-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
проведення технічної інвентаризації з виготовленням технічного паспорту
Завершена
100 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
30.09.2020 10:13 - 06.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо безпідставного та незаконного відхилення пропозиції через начебто незасвідчення копії Статуту
Номер:
ca038a341f8d4d8586f208f5edafe7db
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-30-000607-c.c1
Назва:
Щодо безпідставного та незаконного відхилення пропозиції через начебто незасвідчення копії Статуту
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник! Відповідно до «Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.10.2020» пропозиція учасника ПП «Укрпошта» відхилена з підстав начебто невідповідності тендерної пропозиції тендерній документації (Додаток 1): учасник начебто не засвідчив копію Статуту.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та незаконно відхилив пропозицію учасника ПП «Укрпошта» виходячи з наступного:
1. рішення Замовника, викладене у формі «Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.10.2020» не містить посилання на жодну норму Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон); формулювання «Невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації» не міститься серед переліку законних підстав ні в пункті 13 статті 14, ні в статті 31, ні в жодній іншій статті Закону;
2. у складі тендерної пропозиції Учасника ПП «Укрпошта» наявний файл «1.СтатутУкрпошта.pdf», який містить сканокопію належним чином засвідченого Статуту учасника. Файл «1.СтатутУкрпошта.pdf», підписаний, як і вся тендерна пропозиція, кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи ПП «Укрпошта». Відповідно до вимог частини 4 статті 18 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Щодо вимог застосування печатки (якщо Замовник вважає, що засвідчення копію Статуту повинно відбуватись також за допомогою печатки) зазначаємо, що така вимога також є незаконною з таких підстав: відповідно до вимог ст.166-24 КУАП за вимогу про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання передбачена адміністративна відповідальність;
3. згідно з вимогами частини 5 статті 22 Закону Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису;
4. відповідно до пункту 3 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, одним з різновидів формальних помилок є (цитата): «окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання)» (кінець цитати), тобто якщо навіть припустити, що Статут все ж таки потрібно засвідчувати власноручним підписом (додатково до накладання кваліфікованого електронного підпису) – то відсутність підпису та/або печатки на скані Статуту згідно з вимогами п.19) частини 2 статті 22 Закону фактично є формальною (несуттєвою) помилкою, допущення якої учасником не призведе до відхилення його тендерної пропозиції;
Згідно з вимогами частини 3 статті 31 Закону «якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Отже, керуючись вимогами частини 3 статті 31 Закону, ПРОШУ:
1) Скасувати рішення Замовника, викладене у формі «Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.10.2020» як безпідставне та незаконне;
2) надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ПП «Укрпошта» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, у встановлений Законом спосіб (через електронну систему закупівель) та встановлений Законом термін (не пізніш як через п’ять днів з дня надходження цього звернення), а в разі відсутності такої інформації – визнати учасника ПП «Укрпошта» переможцем закупівлі UA-2020-09-30-000607-c.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.10.2020 21:25
Вирішення:
Враховуючи вимоги до Додатку №1 тендерної документації, в якому вказано, що підприємство повинно надати засвідчену копію статуту, а саме завіреною підписом особи, яка має право підписувати договір, та печаткою підприємства, Вами не була виконана ця вимога. Також Вами не були надані накази на офіційне працевлаштування працівників підприємства. Скарга про відміну рішення, протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.10.2020, вважаємо не обґрунтованою. Таким чином рішення про Вашу відміну залишається в силі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні