• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

засувки чавунні, засувки поворотні дискові «Батерфляй» та крани кульові

Торги не відбулися

2 485 441.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
Період оскарження: 07.02.2017 08:03 - 19.02.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація за місцем розташування Постачальника

Номер: a7ecba2d4dc14e20992803dcf3d42bb1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-07-000005-b.c3
Назва: Дискримінація за місцем розташування Постачальника
Вимога:
Згідно статті 16 п. 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Замовник має право встановити один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами). Виходячи з вищенаведеного, передбачається неправомірність вимог і дискримінаційні ознаки за місцем розташування Постачальника у вимозі пункту 5.2. розділу «І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ». Пропонуємо вилучити (переглянути) пункт 5.2. розділу «І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ». Запросити обґрунтовані строки поставки товару, виходячи з аварійності систем і можливих форс-мажорних ситуацій для можливості вільній участі всіх бажаючих Постачальників і надання ними найбільш привабливих для Замовника цін.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Стосовно пп. 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Обґрунтуванням такого критерію є об’єктивні умови, які Замовник повинен враховувати у своїй господарській діяльності: По-перше: Об’єктивні обстави (невідповідність тарифу з утримання будинку та прибудинкової території 2008 року економічної відповідності вартості послуг у 2017 році, значна заборгованість населення, тривала відсутність капітального ремонту будинків та інш.) змушують підприємство, надаючи послуги, на 90% здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення предаварійних умов. Враховуючи зазначене та велику кількість будинків (більше 1000 шт.), неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі. По-друге: Враховуючи вищезазначені об’єктивні обставини, у підприємства відсутня фінансова можливість придбати весь обсяг зазначеного предмету закупівлі і тримати його на своєму складі, тим самим забезпечити здатність вирішення всіх потенційно можливих завдань протягом року. При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом 2017 року однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Таким чином, враховуючи характер робіт Замовника, які пов’язані із ліквідацією аварійних ситуацій та з терміновим усуненням предаварійних умов, а також відсутність фінансової можливості придбати весь обсяг товару одночасно, вкрай важливим є можливість отримати товар у межах визначеного строку. Саме наявність складу Постачальника на визначеній відстані, як і кваліфікаційні вимоги пп. 5.3., 5.4, 5.5 п. 5 Роз.ІІІ, зазначені з метою гарантування своєчасної поставки. Також врахована й та обставина, що значна кількість аварійних ситуацій виникає у зимовий період, тому необхідно враховувати надзвичайні погодні умови, які можуть стати підставою для порушення строків поставки, в тому числі і безвідповідального через форс мажорні обставини. Порушення строків поставки є недопустимим, оскільки на обслуговуванні Замовника є житлові багатоквартирні будинки. Строки поставки також є цілком обґрунтованим, враховуючи зазначене вище. Подовження строків поставки, відповідно збільшить строк ліквідації аварійної ситуації, тобто мешканці житлових будинків не будуть отримувати воду та/або тепло. Нажаль, не маємо можливості погодитись із Вашою вимогою, стосовно збільшення строків поставки. Пропонуємо Вам враховувати, кваліфікаційні вимоги і строк поставки, при визначені ціни Вашої пропозиції. Розуміємо, що наявність складу на зазначеній відстані та встановлений строк поставки, є умовами які потребують більших зусиль та витрат для виконання умов закупівлі, але такі умови є об’єктивними для нашого підприємства.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискриминація до учасників

