-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Новолюбомирського ліцею Олександійської сільської ради Рівненської області за адресою: вул. Стуса, 2 с. Нова Любомирка, Рівненського району Рівненської області (утеплення фасадів)
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету, Категорія замовника - пункт 3 частина 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою
Завершена
4 757 915.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 579.15 UAH
мін. крок: 1% або 47 579.15 UAH
Період оскарження:
30.09.2020 11:36 - 12.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2020-09-30-002165-a
Номер:
32c447131cc543dc97fc0ac42eddb534
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-30-002165-a.c2
Назва:
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2020-09-30-002165-a
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Случ» (далі – ТОВ «БК «Случ») є Учасником у відкритих торгах UA-2020-09-30-002165-a щодо закупівлі «Капітальний ремонт Новолюбомирського ліцею Олександійської сільської ради Рівненської області за адресою: вул. Стуса, 2 с. Нова Любомирка, Рівненського району Рівненської області (утеплення фасадів)».
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 4 від 23.10.2020 визначено переможцем процедури відкритих торгів за цим предметом закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ».
У змісті протоколу зазначено, що секретар тендерного комітету, після детального розгляду документації тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» зазначила, що тендерна ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» відповідає умовам, визначеним у тендерній документації Замовника, затвердженій протоколом тендерного комітету.
ТОВ «БК «Случ» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника торгів.
Детально ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» зазначаємо, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника з огляду на наступне:
1. Відповідно до п.4.4 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації з даного предмету закупівлі зазначено: «Строк виконання робіт: протягом 2020-2021 років. Про змогу виконати роботи у зазначений строк надається гарантійний лист від учасника у складі тендерної пропозиції.».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» відсутній гарантійний лист вищенаведеного змісту, а відтак тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п.1 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, що «Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу, зокрема оприлюднених листів інформативного характеру щодо роз’яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель.».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» надали лише лист № 38 від 12.10.2020 зі змісту, якого Учасник повідомляє про те, що контроль за дотримання заходів політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель покладено на директора ТОВ «Альтера Буд Інвест» - Климчука Миколу Ігоровича. Проте, в порушення вимог Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції цього Учасника відсутній наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель.
3. Відповідно до п.5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати «позитивний відгук (датований не раніше опублікування оголошення про закупівлю) від замовників згідно виконання аналогічного договору на кожен аналогічний договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції з інформацією про якість наданих послуг, номеру та суми договору, своєчасність надання послуг, найменування та кількість поставлених послуг згідно договору.».
Учасник у складі тендерної пропозиції надав відповідну інформацію про виконання двох аналогічних договорів та надав скан-копії відгуків від замовників за такими договорами, при цьому, надані відгуки не відповідають вимогам Тендерної документації, в частині відсутності в них інформації щодо суми виконаних договорів.
Отже, у тендерній пропозиції Учасника містяться невідповідності та Замовник був зобов’язаний надати Учаснику строк для усунення таких невідповідностей, проте такі дії, всупереч вимог ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником не були здійсненні.
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На підставі викладеного, просимо надати відповідь на звернення ТОВ «БК «Случ», вказавши інформацію про тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ», з наступним завантаженням до відповіді скан-копій документів ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ», а саме:
- гарантійний лист від учасника про змогу виконати роботи у зазначений Тендерною документацією строк;
- наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель;
- позитивні відгуки від замовників щодо аналогічних договорів з інформацією про суми таких договорів.
При цьому, повідомляємо, що своїми діями Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», порушено принципи регламентовані цим Законом, зокрема: принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначене призвело до порушення Замовником прав ТОВ «БК «Случ» на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
На підставі викладеного, вимагаємо привести дії та рішення Замовника у відповідність до вимог чинного законодавства, шляхом скасування незаконного рішення про визначення переможця процедури закупівлі та перейти до розгляду тендерних пропозицій наступних з числа найбільш економічно вигідних.
В свою чергу, повідомляємо, у разі незадоволення вимоги, будемо звертатися за захистом порушених прав до суду без попереднього звернення до органу оскарження, у порядку встановленому ч.24 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- додатки документи ТОВ АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ.pdf 02.11.2020 17:12
- вимога.pdf 02.11.2020 17:12
- Image041120142029.pdf 04.11.2020 16:45
- Image041120142017.pdf 04.11.2020 16:45
Дата подачі:
02.11.2020 17:12
Вирішення:
Вимогу задоволено, рішенням тендерноо комітету від 04.11.2020 року.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2020-09-30-002165-a
Номер:
61357d0860754b9983a1df525734e0c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-30-002165-a.c1
Назва:
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2020-09-30-002165-a
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Случ» (далі – ТОВ «БК «Случ») є Учасником у відкритих торгах UA-2020-09-30-002165-a щодо закупівлі «Капітальний ремонт Новолюбомирського ліцею Олександійської сільської ради Рівненської області за адресою: вул. Стуса, 2 с. Нова Любомирка, Рівненського району Рівненської області (утеплення фасадів)».
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 4 від 23.10.2020 визначено переможцем процедури відкритих торгів за цим предметом закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ».
У змісті протоколу зазначено, що секретар тендерного комітету, після детального розгляду документації тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» зазначила, що тендерна ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» відповідає умовам, визначеним у тендерній документації Замовника, затвердженій протоколом тендерного комітету.
ТОВ «БК «Случ» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника торгів.
Детально ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» зазначаємо, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника з огляду на наступне:
1. Відповідно до п.4.4 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації з даного предмету закупівлі зазначено: «Строк виконання робіт: протягом 2020-2021 років. Про змогу виконати роботи у зазначений строк надається гарантійний лист від учасника у складі тендерної пропозиції.».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» відсутній гарантійний лист вищенаведеного змісту, а відтак тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до п.1 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, що «Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу, зокрема оприлюднених листів інформативного характеру щодо роз’яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель.».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» надали лише лист № 38 від 12.10.2020 зі змісту, якого Учасник повідомляє про те, що контроль за дотримання заходів політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель покладено на директора ТОВ «Альтера Буд Інвест» - Климчука Миколу Ігоровича. Проте, в порушення вимог Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції цього Учасника відсутній наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель.
3. Відповідно до п.3 Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-згоду з проектом договору із зазначенням, що ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов'язання за ним, засвідчений підписом уповноваженої особи Учасника та з відбитком його печатки (у разі використання), а також підписаний уповноваженою особою учасника та з відбитком його печатки (у разі використання) Проект договору, заповнений зі сторони Учасника (без зазначення ціни), що викладений в Додатку 8 до цієї тендерної Документації».
У Додатку 8 до Тендерної документації наведено проект договору, відповідно до якого містяться вільні до заповнення поля в преамбулі договору та Розділі 13 реквізити сторін. Учасник у складі тендерної пропозиції, всупереч вимог Тендерної документації, надав проект договору не заповнений в частині найменування Учасника, уповноваженої особи на підпис договору та реквізитів Учасника.
4. Відповідно до п.5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати «позитивний відгук (датований не раніше опублікування оголошення про закупівлю) від замовників згідно виконання аналогічного договору на кожен аналогічний договір, що подається учасником у складі тендерної пропозиції з інформацією про якість наданих послуг, номеру та суми договору, своєчасність надання послуг, найменування та кількість поставлених послуг згідно договору.».
Учасник у складі тендерної пропозиції надав відповідну інформацію про виконання двох аналогічних договорів та надав скан-копії відгуків від замовників за такими договорами, при цьому, надані відгуки не відповідають вимогам Тендерної документації, в частині відсутності в них інформації щодо суми виконаних договорів.
Отже, у тендерній пропозиції Учасника містяться невідповідності та Замовник був зобов’язаний надати Учаснику строк для усунення таких невідповідностей, проте такі дії, всупереч вимог ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником не були здійсненні.
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На підставі викладеного, просимо надати відповідь на звернення ТОВ «БК «Случ», вказавши інформацію про тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ», з наступним завантаженням до відповіді скан-копій документів ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ», а саме:
- гарантійний лист від учасника про змогу виконати роботи у зазначений Тендерною документацією строк;
- наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель;
- проект договору, заповнений зі сторони Учасника (без зазначення ціни), що викладений в Додатку 8 до тендерної Документації;
- позитивні відгуки від замовників щодо аналогічних договорів з інформацією про суми таких договорів.
При цьому, повідомляємо, що своїми діями Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», порушено принципи регламентовані цим Законом, зокрема: принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначене призвело до порушення Замовником прав ТОВ «БК «Случ» на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
На підставі викладеного, вимагаємо привести дії та рішення Замовника у відповідність до вимог чинного законодавства, шляхом скасування незаконного рішення про визначення переможця процедури закупівлі та перейти до розгляду тендерних пропозицій наступних з числа найбільш економічно вигідних.
В свою чергу, повідомляємо, у разі незадоволення вимоги, будемо звертатися за захистом порушених прав до суду без попереднього звернення до органу оскарження, у порядку встановленому ч.24 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
технічна причина
Дата скасування:
02.11.2020 17:07