-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ячмінь, пшениця (с/з 199)
Завершена
7 861 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 305.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 305.00 UAH
Період оскарження:
29.09.2020 15:52 - 13.10.2020 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга_на рішення замовника за результатами аукціону
Номер:
503d74fb8d334d58b103a26163573012
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-29-002041-b.a2
Назва:
Скарга_на рішення замовника за результатами аукціону
Вимога:
Прийняте рішення за результатами проведеного аукціону є незаконним та дискримінаційним, тендерна документація написана "під конкретного уасника".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення замовника.pdf 28.10.2020 15:45
Дата подачі:
28.10.2020 15:45
Вирішення:
конкурсна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИСТАЛ ОІЛ" не відповідає вимогам Конкурсної документації та Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття конкурсних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.11.2020 12:28
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні вимоги до даної закупівлі є дискримінаційними відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер:
e91bd117737244aabdc4b3a33a10dda3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-29-002041-b.a1
Назва:
Кваліфікаційні вимоги до даної закупівлі є дискримінаційними відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вимога:
До ДП «АНТОНОВ»
Відповідальному за надання роз’яснень щодо конкурсної документації
Титаренко Д. С.
Ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає можливість подання скарг, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій.
Законом встановлено, що Тендерна Документація (надалі - ТД) – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Закон також встановлює (а саме ст.ст. 22-23) загальні вимоги до ТД – що обов'язково повинна містити ТД та чого вона містити не повинна.
Щодо другого, то ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 Закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Закон не дозволяє замовникам встановлювати на власний розсуд вимоги, що є вищими порівняно з вимогами, що ставляться самим законом. Так, част. 4 ст. 16 встановлює, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Щодо закупівлі № в ЦБД: UA-2020-09-29-002041-b, предметом якої є ячмінь та пшениця, необхідно зазначити наступне. Так, кваліфікаційними критеріями встановлено, обов’язковість подання потенційними учасниками таких документів як:
1) довідка з сільської, міської або обласної ради про наявність земельних ділянок договорів оренди на земельні ділянки, для виконання умов даного договору;
2) звіт 29-СГ (Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду).
3) звіт 4-СГ (Про посівні площі сільськогосподарських культур).
4) скан. копія технічного паспорту на елеватор та зерносховище.
Проте, жодним законом чи нормативно-правовим актом не встановлено обов’язкових вимог до постачальників зернових культур щодо наявності саме власних посівних площ та наявності елеватора та зерносховища для зберігання зерна відповідно до вимог ISO9000. А отже, дані вимоги встановлені на власний розсуд замовником та є вищими порівняно з вимогами, що ставляться самим законом.
Отже, Закон «Про публічні закупівлі» сприяє вільній конкуренції серед учасників, тому його норми забороняють дискримінацію учасників. Встановлені кваліфікаційні критерії щодо закупівлі № в ЦБД: UA-2020-09-29-002041-b є дискримінаційними, такими, що не дозволяють брати участь у закупівлі звичайним суб’єктам господарювання, що не мають власних посівних площ. Необхідно наголосити, що законом не заборонено здійснювати реалізацію товару, в тому числі і зернових, що придбаний у сільськогосподарських виробників або на інших законних підставах.
На підставі вище викладеного, просимо привести у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» кваліфікаційні критерії щодо закупівлі № в ЦБД: UA-2020-09-29-002041-b та надати можливість приймати участь у закупівлі на одному рівні з сільськогосподарськими виробниками.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2020 21:33
Вирішення:
Добрий день, шановний Учасник!
В конкурсній документації зазначено «Закупівля не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі».
Філія «Антонов Агро» займається повним циклом тваринництва від народження свиней до переробки на м’ясні вироби.
Останнім часом на конкурси виходять тільки перекупники, у яких після його завершення виявляється, що товару навіть немає (вони збираються його тільки купувати). Потім після підписання договору товар приходить невідповідної якості. Ми повертаємо даний товар, чекаємо на поставку нового товару,при цьому у нас йде збій раціону, що призводить до недоотримання привісу свиней та зменшення валового доходу, а при роботі з виробником даного товару таких проблем немає.
Тож вимоги, які ми виставляємо до кваліфікаційних критеріїв, вважаємо обґрунтованими.
Статус вимоги:
Відхилено