Номер: a3204d68bc654dada5582ecd9b5900f3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-07-000005-b.c2
Назва: Дискриминація до учасників
Вимога:
5.2. довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою учасника, що містить відомості про наявність у учасника в м. Одесі складських приміщень обладнаних для зберігання предмету закупівлі (далі – склад). Відстань від складу Учасника до виробничої бази Замовника, що розташована за адресою: Французький бульвар 12А, у м. Одесі повинна не перевищувати 10 км. В довідці необхідно зазначити право користування складським приміщенням (власне чи орендоване) та його адресу. Ввжаємо що згідно Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Якщо не буде змін до данного пункту наша компанія буде подавати скаргу до АМКУ
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Стосовно пп. 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Обґрунтуванням такого критерію є об’єктивні умови, які Замовник повинен враховувати у своїй господарській діяльності: По-перше: Об’єктивні обстави (невідповідність тарифу з утримання будинку та прибудинкової території 2008 року економічної відповідності вартості послуг у 2017 році, значна заборгованість населення, тривала відсутність капітального ремонту будинків та інш.) змушують підприємство, надаючи послуги, на 90% здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення предаварійних умов. Враховуючи зазначене та велику кількість будинків (більше 1000 шт.), неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі. По-друге: Враховуючи вищезазначені об’єктивні обставини, у підприємства відсутня фінансова можливість придбати весь обсяг зазначеного предмету закупівлі і тримати його на своєму складі, тим самим забезпечити здатність вирішення всіх потенційно можливих завдань протягом року. При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом 2017 року однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Таким чином, враховуючи характер робіт Замовника, які пов’язані із ліквідацією аварійних ситуацій та з терміновим усуненням предаварійних умов, а також відсутність фінансової можливості придбати весь обсяг товару одночасно, вкрай важливим є можливість отримати товар у межах визначеного строку. Саме наявність складу Постачальника на визначеній відстані, як і кваліфікаційні вимоги пп. 5.3., 5.4, 5.5 п. 5 Роз.ІІІ, зазначені з метою гарантування своєчасної поставки. Також врахована й та обставина, що значна кількість аварійних ситуацій виникає у зимовий період, тому необхідно враховувати надзвичайні погодні умови, які можуть стати підставою для порушення строків поставки, в тому числі і безвідповідального через форс мажорні обставини. Порушення строків поставки є недопустимим, оскільки на обслуговуванні Замовника є житлові багатоквартирні будинки. Всі зазначені кваліфікаційні критерії відповідають положенням Закону «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Надання роз’яснень з приводу кваліфікаційних критеріїв

Номер: 5c633d4ccb0940a1ab271a41d31a83ab
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-07-000005-b.c1
Назва: Надання роз’яснень з приводу кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Добрий день! Прошу надати роз’яснення з приводу пункту 5.2. розділу «І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ», в якому зазначено: 5.2. довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою учасника, що містить відомості про наявність у учасника в м. Одесі складських приміщень обладнаних для зберігання предмету закупівлі (далі – склад). Відстань від складу Учасника до виробничої бази Замовника, що розташована за адресою: Французький бульвар 12А, у м. Одесі повинна не перевищувати 10 км. В довідці необхідно зазначити право користування складським приміщенням (власне чи орендоване) та його адресу. Цей пункт несе дискримінаційні ознаки можливого Постачальника за місцем його реєстрації і розташування складу. Також дати роз’яснення необхідності надання документів, наведених в пунктах: 5.1; 5.3; 5.4; 5.5; розділу «І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ». Який сенс цих документів, якщо Покупець за умовами договору має відстрочку платежу на протязі 5 (п’яти) банківських днів з моменту поставки товару можливим Постачальником. Тобто Покупець не несе фінансові й матеріальні ризики, пов’язані із можливими неправомірними діями можливого Постачальника. Також пунктом 5.5. розділу «І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» зазначена вимога виконання аналогічних договорів, цим пунктом спостерігається утискання нещодавно зареєстрованих фірм, в подальшому можливих Постачальників. На нашу думку критерієм оцінювання пропозицій має бути ціна, виконання строків поставки, якість поставленої продукції згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Стосовно пп. 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Обґрунтуванням такого критерію є об’єктивні умови, які Замовник повинен враховувати у своїй господарській діяльності: По-перше: Об’єктивні обстави (невідповідність тарифу з утримання будинку та прибудинкової території 2008 року економічної відповідності вартості послуг у 2017 році, значна заборгованість населення, тривала відсутність капітального ремонту будинків та інш.) змушують підприємство, надаючи послуги, на 90% здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення предаварійних умов. Враховуючи зазначене та велику кількість будинків (більше 1000 шт.), неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі. По-друге: Враховуючи вищезазначені об’єктивні обставини, у підприємства відсутня фінансова можливість придбати весь обсяг зазначеного предмету закупівлі і тримати його на своєму складі, тим самим забезпечити здатність вирішення всіх потенційно можливих завдань протягом року. При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом 2017 року однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Таким чином, враховуючи характер робіт Замовника, які пов’язані із ліквідацією аварійних ситуацій та з терміновим усуненням предаварійних умов, а також відсутність фінансової можливості придбати весь обсяг товару одночасно, вкрай важливим є можливість отримати товар у межах визначеного строку. Саме наявність складу Постачальника на визначеній відстані, як і кваліфікаційні вимоги пп. 5.3., 5.4, 5.5 п. 5 Роз.ІІІ, зазначені з метою гарантування своєчасної поставки. Також врахована й та обставина, що значна кількість аварійних ситуацій виникає у зимовий період, тому необхідно враховувати надзвичайні погодні умови, які можуть стати підставою для порушення строків поставки, в тому числі і безвідповідального через форс мажорні обставини. Порушення строків поставки є недопустимим, оскільки на обслуговуванні Замовника є житлові багатоквартирні будинки. Всі зазначені кваліфікаційні критерії відповідають положенням Закону «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено