• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо Євро,бензин А-92 Євро,бензин А-95 Євро.

Торги не відбулися

3 573 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 71 463.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2017 15:39 - 13.02.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

скарга на кваліфікацію

Номер: cf01fc8f8d3043d1b9950e7a1a54a695
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-26-001191-a.a3
Назва: скарга на кваліфікацію
Вимога:
Тендерний відділ ТОВ "КІНГ-ОІЛ" вважає, що Оса Світлана Миколаївна застосувала дискримінаційний підхід до учасників і наявні ознаки надати перевагу іншим учасникам оскільки на нашу думку вона зацікавлена надати перевагу іншому учаснику і є корумпованою посадовою особою. Звертаємо увагу, що вимога п.2 додатку 1 до тендерної документації полягала в тому, щоб надати документи, складені в довільній формі. Замовником не визначено обов’язковість наявності в учасника якогось конкретного обладнання чи матеріально-технічної бази. Тому учасником включено до довідки інформацію, яку він вважав за необхідне. Вимога п.1 додатку 1 до тендерної документації полягала в тому, щоб надати інформацію про наявність в учасника АЗС в м. Бориспіль. Знову ж таки, Замовником не конкретизовано термін «в учасника». Відповідно, Уповноважена особа після завершення прийому пропозицій не може пояснювати, що «АЗС партнера» документацією не передбачено. Власне тлумачення вимог тендерної документації при проведенні оцінки тендерних пропозицій призводить до їх упередженої оцінки пропозиції учасника, а подальші дії – до перевитрат коштів підприємства. Таким чином, уповноважена особа прямо порушила п.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснюючи оцінку пропозиції учасника з найнижчою ціною не на предмет відповідності вимогам тендерної документації, а виходячи з власних суджень та упереджених висновків. З метою забезпечення ефективного здійснення закупівлі, як того вимагає Закон України "Про публічні закупівлі", вважаємо за доцільне скасувати рішення від 22.02.2017 про відхилення пропозиції ТОВ "НК Преміум" з найнижчою ціною та повною відповідністю вимогам тендерної документації, або відмінити торги, зробити зміни в тендерній документації і в новій тендерній документації конкретно вказати, що учасник повинен мати власні АЗС.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вході розгляду тендерних пропозицій, мною як уповноваженою особою застосовуються, принципи рівності економічної конкуренції і недискримінації учасників торгів. Пропозиція Учасника з найменшою ціною не відповідає Кваліфікаційним критеріям замовника встановлених згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а зокрема п. 3 Додатку № 1 – Учасником було надано не повний перелік інформації, про обладнання та матеріально – технічну базу достатню для виконання послуг. В п. 1 Додатку 1 Замовником торгів чітко вимагалось вказати наявність в Учасника АЗС в м. Бориспіль.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Порушення Уповноваженою особою Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 55dfeeda5ac74d54903448799f7bb44c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-26-001191-a.a2
Назва: Порушення Уповноваженою особою Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
За результатами розгляду попередньої скарги вважаємо за необхідне звернути увагу, що Уповноваженою особою грубо порушені принципи публічних закупівель: застосовується дискримінаційний підхід до учасників і наявні ознаки надати перевагу іншим учасникам. Вдруге звертаємо увагу Уповноваженої особи, що вимога п.2 додатку 1 до тендерної документації полягала в тому, щоб надати документи, складені в довільній формі. Замовником не визначено обов’язковість наявності в учасника якогось конкретного обладнання чи матеріально-технічної бази. Тому учасником включено до довідки інформацію, яку він вважав за необхідне. Вимога п.1 додатку 1 до тендерної документації полягала в тому, щоб надати інформацію про наявність в учасника АЗС в м. Бориспіль. Знову ж таки, Замовником не конкретизовано термін «в учасника». Відповідно, Уповноважена особа після завершення прийому пропозицій не може пояснювати, що «АЗС партнера» документацією не передбачено. Власне тлумачення вимог тендерної документації при проведенні оцінки тендерних пропозицій призводить до їх упередженої оцінки пропозиції учасника, а подальші дії – до перевитрат коштів підприємства. Таким чином, уповноважена особа прямо порушила п.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснюючи оцінку пропозиції учасника з найнижчою ціною не на предмет відповідності вимогам тендерної документації, а виходячи з власних суджень та упереджених висновків. З метою забезпечення ефективного здіснення закупівлі, як того вимагає Закон України "Про публічні закупівлі", вважамо за доцільне скасувати рішення від 22.02.2017 про відхилення пропозиції ТОВ "НК Преміум" з найнижчою ціною та повною відповідністю вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вході розгляду тендерних пропозицій, мною як уповноваженою особою застосовуються, принципи рівності економічної конкуренції і недискримінації учасників торгів. Ваша пропозиція не відповідає Кваліфікаційним критеріям замовника встановлених згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а зокрема п. 3 Додатку № 1 – Вами було надано не повний перелік інформації, про обладнання та матеріально – технічну базу достатню для виконання послуг. В п. 1 Додатку 1 Замовником торгів чітко вимагалось вказати наявність в Учасника АЗС в м. Бориспіль.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення

Номер: f593447db5274577830bb8d9a11c3b9a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-26-001191-a.a1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Відповідно до статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник розглядає пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям. Тендерною документацією замовника визначено кваліфікаційні критерії, серед яких: 3. Файл у форматі pdf, сканований з оригіналів документів, складених в довільній формі і підписаних уповноваженою особою учасника, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази (достатньої для виконання послуг) - перелік власної, орендованої техніки. 1. Файл у форматі pdf, сканований з оригіналів документів, складених в довільній формі і підписаних уповноваженою особою учасника, що містить інформацію про наявність в учасника АЗС в м. Бориспіль (вказати місце розташування). Отже, замовником не конкретизовано, що саме АЗС повинні мати статус власної або орендованої. Файл на підтвердження наявності власної, орендованої техніки завантажено учасником з інформацією "03 МТЗ". Файл на підтвердження в учасника АЗС завантажено з інформацією "01 АЗС". Вищезазначена інформація містить також посилання на договір з ТОВ СТЕЙТ ОІЛ". Одночасно учасником надано оригінал листа від ТОВ "СТЕЙТ ОІЛ", де зазначено статус АЗС. Отже, учасником повністю дотримано вимоги Замовника. Всі документи в наявності. Статус АЗС підтверджено. Відповідно, Уповноваженою особою безпідставно відхилено пропозицію ТОВ "НК Преміум". Рішення про відхилення від 22.02.2016 має бути скасовано.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. В додатку № 1 тендерної документації в п. 1 чітко прописано – ‘‘ що містить інформацію про наявність в Учасника АЗС в м. Бориспіль ’’ тобто Учасник повинен мати АЗС в м. Бориспіль. В п. 3 додатку № 1 тендерної документації прописано - наявність в Учасника ‘‘ обладнання та матеріально – технічної бази (достатньої для надання послуг) - перелік власної, орендованої техніки ’’ Згідно Вашого файлу ‘‘ 03 МТЗ’’ у Вас вказано – склад ПММ « ТОВ КАСАН Україна ( У користуванні); автотранспорт для перевезення нафтопродуктів (у користуванні); нежитлове приміщення (офіс) (Договір оренди); АЗС (Договір на відпуск паливо – мастильних матеріалів»); комп’ютерне та периферійне обладнання,у тому числі для Інтернет зв’язку, засоби мобільного зв’язку,меблеве устаткування ( власне). В файлі на підтвердження в Учасника АЗС ‘‘ 01 АЗС’’ Ви надаєте посилання на договір з ТОВ «СТЕЙТ ОІЛ» на відпуск паливо – мастильних матеріалів. В п. 1 ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ прописано – ‘‘ 1.1. В порядку та на умовах визначених цим Договором, Постачальник ( тобто ТОВ «СТЕЙТ ОІЛ») зобов’язується організовувати та забезпечувати заправку паливо – мастильних матеріалів автотранспорту Покупця ( тобто ТОВ «НК ПРЕМІУМ»), а Покупець зобов’язується приймати та оплачувати відпущені паливо – мастильні матеріали ( надалі іменується «ПММ»). Тобто, цей договір укладений на заправку ПММ Вашого автотранспорту. Крім цього в файлі на підтвердження в Учасника АЗС ‘‘ 01 АЗС’’ Ви надаєте оригінал листа від ТОВ «СТЕЙТ ОІЛ» в якому вказано, що ‘‘ТОВ «СТЕЙТ ОІЛ», даним листом підтверджує чинність укладеного Договору від 30.01.2017 № ДГ – 16625 з ТОВ «НК ПРЕМІУМ», що має статус партнерського ( надалі Договір). З правом його пролонгації. ’’ В додатку № 1 тендерної документації ні в одному пункті не прописано – « чи АЗС партнера». Отже, у Вас нема обладнання та матеріально – технічної бази.
Статус вимоги: Відхилено