• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження: юридична адреса та адреса поставки (передачі) товарів/послуг - Україна, 65074, Одеська область, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А. ЄДРПОУ 01999052. Усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.

Торги відмінено

95 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 475.00 UAH
Період оскарження: 30.09.2020 11:17 - 06.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

скасовано паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.

Номер: 7b90aa3082174225b1b8bd905568c896
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-30-001869-a.a2
Назва: скасовано паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради, код ЄДРПОУ: 01999052. Адреса: 65074, Одеська обл., місто Одеса, Малиновський район, вулиця Малиновського, будинок 61-А. 2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-09-30-001869-a Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 90520000-8 (Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.) - 2 310 кг; Біологічні відходи - 315 кг; Клінічні та подібні їм відходи (засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані COVID-19) - 500 кг). 3.Підстави подання вимоги: скасовано паперовий бланк ліцензії єдиного зразка. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-09-30-001869-a, за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству. Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначений перелік документів, що вимагається згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції. Учасник в складі пропозиції має надати: 2.3.Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі; Зауважуємо, що Законом України № 835 від 26.11.15 «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» внесено зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та СКАСОВАНО паперовий бланк ліцензії єдиного зразка. З 01 січня 2017 році ЛІЦЕНЗІЯ - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Відповідно, ліцензія на провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді. А саме — шляхом запису про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців Всі дані містяться в реєстрі відкритих даних на сайті органу ліцензування: • Ліцензійний реєстр на провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом https://dsbt.gov.ua/uk/storinka/rishennya-organu-licenzuvannya-avtomobilnyy-transport-0 Ч.5 ст. 14. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни щодо ліцензування з перевезення в п 2.3 Додатку 2 та викласти вимогу в наступній редакції: 2.3.Копія ліцензії (або витяг про видачу ліцензії) на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
Вирішення: На Вимогу до Замовника: «вимагаємо внести зміни щодо ліцензування з перевезення в п 2.3 Додатку 2 та викласти вимогу в наступній редакції: 2.3.Копія ліцензії (або витяг про видачу ліцензії) на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі.» Через відсутність можливості внести зміни до Оголошення з причини, що вже закінчився період Уточнення 06.10.2020 р. о 00:00, згідно п.2 ч.17. ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, прийняте рішення задовільнити Вимогу та відмінити Спрощену закупівлю.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

