порушення, яке викладено Учасником у Пояснювальній записці №11 та використав критерій часових рамок для дискваліфікації ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» у публічній закупівлі UA-2020-10-01-003450-c. Позиція і дії Учасника З вищенаведеного вбачається відсутність підстав для визнання пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» такою, що не відповідає вимогам Оголошення, а також те, що з боку Замовника під час розгляду даної пропозиції здійснено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципу недискримінації, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників. Крім переліченого, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» при складанні пропозиції зіткнулося з іншими дискримінаційними положеннями Оголошення Замовника, а саме: у пункті 4.1. Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі висунуто вимогу до учасників про застосування техніки з конкретними технічними характеристиками: «У довідці Учасник обов’язково повинен зазначити інформацію про наявність наступних машин, механізмів, транспортних засобів: - трактор потужністю не менше 59 кВт (80 к.с.); - екскаватор одноковшевий, місткість ковша не менше 0,25 м³; - коток дорожній масою не менше 8т.; - автогудронатор місткістю не менше 3500 л.; - автогрейдер потужністю не менше 99 кВт (135 к.с.); - асфальтоукладальник продуктивністю не менше 100 т/год;». Вказані вимоги нічим не обґрунтовані і не відповідають обсягам та характеру робіт, що планується виконувати за технічною специфікацією (Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Так, наприклад, при роботі «Розливання в’яжучих матеріалів» обсягом всього 1,48 тонн, Замовник вимагає від учасників наявність автогудронатора, місткістю аж 3500 літра (приблизно на 3400 кг. бітумної емульсії). Вимоги до потужності машин не обумовлені нормами чинних ДБН, ДСТУ СОУ та інших стандартів у галузі будівництва доріг. Усі ці обставини у сукупності приводять ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» до переконання у наявності ознак складання замовником Оголошення про проведення спрощеної закупівлі під виробничі можливості та досвід «Свого учасника», а саме: ТОВ «ДОРБУД-11», і про його спроби будь-що відхилити пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ». Тому, Учасник нагадує про цивільну, адміністративну, господарську та кримінальну відповідальність, яка виникає за вчинення подібних дій. Учасник нагадує Замовнику, що у преамбулі ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) передбачається, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Серед принципів здійснення публічних закупівель у ст. 5 Закону значаться: максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням. ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» надало найбільш економічно вигідну пропозицію, порівняно з ТОВ «ДОРБУД 11» (різниця 154811,42 грн. економії до бюджету). Тож, відхилення даної пропозиції з надуманих підстав матиме негативні наслідки як для бюджету територіальної громади, так і для відповідальних осіб. Частина двадцята статті 14 Закону надає учаснику спрощеної закупівлі можливість звернутися за захистом своїх прав до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 5, 14, 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», використовуючи досудову процедуру врегулювання спору, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» просить Замовника: - скасувати Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою про організацію і проведення спрощеної закупівлі №3 від 21.10.2020, прийнятий уповноваженою особою Білогородської сільської ради в рамках спрощеної процедури закупівлі UA-2020-10-01-003450-c, яким відхилено пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. - повторно переглянути пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» в рамках спрощеної процедури закупівлі UA-2020-10-01-003450-c. У разі неприйняття рішення за даною вимогою ПРОТЯГОМ 24 ГОДИН, або відхилення даної вимоги, ми будемо змушені звернутися до органів Прокуратури, Фінансової поліції, Державної аудиторської служби та до суду з метою захисту порушених прав.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне: Стосовно першої підстави для відхилення тендерної пропозиції: Рішенням Уповноваженої особи Шкаранда Л.М. від 21.10.2020 року було відхилено пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» у зв’язку з тим, що у складі пропозиції даний учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій відсутня інформація про наявність автогудронатора місткістю не менше 3500 л., що свідчить про невідповідність наданої довідки вимогам пункту 4.1. Додатку №1 до оголошення. У своєму зверненні ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» зазначає, що ним у Довідці №4 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у пункті 3 таблички, зазначено ПГМФ8304, місткістю 5300 л., який планується залучити до виконання робіт за предметом закупівлі на підставі отримання послуг за Договором надання послуг автотранспортом та механізмами № 03/02 від «03» лютого 2020 року, укладений з КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва (далі Договір послуг). У додатку №1 до Договору послуг у другій частині пунктом 43 серед механізмів, що надаються в оренду, значиться ПГМФ8304, укомплектований гудронатором БР-500. Однак, відповідно до пункту 4.1. Додатку №1 до оголошення, учасник у складі пропозиції повинен надати довідку (на фірмовому бланку (за наявності) за підписом керівника Учасника та скріплену печаткою (у разі використання), адресовану Замовнику) про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для виконання робіт, які є предметом закупівлі та необхідні згідно наданої учасником відомості ресурсів (підсумкової відомості ресурсів) у відповідності до таблиці №1. У довідці Учасник обов’язково повинен зазначити інформацію про наявність, зокрема, автогудронатора місткістю не менше 3500 л. Згідно пункту 4.2. Додатку №1 до оголошення, на підтвердження наявності залученого автотранспорту, машин учасник у складі пропозиції повинен надати договір про надання послуг відповідно до якого залучається транспортний засіб, машина та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, машини. ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» у складі пропозиції надало Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій вказало про наявність ПГМФ 8304. Однак, у даній довідці вказаний учасник жодним чином не вказав, що ПГМФ 8304 обладнаний гудронатором. Також, у складі пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» наявний Договір надання послуг автотранспортом та механізмами №03/02 від 03.02.2020 року, укладений з КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва. Згідно Додаткової угоди №1 від 01.06.2020 року до даного Договору, передбачено надання послуг, які є предметом даного договору наступним автотранспортом та механізмами: - позиція 41 Додатку - ПГМФ 8304 (заг при чіп), державний номер АА5132ХК; - позиція 42 Додатку – ПР-легковий-Б з гудронатором БР-500, державний номер 66074 АА. З огляду на наведене, КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва надає послуги окремо ПГМФ 8304 (заг при чіп), державний номер АА5132ХК та ПР-легковий-Б з гудронатором БР-500, державний номер 66074 АА. Таким чином, зазначення ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПГМФ 8304 жодним чином не підтверджувало про наявність та залучення ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» гудронатора, оскільки згідно наданої Додаткової угоди №1 від 01.06.2020 року, ПГМФ 8304 (заг при чіп) та ПР-легковий-Б з гудронатором БР-500 зареєстровано як окремі транспортні засоби (машини/механізми). Більше того, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» надало лише свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на ПГМФ 8304, однак свідоцтво про реєстрацію ПР-легковий-Б з гудронатором БР-500 з державним номером 66074 АА у складі пропозиції даного учасника відсутнє. Враховуючи вище викладене, у Замовника були відсутні підстави стверджувати, що ПГМФ 8304 (заг при чіп) державний номер АА5132ХК обладнаний гудронатором. Таким чином, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі згідно чинного законодаства. Стосовно другої підстави для відхилення тендерної пропозиції: Відповідно до рішення Уповноваженої особи Шкаранда Л.М. від 21.10.2020 року пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» було відхилено у зв’язку з тим, що у складі пропозиції даний учасник надав аналогічні договори та акти виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 до нього, які виконувались у 2017 та 2020 роках. У своєму зверненні ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» зазначає, що ним у пропозиції надано Договір № 30/07-01 від 30.07.2020р укладений з Чабанівською селищною радою Києво-Святошинського району Київської області за об’єктом «Капітальний ремонт дороги по вул. Польова 4-20 в смт. Чабани Києво-Святошинського району Київської області» та №101/10 від 03.10.2017, укладений з Першотравенською сільською радою Обухівського району Київської області за об’єктом «Капітальний ремонт дороги по вул. Нова в. с. Перше Травня Обухівського району Київської області». Пропозиція також містить акти виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 до кожного з договорів; листи-відгуки від контрагентів про належне виконання договорів. Всупереч принципам недискримінації, Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (пункт 4.1. Додатку №1 до оголошення) було поставлено вимоги до учасників про надання аналогічних договорів за період з 2018 по 2019 роки. Тим самим Замовник поставив у нерівне становище учасників, які отримали досвід виконання аналогічних договорів до 2018 року та у 2020 році. Є незрозумілим – чим якісно відрізняється досвід, що отриманий до 2018 року та після 2019 року від досвіду, якого потребує Замовник для виконання робіт за предметом договору. Прописуючи дану вимогу Замовник суттєво обмежує коло учасників. Проте, згідно пункту 8 Додатку №1 до оголошення, учасник у складі пропозиції повинен надати аналогічний договір, інформація про який вказана у довідці згідно пункту 6 даного Додатку та акти виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 до нього, які виконувались у 2018 – 2019 р.р., що свідчать про повне виконання договору. ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» у складі пропозиції надало аналогічні договори та акти виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 до нього, які виконувались у 2017 та 2020 роках, що свідчить про невідповідність наданих договорів, акти виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 вимогам пункту 8 Додатку №1 до оголошення. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником було встановлено вимогу стосовно надання аналогічних договорі у 2018-2019 року з метою отримання інформації про виконання аналогічних договорів учасниками процедури закупівлі за найближчі попередні періоди. Водночас, у разі, якщо дана вимога була дискримінаційною для учасника процедури закупівлі, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» мало право згідно частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Водночас, жодного звернення стосовно встановлення дискримінаційних вимог до аналогічних договорів жодним учасником через електронну систему закупівель подано не було. З огляду на зазначене, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі згідно чинного законодавства. Стосовно тверджень ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» в частині дискримінаційності вимог Оголошення щодо зазначення учасником у довідці інформації про наявність наступних машин, механізмів, транспортних засобів: - трактор потужністю не менше 59 кВт (80 к.с.); - екскаватор одноковшевий, місткість ковша не менше 0,25 м³; - коток дорожній масою не менше 8т.; - автогудронатор місткістю не менше 3500 л.; - автогрейдер потужністю не менше 99 кВт (135 к.с.); - асфальтоукладальник продуктивністю не менше 100 т/год;». Зазначені вимоги були сформульовані Замовником з огляду на проектно-кошторисну документацію, яка затверджена Замовником та на яку Замовником отримано позитивний експертний звіт. Отже, враховуючи наведене, дії Замовника під час проведення спрощеної закупівлі по предмету код 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (роботи по робочому проекту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Михайлівська в с. Білогородка, Києво-Святошинського р-ну, Київської обл.») є правомірними та такими, що відповідають вимогам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено