• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний огляд ескалаторів Schindler S9300AE

Номенклатура: код ДК 021:2015 -71631000-0 Послуги з технічного огляду. Термін поставки зазначений у Вимогах до предмету закупівлі. Інформація про технічні, кількісні, якісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі зазначено у Вимогах до предмету закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціна – 100%. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається. До Оголошення додаються: 1. Умови проведення спрощеної закупівлі. 2. Вимоги до предмета закупівлі. 3. Проект договору.

Торги не відбулися

60 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 600.00 UAH
Період оскарження: 29.09.2020 16:11 - 05.10.2020 09:00
Вимога
Вирішена

Незаконність прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 6e242a23ee514960bb3d4b1b11b74bd5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-29-002133-b.c1
Назва: Незаконність прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.10.2020, тендерна пропозиція Учасника - ДП "Житомирський ЕТЦ" відхилена, у зв’язку із: 1) ненаданням документів, що підтверджують повноваження особи на підписання договору про закупівлю, а саме копій паспорта громадянина України та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду; 2) ненаданням витягу з ЄДРПОУ, виданого не пізніше місячної давнини відносно кінцевого строку подання пропозиції. Проти прийнятого рішення Замовника заперечуємо, вважаємо його передчасним, та таким, що винесено із порушенням вимог його Умов проведення спрощеної закупівлі, чинного законодавства та прав Учасника, цінова пропозиція якого визначена за результатами аукціону як найбільш вигідна. Так, відповідно до п. 2 Додатку 3 до Умов проведення спрощеної закупівлі (далі – Умови) встановлено подання документів, що підтверджують повноваження особи на підписання договору про закупівлю. Відповідно, даний пункт містить документи, що мають бути подані різними категоріями Учасників – 1 абзац передбачає перелік документів для посадових (службових) осіб Учасника (стосується в першу чергу керівників юридичних осіб та нами додані до тендерної пропозиції); 2 абзац передбачає перелік документів для осіб, уповноважених представляти Учасника (тобто, діють від імені учасника на підставі довіреності); 3 абзац стосується документів для Учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що є громадянами України та не є громадянами України. Аналізуючи вказані положення Умов проведення спрощеної закупівлі, ДП «Житомирський ЕТЦ» у повній мірі надано документи, як це вимагається абз. 1 п. 2 додатку Умов, а вимагання будь-яких документів про керівника, ще й таких що містять його персональні дані, є абсолютно незаконними. Це все одно, щоб Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємства, бо ним не було до тендерної пропозиції надано копії Статуту. Щодо витягу з ЄДРПОУ, хочемо повідомити, що наказу Міністерства юстиції України «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 31.03.2015 № 466/5, наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Положення про порядок доступу судів загальної юрисдикції до відомостей Єдиного державного юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» від 31.07.2013 № 1556/5, ч. 2 ст. 7 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» будь-яка інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (веб-ресурс https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) є загальнодоступною, тому її вимагання, ще й на умовах Замовника, є абсолютно незаконною, а додана до тендерної пропозиції документація є належною до прийняття в рамках Умов. Тому, враховуючи вищевикладене, та керуючись чинним законодавством України, в тому числі в сфері регулювання публічних закупівель, вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.10.2020, яким відхилена тендерна пропозиція ДП «Житомирський ЕТЦ».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Вимогу UA-2020-09-29-002133-b.c1 не задоволено. 2. Надати наступну відповідь на вимогу UA-2020-09-29-002133-b.c1: Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.10.2020р. вирішено відхилити пропозицію Учасника ДП «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці», подану для участі у спрощеній закупівлі UA-2020-09-29-002133-b за предметом закупівлі CPV – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Технічний огляд 24 ескалаторів Schindler S9300AE) на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону – пропозиція Учасника не відповідає Умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Зокрема, під час подання пропозиції, Учасник – ДП «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці», надав не в повному обсязі інформацію про право підписання договору про закупівлю та документи, що її підтверджують, передбачені Додатком №3 до Умов проведення спрощеної закупівлі, доданих до Оголошення, - відсутні: 1. Документи, що підтверджують повноваження особи на підписання договору про закупівлю: - копії сторінок паспорту громадянина України (а саме сторінки 1-8, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи) або копії ID-карти, що посвідчує його особу, та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. У випадку, якщо учасник не є громадянином України, то надається копія всіх сторінок паспортного документу іноземця та/або посвідки на постійне проживання, що підтверджує таку особу (переклад таких документів на українську мову повинен бути засвідчений нотаріусом). 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання пропозиції. Умови проведення спрощеної закупівлі (далі – Умови), додані до Оголошення UA-2020-09-29-002133-b, є його невід’ємною частино, сформовані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон). Додатком 2 до Умов є «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ», яка містить наступні вимоги: «Подання нами цієї пропозиції означає, що ми, (назва Учасника), ознайомлені і усвідомлюємо в повній мірі вимоги Замовника, викладені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогах до предмету закупівлі та Умовах проведення спрощеної закупівлі, в тому числі запропоновані Замовником умови оплати та погоджуємося з ними.» При цьому, пунктом 2 додатку 3 Умов «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРАВО ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТА ДОКУМЕНТИ, ЩО ЇЇ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ» передбачено подачу документів, що підтверджують повноваження особи на підписання договору про закупівлю, серед яких копії сторінок паспорту громадянина України (а саме сторінки 1-8, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи) або копії ID-карти, що посвідчує його особу, та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. У випадку, якщо учасник не є громадянином України, то надається копія всіх сторінок паспортного документу іноземця та/або посвідки на постійне проживання, що підтверджує таку особу (переклад таких документів на українську мову повинен бути засвідчений нотаріусом). Зазначена вимога стосується конкретної особи, яка має право підписання договору про закупівлю, незалежно від організаційно-правової форми Учасника. Так, у пункті 6 додатку 3 Умов «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРАВО ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТА ДОКУМЕНТИ, ЩО ЇЇ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ» Замовником передбачено подачу у складі пропозиції Учасника Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданого не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання пропозиції, оскільки у ньому містяться відомості, які є актуальними на момент формування витягу. Враховуючи наведене, вимогу UA-2020-09-29-002133-b.c1 не задоволено.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні