-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 50530000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Послуги з капітального ремонту карусельно-токарного станку 1512Ф1 в ТЧ-12 Гребінка. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до вимог пункту 7 Розділу 1 тендерної документації.
Торги відмінено
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 54 000.00 UAH
мін. крок: 3% або 54 000.00 UAH
Період оскарження:
29.09.2020 10:49 - 11.10.2020 00:00
Скарга
Скасована
Що до відхилення пропозиції
Номер:
a9dddf2a31e44e879e46e45a4374551f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-29-000631-b.b2
Назва:
Що до відхилення пропозиції
Скарга:
СКАРГА
Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект» (49038, Дніпровська обл., м. Дніпро, вул. Боброва, 14, код ЄДРПОУ 41957180, (надалі – Учасник) звертається до Органу оскарження - Антимонопольного комітету України оскільки, як на нашу думку, тендерним комітетом Регіональна філія «Південна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця», код ЄДРПОУ 40081216, м. Харків, вул. Євгена Котляра,7), надалі – Замовник, було прийнято неправомірне рішення щодо дискваліфікація переможця торгів у закупівлі: Код ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з капітального ремонту карусельно-токарного станку 1512Ф1 в ТЧ-12 Гребінка), та наявні порушення наших прав, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Суть поданої скарги полягає в наступному: Замовником у електронній системі публічних закупівель 29.09.2020 року було оприлюднено оголошення про проведення торгів на вищевказану закупівлю. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель №UA-2020-09-29-000631-b. Очікувана вартість закупівлі 1 800 000,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до реєстру наданих пропозицій у аукціоні участь у електронних торгах приймали наступні учасники з остаточними ціновими пропозиціями:
1) ТОВ «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект», – 1 174 000,00 грн. з ПДВ – дискваліфіковано;
2) ТОВ «Техмаш» – 1 200 000,00 грн. з ПДВ – дискваліфіковано;
3) ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЕНЕРГОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» – 1 250 730,00 грн. з ПДВ – дискваліфіковано;
4) ТОВ «РЕМГІДРОМАШ» – 1 499 000,00 грн. з ПДВ – Переможець;
5) ТОВ «КОМПАНІЯ ВІС ГРУП ПЛЮС» – 1 620 000,00 грн. з ПДВ – не розглядався.
6) ТОВ «ДЕФЕНД КОМПАНІ» – 1 800 000,00 грн. з ПДВ – не розглядався.
03.11.2020 року, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект», на її відповідність кваліфікаційним критеріям і технічним вимогам, що було оформлено протокол №3, згідно з яким було встановлено, не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а саме:
- в довідці «Інформація про досвід виконання аналогічних договорів» вказано один договір в додатку 1.3 тендерної документації «Інформація про досвід виконання аналогічних договорів у вигляді довідки згідно форми 2», замість декількох аналогічних договорів.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про його дискваліфікацію, оскільки Замовник перевищив свої повноваження, взявши на себе непритаманні йому функції, застосував дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції внаслідок порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки, що підтверджується наступним.
Відповідно абз. 1, Розділу 5 «Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією» ТД _ «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель»
Відповідно абз. 5, Розділу 5 ТД _ «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону _ «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй Пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей».
1. Щодо неправомірності підстави для відхилення ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект»:
Згідно п.3.1. Додатку №1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» _ «Інформація про досвід виконання аналогічних договорів у вигляді довідки згідно форми 2. (Під аналогічним договором вважається надання послуг з капітального ремонту карусельно-токарних або токарно-гвинторізних станків)».
Інших імперативних вимог, щодо надання не менше як 2 (двох) чи більше договорів, тендерна документації не містить.
На виконання вимог п.3.1. Додатку №1 тендерної документації, у складі тендерної про пропозиції, ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект», було надано:
- Довідку «Інформація про досвід виконання аналогічних договорів» №09/3 від 09.10.2020 року, згідно з якою було надано інформацію про досвід, виконання аналогічного договору №ОД/Т-19-678 НЮ від 09.10.2019 року, про капітальний ремонт токарно- карусельного верстату моделі КС-689, що укладений з регіональною філією Одеська залізниця.
Зважаючи на те, що ТД Замовника передбачено, що тендерна пропозиція буде розглянута Замовником з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей, вважаємо, що Замовником прийнято неправомірне рішення щодо відхилення нашої пропозиції з НАЙМЕНЬШОЮ ЦІНОЮ.
Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону _ «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй Пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей».
Проте, Замовником торгів, всупереч п. 9 ст. 26 Закону при виявлені невідповідності у пропозиції учасника щодо надання в довідці «Інформація про досвід виконання аналогічних договорів» (двох та більше договорів), не звернувся з запитом до ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект» про її виправлення, а одразу ж завантажив протокол про відхилення пропозиції ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект».
Крім того, ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект», має багаторічний досвід роботи з надання послуг з ремонту і технічного обслуговування техніки Укрзалізниці, а тому надати, інформацію про декілька аналогічних договорів, не спричиняє будь яких перешкод, що підтверджується договором №ОД/Т-19-679 НЮ від 09.10.2019 року, про капітальний ремонт токарно- гвинторізного верстату моделі 165.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі № 800/2020, зазначає , що «Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Слід зазначити, що Довідка про досвід виконання аналогічних договорів є документом, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та документом на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, Замовник під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект» та прийняття рішення про дискваліфікацію переможця відкритих торгів знехтував своїми ж вимогами, передбачених абз. 1, абз. 5, Розділу 5 «Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією» ТД, стосовно розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, чим допустив порушення вимог тендерної документації так і норм законодавства.
Згідно правового висновку, викладеного в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМК України № 15734-р/пк-пз від 18.08.2020 року, процедура закупівлі №UA-2020-06-18-000101-a, зроблено висновок _ «…Враховуючи викладене, Замовник, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону». (ст. 5 рішення)
В іншому висновку, викладеного в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМК України №16084-р/пк-пз від 26.08.2020 року, процедура закупівлі №UA-2020-06-03-004416-с, зроблено висновок _ «…Разом з тим, у довідці про виконання аналогічного договору від 17.06.2020 відсутня інформація про номер, дату та адресу замовників.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону».
Таким чином, Замовник під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект» та прийняття рішення про дискваліфікацію переможця відкритих торгів знехтував своїми ж вимогами, передбачених абз. 1, абз. 5, Розділу 5 ТД стосовно розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, чим допустив порушення вимог тендерної документації так і норм законодавства.
За таких обставин, Дискримінаційний підхід Замовника Регіональна філія «Південна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця», щодо розгляду та кваліфікаційної оцінки тендерної пропозицій ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект», спричинило порушення законних прав Учасника, на неупереджене та законне проведення торгів, що спричинило протиправну дискваліфікацію учасника який відповідає критеріям тендерної документації.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця Процедури закупівлі.
Керуючись вище наведеним, вважаємо що підхід Замовника щодо упередженої оцінки кваліфікації тендерних пропозицій обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та стає приводом для оскарження цієї закупівлі.
З урахуванням наведеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО :
1. Прийняти та розглянути цю скаргу по суті.
2. Визнати протиправними дії та скасувати рішення тендерного комітету Регіональна філія «Південна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця», код ЄДРПОУ 40081216, м. Харків, вул. Євгена Котляра,7), оформлене ПРОТОКОЛОМ розгляду тендерних пропозицій №3 від 03.11.2020 року, яким дискваліфіковано тендерну пропозицію ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект» ЄДРПОУ 41957180).
3. Зобов’язати тендерний комітет Регіональна філія «Південна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця», код ЄДРПОУ 40081216), переглянути пропозиції учасників з урахуванням прийнятого рішення Антимонопольного комітету України за цією скаргою та прийняти відповідне рішення в рамках чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 10.11.2020 10:40
- Рішення від 26.08.2020 _16084.pdf 10.11.2020 10:40
- Рішення від 18.08.2020 _ 15734.pdf 10.11.2020 10:40
- Договір_ОД_Т_19_679_НЮ від 09.10.2019_ТОВ_ВПКК_Юг_Путькомплект.pdf 10.11.2020 10:40
- АМК СкаргаУЗ.pdf 10.11.2020 10:40
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
10.11.2020 10:53
Скарга
Виконана замовником
Що до відхилення пропозиції
Номер:
d55edf9e49634675af133744dda83a76
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-29-000631-b.c1
Назва:
Що до відхилення пропозиції
Скарга:
СКАРГА
Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект» (49038, Дніпровська обл., м. Дніпро, вул. Боброва, 14, код ЄДРПОУ 41957180, (надалі – Учасник) звертається до Органу оскарження - Антимонопольного комітету України оскільки, як на нашу думку, тендерним комітетом Регіональна філія «Південна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця», код ЄДРПОУ 40081216, м. Харків, вул. Євгена Котляра,7), надалі – Замовник, було прийнято неправомірне рішення щодо дискваліфікація переможця торгів у закупівлі: Код ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з капітального ремонту карусельно-токарного станку 1512Ф1 в ТЧ-12 Гребінка), та наявні порушення наших прав, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Суть поданої скарги полягає в наступному: Замовником у електронній системі публічних закупівель 29.09.2020 року було оприлюднено оголошення про проведення торгів на вищевказану закупівлю. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель №UA-2020-09-29-000631-b. Очікувана вартість закупівлі 1 800 000,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до реєстру наданих пропозицій у аукціоні участь у електронних торгах приймали наступні учасники з остаточними ціновими пропозиціями:
1) ТОВ «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект», – 1 174 000,00 грн. з ПДВ – дискваліфіковано;
2) ТОВ «Техмаш» – 1 200 000,00 грн. з ПДВ – дискваліфіковано;
3) ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЕНЕРГОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» – 1 250 730,00 грн. з ПДВ – дискваліфіковано;
4) ТОВ «РЕМГІДРОМАШ» – 1 499 000,00 грн. з ПДВ – Переможець;
5) ТОВ «КОМПАНІЯ ВІС ГРУП ПЛЮС» – 1 620 000,00 грн. з ПДВ – не розглядався.
6) ТОВ «ДЕФЕНД КОМПАНІ» – 1 800 000,00 грн. з ПДВ – не розглядався.
03.11.2020 року, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Виробничо-проектно-комерційна компанія «ЮГ-Путькомплект», на її відповідність кваліфікаційним критеріям і технічним вимогам, що було оформлено протокол №3, згідно з яким було встановлено, не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а саме:
- в довідці «Інформація про досвід виконання аналогічних договорів» вказано один договір в додатку 1.3 тендерної документації «Інформація про досвід виконання аналогічних договорів у вигляді довідки згідно форми 2», замість декількох аналогічних договорів.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про його дискваліфікацію, оскільки Замовник перевищив свої повноваження, взявши на себе непритаманні йому функції, застосував дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції внаслідок порушення принципу об’єктивної та неупередженої оцінки, що підтверджується наступним.
Відповідно абз. 1, Розділу 5 «Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією» ТД _ «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель»
Відповідно абз. 5, Розділу 5 ТД _ «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону _ «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй Пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей».
1. Щодо неправомірності підстави для відхилення ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект»:
Згідно п.3.1. Додатку №1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» _ «Інформація про досвід виконання аналогічних договорів у вигляді довідки згідно форми 2. (Під аналогічним договором вважається надання послуг з капітального ремонту карусельно-токарних або токарно-гвинторізних станків)».
Інших імперативних вимог, щодо надання не менше як 2 (двох) чи більше договорів, тендерна документації не містить.
На виконання вимог п.3.1. Додатку №1 тендерної документації, у складі тендерної про пропозиції, ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект», було надано:
- Довідку «Інформація про досвід виконання аналогічних договорів» №09/3 від 09.10.2020 року, згідно з якою було надано інформацію про досвід, виконання аналогічного договору №ОД/Т-19-678 НЮ від 09.10.2019 року, про капітальний ремонт токарно- карусельного верстату моделі КС-689, що укладений з регіональною філією Одеська залізниця.
Зважаючи на те, що ТД Замовника передбачено, що тендерна пропозиція буде розглянута Замовником з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей, вважаємо, що Замовником прийнято неправомірне рішення щодо відхилення нашої пропозиції з НАЙМЕНЬШОЮ ЦІНОЮ.
Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону _ «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй Пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей».
Проте, Замовником торгів, всупереч п. 9 ст. 26 Закону при виявлені невідповідності у пропозиції учасника щодо надання в довідці «Інформація про досвід виконання аналогічних договорів» (двох та більше договорів), не звернувся з запитом до ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект» про її виправлення, а одразу ж завантажив протокол про відхилення пропозиції ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект».
