• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

«Поточний ремонт мякої покрівлі головного корпусу тролейбусного парку № 2, розташованого за адресою: вул Складська, 13 в м. Запоріжжі»

Завершена

67 645.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 500.00 UAH
Період оскарження: 29.09.2020 16:18 - 03.10.2020 16:23
Вимога
Залишено без розгляду

Обраний переможцем учасник , пропозиція якого не відповідає вимогам оголошення про проведення процедури закупівлі на електронному торговому майданчику, та вимогам до предмету закупівлі

Номер: 814050b3f3a346a2bda018403a6201ff
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-29-002182-b.c1
Назва: Обраний переможцем учасник , пропозиція якого не відповідає вимогам оголошення про проведення процедури закупівлі на електронному торговому майданчику, та вимогам до предмету закупівлі
Вимога:
1. Найменування Замовника: Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс". 2. Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛСМ-РУБІН" (код ЄДРПОУ 42744582, адреса: 69071, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Чарівна, будинок 34, квартира 96). 3. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-09-29-002182-b. Закупівля: Покрівельні роботи: «Поточний ремонт мякої покрівлі головного корпусу тролейбусного парку № 2, розташованого за адресою: вул Складська, 13 в м. Запоріжжі» (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). 4. Підстави подання вимоги: п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - обраний переможцем учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРУД-10» (код ЄДРПОУ 36911301), пропозиція якого не відповідає вимогам оголошення про проведення процедури закупівлі на електронному торговому майданчику, та вимогам до предмету закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №96 від 15.10.2020р.). Шановний Замовнику! Просимо вас розглянути дану вимогу по суті, виходячи з наступного. 5. Обґрунтування вимоги: Протоколом щодо прийняття рішення №96 від 15.10.2020р. уповноваженою особою Замовника вирішено: - визначити переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» –4526 (45260000-7) – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», учасника – ТОВ «ТРУД-10», код ЄДРПОУ (ІПН) 36911301 (далі – Переможець); - ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з Переможцем спрощеної закупівлі. Ми не погоджуємось з даним рішенням уповноваженої особи Замовника, оформленим протоколом, оскільки пропозиція Переможця не відповідає не відповідає вимогам оголошення про проведення процедури закупівлі на електронному торговому майданчику, та вимогам до предмету закупівлі та підлягає відхиленню виходячи з наступного: Замовник в п.21 додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановив, що учасники повинні надати в складі своєї пропозиції копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (у разі відсутності: надати довідку в довільній формі з поясненням). Переможцем у складі пропозиції надано лист без назви за вих. №21 від 02.10.2020р. з повідомленням про те, що цитуємо: «на проведення ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ліцензія, або інші дозвільні документи НЕ ПОТРІБНІ, згідно листа Державної архітектурно-будівельної інспекції Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 22.01.2009 р № 22 / 9-281. Відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" з 1 січня 2008 року ліцензуванню підлягає господарська діяльність, пов'язана із створенням об'єктів архітектури. Комплекс робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, визначений статтею 4 зазначеного закону. Даний комплекс робіт включає нове будівництво, реконструкцію, реставрацію та капітальний ремонт.. Таким чином, для здійснення робіт з капітального ремонту суб'єкту господарювання необхідно отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, в порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р № 1396 "Про ліцензування певних видів господарської діяльності в будівництві. Роботи з поточного ремонту під дію Закону України "Про архітектурну діяльність" не підпадають». Листи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами і не можуть встановлювати нові правові норми, а мають лише інформаційний, рекомендаційний, роз’яснювальний характер та є службовою кореспонденцією. Отже, лист Державної архітектурно-будівельної інспекції Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 22.01.2009 р № 22 / 9-281, на який посилається Переможець, не є нормативно-правовим актом і не можє встановлювати нові правові норми. До того ж, в цьому листі мова про дозволи не йде взагалі, тільки про ліцензування. Що стосується Закону України "Про архітектурну діяльність", то цей закон визначає правові та організаційні засади здійснення архітектурної діяльності і спрямований на формування сприятливого життєвого середовища, досягнення естетичної виразності, економічної доцільності і надійності будинків, споруд та їх комплексів. У свою чергу, архітектурна діяльність - діяльність по створенню об'єктів архітектури, яка включає творчий процес пошуку архітектурного рішення та його втілення, координацію дій учасників розроблення всіх складових частин проектів з планування, забудови і благоустрою територій, будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд, здійснення архітектурно-будівельного контролю і авторського нагляду за їх будівництвом, а також здійснення науково-дослідної та викладацької роботи у цій сфері. Тобто, ніякого відношення до дозволів Закон України "Про архітектурну діяльність" також не має. Отже, наданий Переможцем лист без назви за вих. №21 від 02.10.2020р. пояснює відсутність ліцензії та не пояснює відсутність документа дозвільного характеру. А у разі наявності документа дозвільного характеру Переможцем не надано такого документа до складу пропозиції. Тобто, документа дозвільного характеру Переможцем не надано та у разі відсутності такого документа – не надано довідку з поясненням. В листі Державної архітектурно-будівельної інспекції Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 22.01.2009 р № 22 / 9-281 мова про дозволи не йде взагалі, тільки про ліцензування, як і в Законі України "Про архітектурну діяльність". До речі, відповідно до п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі не дозволу, а декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Зокрема, в додатку 6 визначено видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме: п.3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. п.25. Газополум’яні роботи. Згідно ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: 13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Відповідно, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРУД-10» (код ЄДРПОУ 36911301) підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки пропозиція товариства не відповідає вимогам оголошення про проведення процедури закупівлі на електронному торговому майданчику, та вимогам до предмету закупівлі – відсутній документ дозвільного характеру (у разі наявності), та у разі відсутності такого документа – відсутня довідка з поясненням. Вимагаємо: 1. Відмінити рішення уповноваженої особи, оформлене протоколом №96 від 15.10.2020р. про обрання Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРУД-10» (код ЄДРПОУ 36911301) Переможцем, та прийняти рішення, оформлене протоколом про відхилення пропозиції Переможця на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам оголошення про проведення процедури закупівлі на електронному торговому майданчику, та вимогам до предмету закупівлі. 2. Провести неупереджену оцінку наступних тендерних пропозицій у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з дотриманням основних принципів публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: «Шановний учасник. Розглянувши Вашу вимогу підприємство «Запоріжелектротранс» повідомляє наступне. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Оскільки, законодавчо діяльність учасника за даним предметом спрощеної закупівлі не підлягає ліцензуванню та не передбачає наявність дозволу на виконання таких робіт, (а у разі якщо навіть би й передбачала – такі документи надаються саме переможцем закупівлі на момент укладання договору), враховуючи що учасник закупівлі ТОВ «ТРУД – 10» надав всі документи, які вимагалися Замовником, підстав для відхилення найбільш економічної пропозиції у підприємства «Запоріжелектротранс» не має».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.10.2020 16:51