-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт із заміною вікон в місцях загального користування в багатоквартирному будинку за адресою: вул. Зв’язку,5 (громадський бюджет))
атегорія Замовника: Орган державної влади (пункт перший частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Торги відмінено
160 874.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 804.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 804.37 UAH
Період оскарження:
29.09.2020 15:50 - 11.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення тендерного комітету від 20.10.2020 року
Номер:
4f4d1b12aea0490fb395470143aaf79d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-29-007021-a.c2
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету від 20.10.2020 року
Скарга:
За результатами розгляду пропозиції тендерним комітетом Виконавчого комітету Української міської ради було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Мельник Р.І. на підставі ч.1, ч.2 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі». Підставою для прийняття такого рішення, на думку тендерного комітету, став факт, начебто невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у зв’язку із: 1) зазначенням в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» посади Костецького В.А. як монтажника, хоча згідно трудового договору № 2/20 від 01.01.2020 він є продавцем-консультантом; 2) включення в підсумкову відомість ресурсів кошторисного розрахунку ціни пропозиції вартості електроенергії, а Замовник не займається реалізацією електричної енергії іншим суб’єктам господарювання. Зазначене рішення є незаконним, прийнятим на користь іншого Учасника - ТОВ "СТУГНАБУД", усупереч вимогам Тендерної документації та вимогам Закону «Про публічні закупівлі», у зв’язку із чим, підлягає скасуванню з наступних підстав: 1) Відповідно до вимог пункту 1.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від учасників вимагалось надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до Додатку 5)». З боку учасника ФОП Мельник Р.І., за встановленою Замовником формою, листом від 02.10.2020 № 2/20 було надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». При цьому, до неї були додані документи, які підтверджують наявність працівників. Одним з цих документів є посвідчення № 41-19-09 видане Навчально-курсовим комбінатом «ПРОФЕСІОНАЛ-ФАСТ» монтажнику Костецькому В.А. про проходження навчання з питань охорони праці та нормативно-правових актів виконання робіт на висоті та робіт з використанням електроінструменту та пристроїв, що також підтверджується відповідним витягом з протоколу № 41-19 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, який також було додано до тендерної пропозиції. Зазначені документи підтверджують той факт, що Костецький В.А. є монтажником. Також, слід відмітити, що крім Костецького В.А. в довідці, яка надана ФОП Мельник Р.І., та підтверджена відповідними документами, є ще два працівники, які відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленими Замовником (в тендерній документації Замовника не встановлено вимог щодо обов’язкової кількості працівників у учасника). Поряд з цим, Учасником ТОВ «СТУГНАБУД» в своїй тендерній пропозиції не надано жодного документу, який би підтверджував наявність у нього працівників, яких він зазначив у своїй довідці; 2) Відповідно до пункту 11 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації від учасників вимагалось надати «Кошторисну документацію розраховану у програмному комплексі АВК-5, у форматі PDF (належним чином завірена уповноваженою особою учасника) та в електронному вигляді (формат файлу .imd) або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації. В складі кошторисної документації надається: пояснювальна записка; договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок; локальний кошторис, який містить перелік операцій зазначених в переліку ремонтних робіт до предмету закупівлі, та витратні матеріали необхідні для надання послуг (виконання робіт); підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.». При цьому в примітках Додатку 2 до тендерної документації було зазначено, що «Учасник в договірну ціну включає вартість робіт згідно із технічними вимогами з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів (що сплачуються або мають бути сплачені на підставі діючих нормативних документів) …» З боку учасника ФОП Мельник Р.І., згідно із зазначеними вище вимогами тендерної документації, в складі тендерної пропозиції було надано кошторисну документацію, складену у відповідності з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва (надалі – Правила) кваліфікованим інженером-проектувальником, про що свідчать підпис та печатка, а також сертифікат, який додано до тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 5.4.19 Правил, підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів містять дані, визначені на об’єми робіт, передбачених кошторисом, щодо трудомісткості та середнього розряду робіт, нормативної потреби в матеріально-технічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість одиниці виміру трудових і матеріально-технічних ресурсів, прийняту в кошторисі. Тобто, витрати на електроенергію були включені до кошторису у відповідності з вимогами Правил та тендерної документації. Крім того, ФОП Мельник Р.І., не збирався закуповувати у Замовника електроенергію, а лише включив витрати на неї в кошторис, що відповідає вимогам Правил та тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.pdf 27.10.2020 14:35
- рішення від 29.10.2020 № 20138 + лист Замовнику.pdf 30.10.2020 11:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2020 № 20647.pdf 09.11.2020 21:26
- рішення від 06.11.2020 № 20647.pdf 11.11.2020 23:48
- Пояснення.pdf 03.11.2020 09:46
- Протокол №96.docx 13.11.2020 13:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.10.2020 15:55
Дата розгляду скарги:
06.11.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.10.2020 11:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.11.2020 23:48
Дата виконання рішення Замовником:
13.11.2020 13:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення постійно діючої адміністративної колегіїї АМКУ виконано Замовником у повному обсязі
Скарга
Скасована
СКАРГА на рішення тендерного комітету від 20.10.2020 року
Номер:
546a9a55f3c24fbf86b60f6d150fe5f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-29-007021-a.c1
Назва:
СКАРГА
на рішення тендерного комітету від 20.10.2020 року
Скарга:
За результатами розгляду пропозиції тендерним комітетом Виконавчого комітету Української міської ради було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Мельник Р.І. на підставі ч.1, ч.2 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі».