Крім того, ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект», має багаторічний досвід роботи з надання послуг з ремонту і технічного обслуговування техніки Укрзалізниці, а тому надати, інформацію про декілька аналогічних договорів, не спричиняє будь яких перешкод, що підтверджується договором №ОД/Т-19-679 НЮ від 09.10.2019 року, про капітальний ремонт токарно- гвинторізного верстату моделі 165.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі № 800/2020, зазначає , що «Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Слід зазначити, що Довідка про досвід виконання аналогічних договорів є документом, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та документом на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, Замовник під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект» та прийняття рішення про дискваліфікацію переможця відкритих торгів знехтував своїми ж вимогами, передбачених абз. 1, абз. 5, Розділу 5 «Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією» ТД, стосовно розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, чим допустив порушення вимог тендерної документації так і норм законодавства.
Згідно правового висновку, викладеного в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМК України № 15734-р/пк-пз від 18.08.2020 року, процедура закупівлі №UA-2020-06-18-000101-a, зроблено висновок _ «…Враховуючи викладене, Замовник, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону». (ст. 5 рішення)
В іншому висновку, викладеного в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМК України №16084-р/пк-пз від 26.08.2020 року, процедура закупівлі №UA-2020-06-03-004416-с, зроблено висновок _ «…Разом з тим, у довідці про виконання аналогічного договору від 17.06.2020 відсутня інформація про номер, дату та адресу замовників.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону».
Таким чином, Замовник під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект» та прийняття рішення про дискваліфікацію переможця відкритих торгів знехтував своїми ж вимогами, передбачених абз. 1, абз. 5, Розділу 5 ТД стосовно розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, чим допустив порушення вимог тендерної документації так і норм законодавства.
За таких обставин, Дискримінаційний підхід Замовника Регіональна філія «Південна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця», щодо розгляду та кваліфікаційної оцінки тендерної пропозицій ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект», спричинило порушення законних прав Учасника, на неупереджене та законне проведення торгів, що спричинило протиправну дискваліфікацію учасника який відповідає критеріям тендерної документації.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника та рішення про визначення переможця Процедури закупівлі.
Керуючись вище наведеним, вважаємо що підхід Замовника щодо упередженої оцінки кваліфікації тендерних пропозицій обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та стає приводом для оскарження цієї закупівлі.
З урахуванням наведеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО :
1. Прийняти та розглянути цю скаргу по суті.
2. Визнати протиправними дії та скасувати рішення тендерного комітету Регіональна філія «Південна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця», код ЄДРПОУ 40081216, м. Харків, вул. Євгена Котляра,7), оформлене ПРОТОКОЛОМ розгляду тендерних пропозицій №3 від 03.11.2020 року, яким дискваліфіковано тендерну пропозицію ТОВ «ВПКК «ЮГ-Путькомплект» ЄДРПОУ 41957180).
3. Зобов’язати тендерний комітет Регіональна філія «Південна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця», код ЄДРПОУ 40081216), переглянути пропозиції учасників з урахуванням прийнятого рішення Антимонопольного комітету України за цією скаргою та прийняти відповідне рішення в рамках чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 26.08.2020 _16084.pdf 09.11.2020 14:26
- Рішення від 18.08.2020 _ 15734.pdf 09.11.2020 14:26
- Договір_ОД_Т_19_679_НЮ від 09.10.2019_ТОВ_ВПКК_Юг_Путькомплект.pdf 09.11.2020 14:26
- АМК СкаргаУЗ.pdf 09.11.2020 14:26
- Платіжне доручення.pdf 10.11.2020 10:54
- sign.p7s 10.11.2020 11:06
- рішення від 12.11.2020 № 21030 + лист Замовнику .pdf 12.11.2020 20:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2020 № 21636.pdf 23.11.2020 17:51
- рішення від 20.11.2020 № 21636 .pdf 26.11.2020 15:25
- Пояснення.doc 17.11.2020 18:09
- Пояснення.pdf 17.11.2020 18:09
- Рішення 000631-b.pdf 23.12.2020 09:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.11.2020 08:43
Дата розгляду скарги:
20.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.11.2020 20:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.11.2020 15:26
Дата виконання рішення Замовником:
23.12.2020 09:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано