• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (з урахуванням вимог, встановлених в п.7 розділу 1 тендерної документації)

Завершена

283 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 838.00 UAH
Період оскарження: 29.09.2020 16:43 - 11.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Надання Учасником ТОВ «Олестас – Еко» неналежного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції.

Номер: dc5d107d967c41eaa84a39d96afd3e2e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-29-007961-a.c2
Назва: Надання Учасником ТОВ «Олестас – Еко» неналежного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №13»Харківської міської ради, Код ЄДРПОУ: 02003770. Адреса: 61124, Україна, Харківська область, Харків, 61124, Харківська обл., місто Харків, Слобідський район, проспект Гагаріна, будинок 137. 2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218. 3.Номер закупівлі: UA-2020-09-29-007961-a, Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник. 4.Підстави подання вимоги: надання Учасником ТОВ «Олестас – Еко» неналежного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції. 5.Обгрунтування вимоги: Електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «Олестас – Еко» у закупівлі відкритих торгів UA-2020-09-29-007961-a, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону . Учасник ТОВ «Олестас – Еко» з ціною 89 640,00 з ПДВ мав в період з 16.10.2020 14:12 до 20.10.2020 00:00 надати обґрунтування аномально низької ціни. Зауважуємо, що згідно ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Вважаємо, що Учасник ТОВ «Олестас – Еко» надав неналежне обґрунтування аномально низької ціни, що містить загальні умови, під які підходить кожен учасник. В наданому обґрунтуванні відсутні розрахунки щодо вартості послуги пропозиції за якими ТОВ «Олестас – Еко» зможе виконати послуги, передбачені предметом закупівлі за такою низькою ціною якісно та в повному обсязі. Вартість послуг напряму залежить від цілого ряду факторів (різновид медичних відходів, регулярність вивезення, вартість пакувальної тари, транспортна складова (відстань до підприємства з утилізації, вид ТЗ, вартість палива та ін.)), заробітня плата, податки та ін. Вважаємо, що надане обґрунтування не є достатнім, щоб прийняти тендерну пропозицію з аномально низькою ціною. Зазначені умови в обґрунтуванні не є доказом того, що Учасник зможе виконати послуги, передбачені закупівлею дешевше, ніж інші конкуренти із дотриманням всіх норм чинного законодавства. Вимагаємо: 1. Відмінити рішення про обрання учасника ТОВ «Олестас-Еко» викладене у протоколі засідання тендерного комітету № 320 від 21.10.2020р. на підставі того, що учасник процедури ТОВ «Олестас-Еко» не надав належного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція ТОВ «Олестас-Еко» підлягає відхиленню на підставі абз 6 п. 1 ч. 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Провести неупереджену оцінку наступної тендерної пропозиції на підставі ч.11 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель Ваша Вимога не підлягає задоволенню, оскільки відповідно до частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції» - Учасник ТОВ «Олестас-Еко» дану норму Закону виконав. «Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини 14 статті 29 Закону» - таких підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Олестас-Еко» у Замовника немає. «Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством» - Учасник ТОВ «Олестас-Еко» дану норму Закону виконав.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

встановлення дискримінаційної вимоги до Учасників, а саме: вивіз накопичувальних відходів не рідше 5 разів на тиждень.

Номер: 432240401bad428782b0deda71f0c856
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-29-007961-a.c1
Назва: встановлення дискримінаційної вимоги до Учасників, а саме: вивіз накопичувальних відходів не рідше 5 разів на тиждень.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 13 Харківської міської ради, код ЄДРПОУ: 02003770, Адреса: 61124, Україна, Харківська область, Харків, 61124, Харківська обл., місто Харків, Слобідський район, проспект Гагаріна, будинок 137. 2.Номер закупівлі: UA-2020-09-29-007961-a. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник). 3.Підстави подання вимоги: встановлення дискримінаційної вимоги до Учасників, а саме: вивіз накопичувальних відходів не рідше 5 разів на тиждень. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 13» Харківської міської ради (код ЄДРПОУ: 02003770) (надалі-Замовник) оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення відкритих торгів за номером UA-2020-09-29-007961-a. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги. Додатком 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» в пункті 2 зазначено: 2. Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані відходи не рідше 5 разів на тиждень (учасники в складі пропозицій повинні надати гарантійний лист щодо виконання даного пункту, у довільній формі). Зазначена вимога Замовника про вивіз накопичувальних відходів не рідше 5 разів на тиждень є необґрунтованою, оскільки нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи». Зазначаємо, що не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників та формальної причини для відхилення неугодних учасників. Інформуємо Вас, що небезпечні клінічні відходи не продукуються в такій кількості навіть великими медичними закладами, щоб виникала нагальна потреба вивозу 5 разів на тиждень. Вивіз відходів здійснюється згідно погодженого з Замовником графіку (орієнтовно декілька разів на місяць) і ніяких нагальних потреб не виникає у медичних закладів на всій території України. Строк виконання послуг відповідно ТД до 31 грудня 2020 року. Кількість відходів становить 6000 кг. Тобто по 140 кг в день (в розрахунок беремо 43 робочих дні з 01.11.2020 по 31.12.2020 р.) Відповідно, немає жодної нагальної потреби кожен день вивозити по 140 кг відходів. Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами встановлені вимоги до приміщень прийому та тимчасового зберігання відходів, що надходять, приміщення обробки відходів, обладнане установками для знезараження відходів категорії В, приміщення мийки та дезінфекції. В ч.9 Р V Наказу МОЗ № 325 зазначено: Медичні відходи категорії В, отримані з клінічних підрозділів, збирають у контейнери, які переміщують до приміщення для збирання відходів або до приміщення для тимчасового зберігання відходів. В даних діях Замовника вбачається порушення основних принципів закупівель, які визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо: Для забезпечення дотримання основних принципів закупівель, викласти вимогу у пункті 2 Додатку 2 до ТД в наступній редакції: 2. Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані відходи за заявкою від Замовника. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом
Статус вимоги: Задоволено