Підставою для прийняття такого рішення, на думку тендерного комітету, став факт, начебто невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у зв’язку із:
1) зазначенням в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» посади Костецького В.А. як монтажника, хоча згідно трудового договору № 2/20 від 01.01.2020 він є продавцем-консультантом;
2) включення в підсумкову відомість ресурсів кошторисного розрахунку ціни пропозиції вартості електроенергії, а Замовник не займається реалізацією електричної енергії іншим суб’єктам господарювання.
Зазначене рішення є незаконним, прийнятим на користь іншого Учасника - ТОВ "СТУГНАБУД", усупереч вимогам Тендерної документації та вимогам Закону «Про публічні закупівлі», у зв’язку із чим, підлягає скасуванню з наступних підстав:
1) Відповідно до вимог пункту 1.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від учасників вимагалось надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до Додатку 5)».
З боку учасника ФОП Мельник Р.І., за встановленою Замовником формою, листом від 02.10.2020 № 2/20 було надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». При цьому, до неї були додані документи, які підтверджують наявність працівників. Одним з цих документів є посвідчення № 41-19-09 видане Навчально-курсовим комбінатом «ПРОФЕСІОНАЛ-ФАСТ» монтажнику Костецькому В.А. про проходження навчання з питань охорони праці та нормативно-правових актів виконання робіт на висоті та робіт з використанням електроінструменту та пристроїв, що також підтверджується відповідним витягом з протоколу № 41-19 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, який також було додано до тендерної пропозиції. Зазначені документи підтверджують той факт, що Костецький В.А. є монтажником. Також, слід відмітити, що крім Костецького В.А. в довідці, яка надана ФОП Мельник Р.І., та підтверджена відповідними документами, є ще два працівники, які відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленими Замовником (в тендерній документації Замовника не встановлено вимог щодо обов’язкової кількості працівників у учасника). Поряд з цим, Учасником ТОВ «СТУГНАБУД» в своїй тендерній пропозиції не надано жодного документу, який би підтверджував наявність у нього працівників, яких він зазначив у своїй довідці;
2) Відповідно до пункту 11 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації від учасників вимагалось надати «Кошторисну документацію розраховану у програмному комплексі АВК-5, у форматі PDF (належним чином завірена уповноваженою особою учасника) та в електронному вигляді (формат файлу .imd) або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації. В складі кошторисної документації надається: пояснювальна записка; договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок; локальний кошторис, який містить перелік операцій зазначених в переліку ремонтних робіт до предмету закупівлі, та витратні матеріали необхідні для надання послуг (виконання робіт); підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.». При цьому в примітках Додатку 2 до тендерної документації було зазначено, що «Учасник в договірну ціну включає вартість робіт згідно із технічними вимогами з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів (що сплачуються або мають бути сплачені на підставі діючих нормативних документів) …»
З боку учасника ФОП Мельник Р.І., згідно із зазначеними вище вимогами тендерної документації, в складі тендерної пропозиції було надано кошторисну документацію, складену у відповідності з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва (надалі – Правила) кваліфікованим інженером-проектувальником, про що свідчать підпис та печатка, а також сертифікат, який додано до тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 5.4.19 Правил, підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів містять дані, визначені на об’єми робіт, передбачених кошторисом, щодо трудомісткості та середнього розряду робіт, нормативної потреби в матеріально-технічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість одиниці виміру трудових і матеріально-технічних ресурсів, прийняту в кошторисі. Тобто, витрати на електроенергію були включені до кошторису у відповідності з вимогами Правил та тендерної документації. Крім того, ФОП Мельник Р.І., не збирався закуповувати у Замовника електроенергію, а лише включив витрати на неї в кошторис, що відповідає вимогам Правил та тендерної документації. Також, слід відмітити, що Замовник зазначив в своєму рішенні вартість електроенергії в сумі 2100 грн., хоча фактично в Підсумковій відомості ресурсів кошторису сума витрат на електроенергію склала 27 грн. 20 коп.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.pdf 27.10.2020 14:22
- 2_1_2_Довідка працівники.pdf 27.10.2020 14:22
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
27.10.2020 14:29