• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картридж лазерний, тонер-картридж, drum-картридж, тонер, фотобарабан, ракель для Волинського обласного центру зайнятості та 16 філій Волинського обласного центру зайнятості)

Найменування - Волинський обласний центр зайнятості; місцезнаходження - 43025, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 3А; ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - 05427482; категорія - органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - поставка товару має бути здійснена протягом 12 днів з дати підписання Договору але не пізніше 31 жовтня 2020 року; період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів) - до 06.10.2020р.; Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) - 15.10.2020р.; перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 29 Закону. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ - у разі, якщо учасник не є платником ПДВ).Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення не вимагається; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення виконання договору не вимагається; розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі - 0,5 відсотка – 568 грн. 50 коп; вид закупівлі - товар;

Завершена

113 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 568.50 UAH
Період оскарження: 30.09.2020 16:16 - 06.10.2020 17:00
Вимога
Відхилено

Щодо використання оригінальних витратних матеріалів

Номер: b0aa1f63bc554b33a03efd942be8345f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-30-005714-a.b1
Назва: Щодо використання оригінальних витратних матеріалів
Вимога:
Щодо використання оригінальних витратних матеріалів
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо про наступне. Відповідно до частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. На підставі вищевикладеного, у інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що є додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі було зазначено, що до розгляду пропозицій учасників приймаються аналоги картриджів, у зв’язку з чим задоволення вашої вимоги не являється можливим.
Статус вимоги: Відхилено