-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція
Завершена
618 004.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 090.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 090.02 UAH
Період оскарження:
01.10.2020 09:59 - 15.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено
розділення предмету закупівлі на лоти
Номер:
c7552062ae0f41cc99dfcc02100f2aa7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-01-001174-a.a1
Назва:
розділення предмету закупівлі на лоти
Вимога:
в одному лоті зазначені препарати, які не мають аналогів
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 05.10.2020 17:54
Дата подачі:
05.10.2020 17:54
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Закупівля проводиться згідно з нормами Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки част.2 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони"».
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що Додатком 3 Тендерної документації передбачено можливість надання учасником еквіваленту товару: *Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент».
Оголошення № UA-2020-10-01-001174-a здійснено за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, а не торговою назвою, що забезпечує не дискримінацію учасників відкритих торгів
Отже, зазначені вище вимоги відповідають законодавству, відносяться до всіх без винятку учасників, не є дискримінаційними, і лише підтверджують взяті на себе учасниками зобов’язання щодо постачання товару належної якості.
Таким чином, з огляду на вище викладене, ми як замовник не вбачаємо підстав для внесення змін до тендерної документації, а саме поділу предмета закупівлі на окремі лоти.
Статус вимоги:
Відхилено