-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт класу інформатики Терешківського ліцею Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Завершена
114 245.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 142.45 UAH
мін. крок: 1% або 1 142.45 UAH
Період оскарження:
30.09.2020 11:58 - 06.10.2020 11:38
Вимога
Вирішена
Вимога про відхилення пропозиції учасника ПП БЕСТБУДСЕРВІС
Номер:
8c0756547c874a0d8e833441b9d81c7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-30-002439-a.a1
Назва:
Вимога про відхилення пропозиції учасника ПП БЕСТБУДСЕРВІС
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі,код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт класу інформатики Терешківського ліцею Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області) - ПП "БЕСТБУДСЕРВІС" з таких підстав: Пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про пропроведення спрощеної закупівлі:
1.не подано документи згідно пп.10 п.4 ( копію ліцензії або свідоцтва на виконання даних робіт) оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2.не подано документи згідно пп.9 п.4 ( а саме пояснювальну записку) оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
3.не подано документи згідно пп.4 п.4 ( копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість) або копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) оголошення про проведення спрощеної закупівлі ;
4.не завірено копію документу згідно пп.3 п.4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
5.відсутні реєстраційні номери на довідках.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2020 13:56
Вирішення:
Шановний учасник, дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та розуміючи ваше бажання отримати пояснення щодо прийнятого рішення про відхилення вашої пропозиції, повідомляємо наступне.
Дана закупівля проводиться замовником у відповідності до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" №922-VII від 25.12.2015 року (далі-Закон) в тому числі у відповідності до розділу статті 14 Закону.
На Виконання умови, визначеної у частині 4 статті 14 Закону, замовником визначено вимоги до предмета закупівлі, які зазначено шляхом завантаження окремого файлу до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у вигляді електронного файлу із назвою "тендерна документація 2.doc" (далі-Документація).
Згідно до умов Документації, яка була оприлюднена разом із оголошенням, якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з Документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
Додатково у Документації закупівлі зазначено, що Замовник має право відхилити пропозицію Учасника, що не надав будь-який з перелічених вище документів, які задовольняють вимоги, зазначеним у цих інструкціях або ці документи містять неправдиву інформацію. Звертаємо вашу увагу на тому, що дана умова не є імперативною, а тому замовник самостійно вирішує, чи задовольняє інформація та документи, які надавались учасником у складі пропозиції тим вимогам, які можуть достовірно підтвердити відповідність пропозиції учасника вимогам замовника, достатнім для об'єктивного визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Щодо питання невідповідності пропозиції учасника, в частині зауважень, озвучених у Вашому зауваженні.
Згідно до вимоги пп.9 п.4 Документації замовником вимагалось надання переліку документів, які можуть надати розгорнутий розрахунок вартості складових послуги, що є предметом закупівлі. Документи із розрахунками, які надав учасник у складі своєї пропозиції можуть в достатній мірі забезпечити виконання умови, що стосується надання розрахунків за статтями витрат договірної ціни.
Згідно до вимоги пп.10 п.4 Документації замовником вимагалось надання копії ліцензії або свідоцтва на виконання даних робіт. При цьому, нажаль, у Документації не було конкретизовано, кому така ліцензія повинна бути видана, або за якими видами господарської діяльності повинна надаватись така ліцензія. Тому визначена вимога у Документації не могла бути задоволена конкретно будь-яким із учасників даної закупівлі.
У зв'язку з чим, у замовника не було об'єктивних причин, вважати пропозицію учасника, такою що не відповідає умовам даної закупівлі.
Згідно пп.4 п.4 Документації вимагалось надання копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість) або копії Свідоцтва платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). При цьому умовами документації не передбачалось надання копії Витягу з реєстру платників податку на додану вартість / єдиного податку. На виконання даної вимоги учасником у складі пропозиції надано інформацію про статус платника податку та ставку податку (єдиного податку). Що може задовольнити умову про надання інформації про систему оподаткування.
Згідно до зауваження щодо завіряння копії документів або інформації, яка надається учасником у складі пропозиції та наявності реєстраційних номерів та дати створення документів , це є формальними помилками, які ніяким чином не впливають на зміст пропозиції.
З огляду на вище викладене, замовником не може бути прийнято рішення щодо визначення пропозиції учасника із найменшою вартістю пропозиції, такою що не відповідає умовам закупівлі, а рішення замовника про визначення переможця спрощеної закупівлі таким, що суперечить принципам здійснення закупівель.
До того, звертаємо увагу на тому, що замовник дотримуючись принципів здійснення закупівель, визначив переможцем закупівлі учасника із найменшою (найбільш економічно вигідною) вартістю пропозиції, серед тих, що були запропоновані іншими учасниками.
У зв'язку з вище викладеним, у задоволенні Вашої вимоги відмовлено.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні