• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Гель для УЗД

Завершена

12 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 100.00 UAH
Період оскарження: 29.09.2020 13:03 - 05.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Звернення про скасування рішення

Номер: e48951ef61ee4823a825e9cf5812edb0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-29-002372-c.c1
Назва: Звернення про скасування рішення
Вимога:
Звернення про скасування рішення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Замовником розглянуто Звернення про скасування рішення, подане в електронній системі у розділі «Вимоги про усунення порушення» на підставі, як вказано в самому документі, Закону України «Про звернення громадян». За результатами розгляду повідомляємо. По-перше, згідно ч. 4 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Отже, будь-які заяви, листи, інші документи, подані на підставі іншого закону щодо процедур закупівлі не підлягає розгляду замовником. Виключення має лише випадки громадського контролю, для якого здійснюється залучення громадськості на підставі законів України «Про громадські об’єднання», «Про звернення громадян» тощо. Решта дій учасників регулюється виключно Законом України «Про публічні закупівлі». По-друге, всі доводи учасника, подані Зверненням про скасування не спростовують підстав, вказаних замовником, як такі, на основі яких відхилено подану пропозицію. Наприклад, непідписаним документом є один з основних документів – Медико-технічні вимоги, а не інструкція про гель, як вказано учасником. Самовільно і суб’єктивно оцінюючи, учасник відноситься до оформлення документів, зокрема, до повного заповнення та надання вимог, які запитані замовником (дані головного бухгалтера, зокрема). Те ж стосується вимоги надати саме виписку з Єдиного державного реєстру про учасника тощо. Пропонується замінити один документ – іншим (у випадку з файлами «ЛИСТ ГАРАНТІЯ80%» та авторизаційними листами, які мають різну природу та призначення. Учасником стверджується, що він має право сам собі видавати ці авторизаційні листи. Учасником самовільно визначено, що надаючи посилання на рішення вищого органу управління, цей документ не повинен подаватися, а подається наказ, який виданий НЕ ВИЩИМ ОРГАНОМ УПРАВЛІННЯ учасника, а ВИКОНАВЧИМ. По-третє, ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. В той же час, зі Звернення про скасування не вбачається вимога надати додаткову аргументацію тощо, однак висловлено вимогу про надання роз’яснень щодо дискримінаційних вимог. При цьому, обов’язку з надання роз’яснень щодо вимог, які учасник вважає дискримінаційними, взагалі не передбачено законом в частині регулювання спрощених процедур закупівель, яка проведена замовником. По-четверте,, чинна редакція Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачає таких прав замовника, як перегляд рішення щодо визнання переможцем, як того вимагає заявник. Враховуючи зазначене КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) не має жодних технічних або юридичних підстав для задоволення викладених в заяві вимог та змушені її відхилити.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.10.2020 11:55