Поточний ремонт приміщень управління Державної казначейської служби України у м. Житомирі Житомирської області за адресою вул. Св. Ріхтера 12/5 (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
483 300.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 833.00 UAH
Період оскарження:30.09.2020 11:38 - 12.10.2020 00:00
Вимога
Вирішена
виключити вимогу про обстеження об'єкту
Номер:8658647d32d14781b2f54c4ace33bc36
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-09-30-002198-a.a1
Назва:виключити вимогу про обстеження об'єкту
Вимога:
Додатком № 2 до Оголошення для проведення спрощеної закупівлі Технічне завдання на "Поточний ремонт приміщень управління Державної казначейської служби України у м. Житомирі Житомирської області за адресою вул. Св. Ріхтера 12/5" пунктом 5 встановлено, що "Учасник торгів надає Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’єкту щодо об’ємів робіт та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати Акт обстеження об’єкту за підписами відповідальної особи управління та відповідальної особи підрядника про здійснення огляду. Відповідальна особа підрядника повинна бути компетентна в роботах, що необхідно виконати в рамках даної закупівлі."
Статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вищевказана вимога Замовника суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі». Неодноразово з даного приводу висловлювала свою позицію постійно діюча комісія з розгляду скарг Антимонопольного комітету України, що подібні вимоги суперечать принципам здійснення закупівлі. Відповідно до технічного завдання учасник може повністю, достеменно та всебічно розглянути вимоги замовника до закупівлі через електронну систему закупівель, максимально економічно, ефективно та відкрито та прозоро надати свою пропозицію через електронну систему закупівель, як того вимагає Закон. Підпис представника Замовника на документі до проведення закупівлі має ознаки суб’єктивного ставлення Замовника, відсутність підпису уповноваженої особи не може розглядатись як невідповідність пропозиції Замовника вимогам Закону та не може бути підставою для відхилення пропозиції у встановлений законодавством спосіб. Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами статті 24 ЗУ «Про Публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу «"Учасник торгів надає Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’єкту щодо об’ємів робіт та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати Акт обстеження об’єкту за підписами відповідальної особи управління та відповідальної особи підрядника про здійснення огляду», як таку, що суперечить принципам проведення публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:30.09.2020 12:24
Вирішення:Розглянувши Ваше запитання до процедури щодо «дискримінаційних ознаки в документації та вимоги внесення змін» повідомляємо наступне.
Згідно з частиною 2 статті 24 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
Пропонуємо Вам ознайомитись зі змінами до Тендерної документації згідно предмету закупівлі «Поточний ремонт приміщень управління Державної казначейської служби України у м. Житомирі Житомирської області за адресою вул. Св. Ріхтера 12/5» (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), що оприлюднені в електронній системі закупівель.
Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні закупівель, Уповноважена особа управління Державної казначейської служби України у м. Житомирі Житомирської області дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».