• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

бухгалтерські та аудиторські послуги ДК 021:2015 79210000-9 (послуги міжнародної або національної аудиторської компанії з проведення щорічного зовнішнього аудиту діяльності АРМА)

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 29.09.2020 13:57 - 17.10.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Пропозиції щодо запропонованого проєкту договору

Номер: 5a3564c72ea94044b24eab85e58f4972
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-29-004841-a.a1
Назва: Пропозиції щодо запропонованого проєкту договору
Вимога:
Шановні панове, в процесі ознайомлення з проектом договору в нас, як у потенційного учасника виник ряд коментарів та пропозицій. В зв'язку з цим пропонуємо додати до проєкту договору наступні пункти: 1.3. У зв’язку з властивими обмеженнями аудиту фінансової звітності, а також у зв’язку з обмеженнями, що притаманні будь-якій системі бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю, існує ризик того, що деякі, навіть суттєві помилки, можуть залишитись невиявленими. Якщо у встановлений термін Виконавцю не надійде підписаний Акт або вмотивована відмова, послуги вважаються прийнятими з виконанням всіх умов договору. Акт без підпису Замовника може бути пред'явлений (пред’явлені) для оплати при наявності запису: «Зауваження від Замовника у встановлений термін не надійшли». 5.1.6. Для аудиту фінансової звітності не пізніше ніж за 1 (один) робочий день до дати закінчення надання послуг надати Виконавцю письмове підтвердження щодо повноти і достовірності бухгалтерських записів та пояснень різних обставин, що мали місце безпосередньо після завершення року, а також усіх інших важливих подій, які могли вплинути на правильність та повноту фінансової звітності та записів, які не можуть бути виявлені Виконавцем під час надання Послуг за цим Договором. 5.1.7. Замовник забезпечує Виконавцю необмежений і конфіденційний доступ до осіб, працевлаштованих Замовником та вищого керівництва Замовника. 5.4.4. Для аудиту фінансової звітності перевіряти документацію Замовника, пов’язану з його фінансовою та господарською діяльністю, наявністю грошових коштів, цінних паперів, матеріальних цінностей, виконувати необхідні процедури, отримувати від осіб керівного складу Замовника роз’яснення, пояснення та додаткову інформацію, необхідну для належного надання Виконавцем Послуг за цим Договором, у тому числі в письмовій формі. Виконавець має право вважати такі відповіді та інформацію достовірними. Замовник надає Виконавцеві право на вивчення оригіналів і, при необхідності, копіювання регістрів бухгалтерського й податкового обліку, внутрішніх та зовнішніх управлінських звітів, фінансової звітності й інших документів Замовника, необхідних Виконавцеві для надання Послуг. Замовник також надає Виконавцю право на перевірку фактичної наявності будь-якого майна, відображеного у фінансово-економічній документації Замовника. Наявність у інформації та документації, щодо отримання якої подається запит Виконавцем і яка є необхідною для надання Послуг за цим Договором, комерційної таємниці не може бути підставою для відмови в їх наданні. 5.4.5. При проведенні аудиту фінансової звітності Виконавець на підставі чинного законодавства, існуючих норм і стандартів, умов цього договору, професійних знань та досвіду самостійно визначає форми і методи аудиту та виконує обсяг аудиторських процедур, що є достатніми для отримання аудиторських доказів щодо сум та розкриттів у фінансовій звітності. 6.7. Керівництво Замовника несе відповідальність за: - такий внутрішній контроль, який є необхідним для надання можливості складати фінансову звітність, що не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки. - забезпечення аудитора доступом до всієї інформації, яка, як відомо управлінському персоналу, є доречною для складання фінансової звітності. - забезпечення аудитора додатковою інформацією, про яку аудитор може зробити запит керівництву Замовника з метою надання аудиторських послуг. - забезпечення аудитора необмеженим доступом до працівників Замовника, від яких за визначенням аудитора необхідно отримати аудиторські докази. 6.8. Виконавець не несе дисциплінарної, адміністративної, цивільно-правової та кримінальної відповідальності за подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, інформації про фінансову операцію, навіть якщо такими діями завдано шкоди юридичним або фізичним особам, та інші дії, якщо вони діяли в межах виконання Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абзаців першого, восьмого частини першої статті 12 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» щороку проводиться незалежна зовнішня оцінка діяльності АРМА. Невід’ємною складовою незалежної зовнішньої оцінки діяльності АРМА є щорічний зовнішній аудит діяльності. Зовнішній аудит діяльності АРМА проводиться виключно міжнародною або національною аудиторською компанією, яка є визнаною та має високу ділову репутацію на відповідному ринку України. Зовнішній аудит діяльності АРМА складається з аудиту фінансової звітності АРМА та операційного аудиту (управлінського аудиту) діяльності АРМА. Зміст та форма аудиторського звіту за результатами аудиту фінансової звітності АРМА визначаються відповідно до міжнародних стандартів аудиту та вимог Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність». Аудиторський звіт за результатами операційного аудиту (управлінського аудиту) АРМА складається за формою згідно з додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2018 № 874 «Деякі питання оформлення звіту про зовнішній аудит діяльності Національного агентства з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів». Проєкт договору про закупівлю підготовлено та укладається із переможцем процедури закупівлі торгів у письмовій формі відповідно до норм Цивільного, Господарського, Бюджетного кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених законами України «Про публічні закупівлі», «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», та положень постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2018 № 874 «Деякі питання оформлення звіту про зовнішній аудит діяльності Національного агентства з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів». Отже, в електронній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-29-004841-a) оприлюднено проєкт договору, підготовлений відповідно до норм Цивільного, Господарського, Бюджетного кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених законами України «Про публічні закупівлі», «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», та положень постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2018 № 874 «Деякі питання оформлення звіту про зовнішній аудит діяльності Національного агентства з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так