• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з проведення ринкових досліджень

Послуги з проведення ринкових досліджень

Завершена

64 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 320.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2017 16:18 - 20.02.2017 16:23
Вимога
Вирішена

Вимога до протоколу

Номер: 78830e628e02481094777458bcb7e61e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-16-000596-b.a1
Назва: Вимога до протоколу
Вимога:
Відповідно до Таблиці 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам» ми повинні були надати документи щодо «Наявності обладнання та матеріально-технічної бази». Таким документом є: «Довідка (лист) згідно форми* про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою, яка має запевнити замовника про спроможність учасника надати необхідні послуги, зокрема, але не виключно: наявність обладнаної кімнати для проведення фокус-груп, можливість спостерігати за фокус-груповим інтерв’ю в системі online тощо . *Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Отже, нами була надана саме така довідка, що свідчить про те, що нами виконані вимоги щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам. Вимагаємо виключити з Протоколу наступні положення «ТОВ ЦНСД Омега ввів в оману Замовника щодо наявності матеріально-технічної бази...»
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 06 березня 2017 р. вих. № 2/06-3 ТОВ Центр Незалежних Соціологічних Досліджень «Омега» На Вашу скаргу від 06.03.17 р. повідомляємо, що виключення з протоколу від 01.03.2017 р. № 1/01-3 положення про те, що учасник ТОВ Центр Незалежних Соціологічних Досліджень «Омега» ввів в оману замовника неможливе з наступних підстав. Відповідно до теорії права у нашому випадку введення в оману — це неправдива заява про факт, який спонукає іншу особу до укладення контракту. Термін «неправдива» стосується заяви, яка, хоч у буквальному розумінні є правдивою, покликана ввести в оману і насправді вводить в оману. Якщо особа робить заяву іншій особі, щоб спонукати її до укладення контракту, а після того, як заява зроблена, але до укладення контракту заява перестає відповідати дійсності, заявник зобов'язаний виправити попередню заяву. Якщо заявник зберігає мовчання, і заява не відповідає дійсності, то це розцінюється як введення в оману. Тобто, заява вважається такою, що вводить в оману, якщо вона: а) містить факти, а не оцінки або думки; б) зроблена з наміром примусити іншу сторону діяти з урахуванням цих фактів. Ненавмисне введення в оману - це якщо сторона, що робить заяву, вважала, що факти, які повідомляються є правильними. У пропозиції ТОВ Центр Незалежних Соціологічних Досліджень «Омега» вказано, що для проведення фокус - груп орендовано приміщення з відповідним устаткуванням, але відповідно до отриманої інформації, яка підтверджена документально, таке приміщення не надавалося у оренду ТОВ ЦНСД «Омега», про що останній не міг не знати, бо відсутні будь які документи про оренду, та є офіційне підтвердження іншої сторони про відсутність таких угод. Таким чином маємо: а) факт повідомлення про оренду приміщення, який не відповідає дійсності; б) таке повідомлення зроблено з наміром запевнити замовника про спроможність учасника оперативно забезпечити виконання послуги відповідними матеріальними ресурсами в регіоні, де учасник не веде постійну професійну діяльність з надання таких послуг. Якщо розглядати такі дії ТОВ ЦНСД «Омега» у розрізі більш вузької сфери права, то слід надати аналіз цим діям щодо можливих порушень у сфері захисту від недобросовісної конкуренції. Одним з порушень законодавства про захист від недобросовісної конкуренції відповідно до статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» є поширення інформації, що вводить в оману. Згідно з відомостями, викладеними в щорічному звіті Антимонопольного комітету України за 2014 рік, «найпоширенішим видом недобросовісних дій, які здійснювалися з метою досягнення неправомірних переваг у конкуренції, було поширення інформації, що вводить в оману. Цей вид порушення становив в 2014 році 90,0 відсотків загальної кількості порушень серед недобросовісної конкуренції суб'єктів господарювання». Відповідно до статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього підприємства. Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема, відомості, які: – містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару, виробника, продавця, спосіб виготовлення, джерела та спосіб придбання, реалізації, кількість, споживчі властивості, якість, комплектність, придатність до застосування, стандарти, характеристики, особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ціну та знижку на них, а також про суттєві умови договору; – містять неповні, неточні або неправдиві дані про фінансовий стан або господарську діяльність підприємства; – приписують повноваження та права, яких не мають, або відносини, в яких не перебувають; – містять посилання на обсяги виробництва, придбання, продажу або поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, яких фактично не було на день поширення інформації. Метою поширення відомостей, що вводять в оману, є одержання неправомірної переваги в конкуренції. Перелік джерел поширення оманної інформації не встановлено законодавцем, а отже, це може бути будь-який носій інформації. Враховуючи те, що учасник закупівлі ТОВ ЦНСД «Омега» заперечує наявність омани у своїх діях, замовник залишає за собою право надіслати відповідний запит щодо кваліфікації його дій до Антимонопольного комітету України. Слід зауважити, що у разі підтвердження АМКУ кваліфікації викладених фактів як введення замовника в оману, ця інформація може бути поширена на відповідних загальнодоступних публічних ресурсах з метою попередження інших замовників про можливе застосування ТОВ ЦНСД «Омега» оманної інформації при подальшій участі у публічних закупівлях. Уповноважена особа з організації та проведення процедур закупівель КП «Редакція газети «Наше місто» Дніпровської міської ради О.В.Тертична
Статус вимоги: Задоволено