встановлення Замовником дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Номер: 400a9ed15ddc4574a2c6f324584b6921
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-30-001869-a.a1
Назва: встановлення Замовником дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради, код ЄДРПОУ: 01999052. Адреса: 65074, Одеська обл., місто Одеса, Малиновський район, вулиця Малиновського, будинок 61-А. 2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-09-30-001869-a Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 90520000-8 (Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.) - 2 310 кг; Біологічні відходи - 315 кг; Клінічні та подібні їм відходи (засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані COVID-19) - 500 кг). 3.Підстави подання вимоги: встановлення Замовником дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-09-30-001869-a, за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству. Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначений перелік документів, що вимагається згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції. Учасник в складі пропозиції має надати: 2.2.Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі; Згідно Оголошення, предметом закупівлі є послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, а саме: № з/п Найменування відходів Одиниці виміру Кількість одиниць 1 Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.) кг 2 310 2 Біологічні відходи кг 315 3 Клінічні та подібні їм відходи (засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані COVID-19) кг 500 Зауважуємо, що Державними санітарно – епідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, Розділом V встановлено вимоги до відходів категорії В, якими передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні саме знешкоджуватися, а саме пунктами зазначеного Наказу передбачено: «17. Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом. «18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). 20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Розділом ІІІ Наказу МОЗ №325 визначені «Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами»: - 1. Система поводження з відходами складається з таких етапів: - збирання та сортування відходів; - маркування відходів; - знезараження (дезінфекція) відходів; транспортування і перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) контейнери в межах закладу, де вони утворюються; - утилізація відходів (тих, що можуть підлягати утилізації); - захоронення відходів (лише для відходів категорії А). До того зауважуємо, що пунктами 1 та 2 Розділу І Наказу від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» передбачено: 1. Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів. 2. Ці Правила поширюються на усі заклади незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті). Відповідно, Замовник повинен дотримуватись Закону України «Про відходи», враховуючи Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, які є для нього обов’язковим до виконання нормативним актом. Статтею 1 Закону «Про відходи» визначені основні терміни: оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення; перевезення відходів - транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення; транскордонне перевезення відходів - транспортування відходів з території, або через територію України, на територію або через територію іншої держави; {Абзац десятий статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1825-VI від 21.01.2010} утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення; Небезпечні медичні відходи категорії В не використовуються як вторинні матеріальні ресурси, а для можливого використання енергії, що виділяється при їх спалюванні, як енергетичних ресурсів, з аналізу документів ліцензіатів, що приймають участь в публічних закупівлях, у них немає такого обладнання, що здійснює утилізацію, використовуючи енергію спалювання, як енергетичні ресурси. Тобто, всі ліцензіати, що приймають участь в закупівлях, мають обладнання для спалювання небезпечних медичних відходів категорії В і цим здійснюють саме знешкодження, а не утилізацію. Отже, небезпечні медичні відходи категорії В підлягають термічному знешкодженню в пічах-інсинераторах або інших установках термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою. Задля дотримання основних принципів закупівель та розширення можливого кола Учасників, достатньою вимогою щодо видів діяльності за ліцензією є вимога наявності: Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення); Дане питання щодо видів діяльності за ліцензією на поводження з небезпечними медичними відходами детально розглядалось за скаргою ТОВ «Укрекосервіс» на умови закупівлі UA-2020-01-10-002015-c (замовник - Перинатальний центр м. Києва), де Скаржник посилався на порушення чинного законодавства щодо поводження з відходами, а саме на пункт е) Ст.32 Закону України «Про відходи». Колегією АМКУ було відмовлено в задоволенні скарги ТОВ «Укрекосервіс» та встановлено, що вимога наявності Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) відповідає нормам діючого законодавства щодо поводження з небезпечними відходами, що підтверджується рішенням АМКУ від 07.02.2020 р. № 2407 (надано для ознайомлення). При цьому, така вимога забезпечує можливість участі в закупівлі широкого кола Учасників та не є дискримінаційною. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. (згідно п 5 ст. 14 Закону) Замовник нічого не втратить, прописавши вимогу щодо наявності ліцензії в наступній редакції, забезпечивши при цьому дотримання принципу максимальної економії та ефективності та рівних умов, недискримінації Учасників щодо участі в закупівлі. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в пункт 2.2. Додатку 2 і викласти вимогу щодо ліцензування в наступній редакції: - ліцензію на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії). Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі;
Вирішення: Відповідно до п. 1 розділу V Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325, на які посилається учасник у вимозі, до відходів категорії В належить також предмети, забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами, (зокрема, звертаємо увагу, що клінічні відходи, інфіковані та потенційно інфіковані COVID-19 відходи, а також засоби індивідуального захисту містять біологічні рідини), що також є предметом закупівлі. Відповідно до п. 17 цих ДСНіП термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом. Згідно з п. 18ДСНіП патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). П. 20 ДСНіП передбачено, що відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про відходи»: поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення; утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. Отже, у вище зазначених ДСНіП передбачено про способи термічного знешкодження відходів категорії В, а також про те, що патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). Разом з тим засоби індивідуального захисту після знешкодження потребуватимуть подальшого поводження з відходами (утилізації або видалення). У зв’язку з цим та відповідно до п. 20 ДСНіП, де передбачено, що відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання, і викладено оскаржувану учасником вимогу. Враховуючим викладене, наразі уповноважена особа не бачить підстав для внесення змін до Оголошення Спрощеної закупівлі в цій частині.
Статус вимоги: Не задоволено