• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Холодильники

Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 77 одиниць. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – виробничо-технологічні підрозділи та адміністративна будівля структурного підрозділу "Дніпровська Дирекція залізничних перевезень" регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця": 49038 м. Дніпро пр. Д. Яворницького, 108; 51918 Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул.Тритузна, 101 станція Кам'янське; 51660 Дніпропетровська обл., м. Верхівцеве, вул. Привокзальна, 1 станція Верхівцеве; 52100 Дніпропетровська обл., м. П’ятихатки, вул. Клименко, 74, станція П’ятихатки; 52663 Дніпропетровська обл., сел.Чаплине, вул. Залізнична, 4, станція Чаплине; 51402 Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Шосейна, 23, станція Павлоград I; 52500 Дніпропетровська обл., м. Синельникове, станція Синельникове I; 51200 Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Ковальова, 5, станція Новомосковськ-Дніпровський. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Завершена

568 044.71 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 850.00 UAH
Період оскарження: 01.10.2020 14:34 - 06.11.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Зміни до тендерної документації

Номер: 6db93e4db539412680ad12b2bfcfba4c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-01-001512-b.b1
Назва: Зміни до тендерної документації
Скарга:
ВИМОГА 01 жовтня 2020 року на порталі prozorro.gov.ua було розміщено оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-01-001512-b) про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимоги до тендерної документації. 29 жовтня Замовником внесені зміни до тендерної документації, яка доповнена п.п. 11, 12 Додатку 3 такого змісту: «п. 11 Документ радіаційної безпеки на холодильники, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою або його копію. Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару або учасником торгів та органу з проведення досліджень. п. 12 Сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості, виданий на ім'я учасника торгів. Додатково Учасник в окремій довідці, повинен зазначити посилання на реєстр за яким можливо перевірити чинність, наданого Сертифіката ISO 9001:2015.». Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Сертифікація системи менеджменту якості проводиться в рамках добровільної сертифікації, отже, виходячи з норм діючого законодавства України не є обов’язковою. Крім того, сам процес сертифікації проходить в декілька етапів та є тривалим і затратним процесом (від 1 до 3 місяців). Згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. ТОВ «ТРАНСЕНЕРГО» вважає, що п.п. 11, 12 вимог тендерної документації при проведенні спрощеної процедури закупівлі містять інформацію, наявність якої не передбачено законодавством, що є порушенням ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», такі вимоги створюють дискримінаційні умови, які унеможливлюють участь ТОВ «ТРАНСЕНЕРГО» у даній закупівлі, та як наслідок, порушують встановлені ст. 5 Закону принципи здійснення закупівель, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Звертаємо Вашу увагу на позицію Апеляційного адміністративного суду у справі № 826/15639/17, який визнав, що «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації». Ураховуючи викладене, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ТРАНСЕНЕРГО» вимагає усунути порушення та скасувати внесені зміни до тендерної документації шляхом виключення пунктів 11, 12 вимог до тендерної документації при проведенні спрощеної процедури закупівлі.
Дата розгляду скарги: 18.11.2020 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.11.2020 00:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.11.2020 21:19
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ЕНЕРГО", ТОВ "ТРАНС ЭНЕРГО" Транс энерго ТОВ +380960287979 TRANSENERGO.UA@GMAIL.COM