-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі Княгининського ліцею Демидівської селищної ради Рівненської області по вул.17 Березня,69 в с.Княгинине Демидівського району Рівненської області(ремонт внутрішньої системи опалення)
Завершальні роботи
Торги відмінено
647 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 235.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 235.70 UAH
Період оскарження:
29.09.2020 12:21 - 05.10.2020 12:14
Вимога
Без відповіді
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Номер:
8c06e62959ad4baabb839daa5e6ff433
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-29-003754-a.c2
Назва:
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вимога:
Уповноваженою особою Замовника Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Демидівської селищної ради Рівненської області прийнято рішення (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.10.2020 р. за №312) про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» у спрощеній закупівлі «ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі Княгининського ліцею Демидівської селищної ради Рівненської області по вул.17 Березня,69 в с.Княгинине Демидівського району Рівненської області(ремонт внутрішньої системи опалення)» (UA-2020-09-29-003754-a). В протоколі розгляду зазначено, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» містить невідповідності умовам документації, а саме:
1.Додаток 1 «Форма тендерної пропозиції» не відповідає формі, яка відображена в оголошенні.
2. Копія Статуту сканована з нерозбірливим зображенням, також явні закреслення, не завірено у встановлену законом порядку, та підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Не погоджуємося з даним абсурдним рішенням та вважаємо дії Уповноваженої особи Замовника такими, що порушують права, інтереси і норми Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. «Форма пропозиції» надана учасником ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» у повній відповідності до форми, яка відображена в Додатку 1 документації до спрощеної закупівлі. А також наша форма пропозиції повністю співпадає з формою пропозиції учасника ТОВ «БК «ДОБРО».
2.Окрім скан-копії Статуту, яка на думку Уповноваженої особи Замовника «сканована з нерозбірливим зображенням», учасником ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» у складі пропозиції надано опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі перевірки установчих документів юридичної особи на сайті Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents).
Згідно ч.13 статті 14 ЗУ Про публічні закупівлі Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно до ч.14 статті 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Просимо аргументовано, з посиланням на законодавчі підстави та умови ТД надати додаткову інформацію щодо причин невідповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам ТД до предмета закупівлі.
У випадку нереагування з Вашої сторони на цю вимогу ми звернемося в Центр протидії корупції для перевірки тендеру Державною аудиторською службою та в правоохоронні органи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2020 12:57
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення Замовника у спрощеній закупівлі
Номер:
be0c42699f11440c882e1c7506b35ac9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-29-003754-a.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника у спрощеній закупівлі
Вимога:
ТОВ-фірма «Кортакоз» є учасником спрощеної закупівлі ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі Княгининського ліцею Демидівської селищної ради Рівненської області по вул.17 Березня,69 в с.Княгинине Демидівського району Рівненської області(ремонт внутрішньої системи опалення).
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 308 від 16.10.2020 пропозицію ТОВ-фірма «Кортакоз» відхилено на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ-фірма «Кортакоз» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника закупівлі.
Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Незаконність оскаржуваного рішення полягає в наступному:
1. Згідно мотивувальної частини оскаржуваного рішення зазначено, що: «учасник не надав копії паспорту громадянина та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, також відсутня довідка в довільній формі про те що ці документи не надаються».
З даного приводу повідомляємо, що відповідно до Додатку 2 до Документації до спрощеної закупівлі з даного предмету Замовником визначено перелік документів, які має надати учасник у складі пропозиції, в тому числі:
«4. Оригінал або копію паспорту громадянина (для Учасника фізичної особи, фізичної особи-підприємця).
5. Оригінал або копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для Учасника фізичної особи, фізичної особи-підприємця).».
Отже, в Документації чітко обумовлено про надання паспорту громадянина та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду виключно Учасниками фізичними особами, фізичними особами-підприємцями. У зв’язку з тим, що учасник ТОВ-фірма «Кортакоз» не є юридичною особою нами в складі пропозиції відповідні документи не надавалися.
Посилання Замовника в рішенні уповноваженої особи на Додаток 2 до Документації до спрощеної закупівлі з вказівкою наступного змісту: «Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції, не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.» - є необґрунтованим. Адже Замовник чітко визначив коло Учасників, які зобов’язані надати у складі паспорт громадянина та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, та в коло цих учасників ТОВ-фірма «Кортакоз».
Відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, замовник відхиливши пропозицію ТОВ-фірма «Кортакоз» з підстав ненадання документів, які передбачені для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців порушив норми ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Ще однією з підстав для відхилення пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз» відповідно до мотивувальної частини оскаржуваного рішення зазначено, що деякі документи завантажені у форматі: «zip», в той час коли у документації вимагалось виключно pdf або jpg.
Зазначене вище дає підстави стверджувати, що Замовником взагалі не проводився розгляд пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз» та не взято до уваги вимоги власної Документації до спрощеної закупівлі, з огляду на наступне:
Відповідно до Додатку 2 до Документації до спрощеної закупівлі Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції в електронному вигляді у форматі pdf або ipg (скановані або цифровані, з розбірливими зображеннями) такі документи: 11. Кошторисна документація , (подається додатково у форматі word) у складі: Договірна ціна; Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою.
У складі пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз» документи пропозиції подано у форматі pdf, при цьому кошторисну документацію подано додатково у форматі word, що містяться в папці «Договірна ціна княгинине».
На підставі викладеного, Замовник своїми діями порушив вимоги ст.19 Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі» та не дотримався вимог власної Документації до спрощеної закупівлі.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відхиливши пропозицію ТОВ-фірма «Кортакоз» Замовник порушив принципи здійснення закупівель (ст.5 Закону), а саме: принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тим самим порушив права та інтереси ТОВ-фірма «Кортакоз як учасника цієї закупівлі.
На підставі викладеного, з метою приведення рішень Замовника у спрощеній закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства України, просимо скасувати рішення уповноваженої особи № 308 від 16.10.2020 та забезпечити розгляд пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз» з урахуванням обстави, викладених у цій скарзі.
У разі незадоволення скарги, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо оскаржувати рішення у судовому порядку до Господарського суду Рівненської області із вжиттям заходів забезпечення позову у формі заборони Замовнику вчинення дій передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» направлені на завершення такої закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2020 15:26
Вирішення:
Шановний учаснику, повідомляємо, що у тексті вашої Скарги сказано : "Отже, в Документації чітко обумовлено про надання паспорту громадянина та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду виключно Учасниками фізичними особами, фізичними особами-підприємцями. У зв’язку з тим, що учасник ТОВ-фірма «Кортакоз» не є юридичною особою нами в складі пропозиції відповідні документи не надавалися."
Також, прошу зауважити, що у документації до спрощеної закупівлі, на умови якої ви погодились, Кошторисна документація , (подається додатково у форматі word) у складі: Договірна ціна; Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою. Файл на який ви посилаєтесь у вимозі під назвою "Договірна ціна Княгинине" у форматі zip, в той час коли у документації вимагалось виключно pdf або jpg.
Статус вимоги:
Відхилено