• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фронтальні ковшові навантажувачі код ДК 021:2015 – 43250000-0 (Колісний міні-навантажувач TDC 901 з навісним обладнанням або еквівалент)

Завершена

1 235 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 175.00 UAH
Період оскарження: 01.10.2020 12:54 - 14.10.2020 00:00
Вимога
Вирішена

ПРОСИМО: 1. Просимо Замовника (Святопетрівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

Номер: 80fc5243d9094c10b7fc87b87db2618f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-01-001130-b.a1
Назва: ПРОСИМО: 1. Просимо Замовника (Святопетрівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Вимога:
Доброго дня шановна тендерна комісія Святопетрівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області. Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з п. 4 частини 2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, було оголошено закупівлю: (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-01-001130-b) «Фронтальні ковшові навантажувачі код ДК 021:2015 – 43250000-0 (Колісний міні-навантажувач TDC 901 з навісним обладнанням або еквівалент)»: 1. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено деяких технічних вимог, передбачених Додатком 3, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Це всього кілька показників, розбіжність в них мінімальна, зміна цих показників (виділено зеленим кольором), надасть Замовнику вибрати більш дешевший та не менш якісний Колісний міні-навантажувач, а саме: У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації, в іншому випадкові ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі. Ми можемо та хочемо запропонувати якісну техніку, не гіршу за показниками від тої, що хоче Замовник. Зміна показників дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». ПРОСИМО: 1. Просимо Замовника (Святопетрівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, тендерна документація на закупівлю товарів: Фронтальні ковшові навантажувачі код ДК 021:2015 – 43250000-0 (Колісний міні-навантажувач TDC 901 з навісним обладнанням або еквівалент) складена у відповідності вимогам чинного законодавства України та не носить дискримінаційний характер. Детально вивчивши вашу вимогу повідомляємо про наступне: відповідно до норм пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються наступні відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. У свою чергу, виходячи з положень частини четвертої статті 5 Закону встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На виконання зазначених вище норм Закону тендерним комітетом було забезпечено підготовку тендерної документації, яка містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що відповідає технічним характеристикам що найменше двох різних виробників. Варто зазначити, що вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі передусім формувались виходячи з потреби у такій техніці, яка буде забезпечувати максимальну кількість функціональних дій та потреб, необхідних для забезпечення основної діяльності нашого підприємства. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що заборона в частині встановлення будь-яких дискримінаційних вимог була врахована тендерним комітетом під час підготовки тендерної документації. Тендерною документацією передбачено надання еквівалентного товару який би відповідав технічним вимогам, що відповідає пункту 4 статті 23 Закону. Ваша вимога щодо змін технічних параметрів (2.Технічні параметри п.5 та п.22), задовільнена. Але інші зміни, які вами вимагаються, значно погіршують технічні та експлуатаційні характеристики предмету закупівлі. У зв’язку с цим, повідомляємо, що інші технічні вимоги до предмета закупівлі залишаються без змін. Стосовно видалення пункту Додатка 3 до Тендерної документації «Учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції у форматі ПДФ завірені належним чином копії чи оригінали наступних документів: - копію реєстраційного повідомлення Держпродспоживслужби щодо постановки учасника на облік (торгівля тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і мелюративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери)» повідомляємо наступне: відповідно до п. 4 Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2009 № 1200: «Облік суб'єктів господарювання, які здійснюють оптову та роздрібну торгівлю тракторами, самохідними шасі, самохідними сільськогосподарськими, дорожньо-будівельними і меліоративними машинами, сільськогосподарською технікою, іншими механізмами вітчизняного та іноземного виробництва та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, ведеться Держпродспоживслужбою у порядку, встановленому Мінекономіки. Держпродспоживслужба створює та веде електронний реєстр таких суб'єктів господарювання. {Абзац другий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 243 від 03.04.2013, № 916 від 06.11.2019} {Пункт 4 в редакції Постанови КМ № 955 від 20.10.2010}» Оскільки товар, що закуповується є машиною, що має ідентифікаційні номери, то він відповідно до чинного законодавства, підлягає обов’язковій реєстрації власником у вказаних вище реєстраційних органах. Враховуючи зазначене на підтвердження того, що Учасник перебуває на обліку у вищезазначених реєстраційних органах, у складі своєї пропозиції він має надати документ), який це підтверджує. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Задоволено