• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт цеху для миття посуду та цеху для роздачі їжі Таращанського академічного ліцею «Ерудит» Таращанської районної ради Київської області

Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі вказані у Додатку 1 «Технічне завдання». Вимоги до кваліфікації учасників вказані у Додатку 4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».

Торги не відбулися

681 475.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 407.38 UAH
Період оскарження: 30.09.2020 14:59 - 06.10.2020 15:00
Вимога
Відкликано скаржником

Пропозиція ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» не відповідає умовам Документації на спрощену закупівлю.

Номер: 1a474d0b3589475f939a3abb7e284bff
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-30-002316-c.a2
Назва: Пропозиція ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» не відповідає умовам Документації на спрощену закупівлю.
Вимога:
Пропозиція ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» не відповідає умовам Документації на спрощену закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатом розгляду Вашої вимоги про невідповідність пропозиції ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, повідомляємо. Відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» має бути відхилена. Прийнято рішення про скасування рішення уповноваженої особи від 20 жовтня 2020 року №19, в частині: - визнання переможцем спрощеної закупівлі учасника ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т»; - ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т».
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 27.10.2020 16:01
Вимога
Вирішена

Вимога щодо незаконного рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПАРИТЕТ БЦ»

Номер: a175e876edc14b2dbeec3210d38a7e4b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-30-002316-c.a1
Назва: Вимога щодо незаконного рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПАРИТЕТ БЦ»
Вимога:
Відповідно до абзацу 2 п. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимоги до кваліфікації учасників вказані у Додатку 4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» (далі - Вимоги). Відповідно до п.1 Вимог учасник подається: сканована копія виписки або витягу (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців, додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. За даними Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань учасником було здійснено реєстраційну дію: - Державна реєстрація створення юридичної особи (04.02.2019 року); - Державна реєстрація зміни складу засновників (учасників) або зміни відомостей про засновників (учасників) юридичної особи (03.09.2019 року); - Державна реєстрація зміни видів економічної діяльності юридичної особи (29.10.2019 року). Таким чином, учасник мав надати «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору» на кожну реєстраційну дію. Тому, що без наявності Опису документів, які надавалися держаному реєстратору при проведені реєстраційних дій 03.09.2019 року та 29.10.2019 року, не можливо стверджувати, що учасником не вносилися зміни до установчих документів, в тому числі до Статуту. Одним із документів, який має надати учасник спрощеної закупівлі є установчий документ чинний на дату подання пропозиції учасником. Учасником подано Статут, затверджений Загальними Зборами Учасників 04.02.2019. Проте не можливо стверджувати, що Статут є чинним на дату подачі пропозиції, оскільки учасником не надано «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» при проведені реєстраційних дій 03.09.2019 року та 29.10.2019 року, адже при проведені вищевказаних дій учасник мав право внести зміни до установчих документів, в тому числі до Статуту. Крім того зазначимо, що відомості, які знаходяться у Безкоштовному пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадський формувань (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search), не містять інформації про «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії». Таким чином учасником було порушено Вимоги в частині не повного надання документів, передбачених пунктом 1 Вимог. Відповідно до п.2 Вимог учасник має надати інформацію про банківські реквізити та наявність розрахункових рахунків учасника. Відповідно до п.4 Вимог учасник подає довідку(и) з обслуговуючого банку(ів), які мають видані протягом останніх 10 днів щодо дати подання цінової пропозиції: - про відсутність або наявність заборгованості по кредитах; - про наявність коштів на рахунках не менше 70% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг); Учасником надано інформацію та відповідні довідки по рахунку UA693808050000000026009631962 відкритого в АТ «Райффайзен Банк Аваль». Проте подана інформація не є повною, оскільки згідно з відкритих джерел https://prozorro.gov.ua/ учасник має рахунок UA778201720355359117000705771, відкритий в Державній казначейській службі України. Учасник не заперечує, що має відкритий рахунок в Державній казначейській службі України, проте стверджує, що Державна казначейська служба не є обслуговуючим банком. Ми не можемо погодитися з цим твердженням, виходячи з наступного. Згідно абзацу 2 п.1 «Положення про Державну казначейську службу України» (далі – Положення) Казначейство є учасником системи електронних платежів Національного банку. Згідно п. 3 Положення одним з основних завдань Державної казначейської служби України є обслуговування коштів клієнтів відповідно до законодавства. Відповідно до п.1 глави 1 «Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», затвердженої Постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 №22, обслуговуючий банк - банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність". Обслуговування установ та організацій, оплата видатків яких здійснюється з єдиного казначейського рахунку, виконує також орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. Відповідно до п.1 глави 1 «Інструкції про міжбанківський переказ коштів в Україні в національній валюті», затвердженої Постановою Правління Національного банку України від 16.08.2006 № 320, код банку - умовна шестизначна числова ознака, що ідентифікує банк, філію, іншу установу, розраховується Національним банком і є обов'язковим реквізитом Електронного технологічного довідника банків України та інших установ і Довідника учасників СЕП. Державна казначейська Служба України має код банку 820172. Отже, учасник мав надати інформацію про банківські реквізити та наявність розрахункових рахунків відкритих в Державній казначейській службі України, а також довідки про відсутність або наявність заборгованості по кредитах та про наявність коштів на рахунках. Таким чином учасником було порушено Вимоги в частині не повного надання інформації, передбачених пунктами 2, 4 Вимог. Відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Тому, згідно вимог чинного законодавства, пропозиція учасника була відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні