-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Зеленогайського ДНЗ “Сонечко” по вул. Центральній,5 в с.Зелений Гай, Вітовського району, Миколаївської області
Капітальний ремонт Зеленогайського ДНЗ “Сонечко” по вул. Центральній,5 в с.Зелений Гай, Вітовського району, Миколаївської області, відповідний код - 45453000-7
Завершена
1 337 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 690.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 690.00 UAH
Період оскарження:
28.09.2020 16:46 - 02.10.2020 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження відповіді
Номер:
3f72065abbea43aebc97188306ac403f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-28-002917-b.c2
Назва:
Оскарження відповіді
Вимога:
[Щодо відповіді на оскарження
уповноваженої особи]
Враховуючи відповідь на оскарження щодо прийнятого Вами рішення про не відповідність пропозиції заявлених вимогам та викладених в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 78 від 13.10.2020 року (далі - Протокол) повідомляємо наступне.
Розглянувши та проаналізувавши Вашу відповідь вбачається, що жодного аргументу на оскарження №13/01 від 13.10.2020 року не було надано та навпаки висунуті додаткові вимоги, що не були зазначені в Протоколі № 78 від 13.10.2020 року. Під час розгляду тендерних пропозицій Замовник перевіряє тендерні пропозиції на відповідність всім вимогам тендерної документації та зазначає в своєму рішенні всі невідповідності тендерної пропозиції для її подальшого відхилення. Така відповідь свідчить про дискримінаційне відношення.
В ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та в оголошені про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт: Капітальний ремонт Зеленогайського ДНЗ “Сонечко” по вул. Центральній,5 в с.Зелений Гай, Вітовського району, Миколаївської області (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-28-002917-b.) не зазначено обмеження та/або заборону залучення субпідрядних організацій до виконання підрядних робіт. Тому Ваше посилання на ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо заборони залучення субпідрядних організацій є безпідставне та таке, що не відповідає діючому законодавству України. З огляду на вищезазначене право на залучення субпідрядної організації до виконання субпідрядних робіт залишається за Учасником.
Надання документів, що не вимагалось в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та не заборонені чинним законодавством України не може бути підставою для відхилення пропозиції!
В Додатку 3 до оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-28-002917-b.) не було зазначено, що до виконання робіт, в обов’язковому порядку, необхідно залучення спеціалістів покрівельників, а лише надана довідка згідно Додатку 7. Натомість ФОП Ходушко В.С. надав довідку згідно Додатку 7 в якій зазначено 6 (шість) працівників монтажників. Відповідно до вищезазначеного та незалучення спеціалістів покрівельників не є підставою для відхилення нашої пропозиції.
Порушене нами питання про оприлюднення Протоколів також не було спростовано та аргументовано.
Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлено порядок розгляду пропозицій: відповідно до частини 2 пункту 12 статті 14 Закону у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
З огляду на те, що Протокол № 78 від 13.10.2020 року (про відхилення пропозиції ФОП Ходушко В.С.) оприлюднено 13.10.2020 року о 16 годині 05 хвилин, а Протокол № 79 від 13.10.2020 року (про намір укласти договір з іншим учасником) оприлюднений 13.10.2020 року о 16 годині 08 хвилин, тобто 3 (три) хвилини на розгляд пропозиції іншого учасника та на висвітлення Протоколу про намір укласти договір. З цього вбачається, що розгляд пропозицій всіх учасників відбувався одночасно, що в свою чергу є порушенням частини 2 пункту 12 статті 14 Закону та вказує на превзяте ставлення до учасника закупівлі ФОП Ходушко В.С., та надання неправомірної переваги іншому учаснику, що є порушенням законодавства з боку Замовника.
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» ФОП Ходушко В.С., в особі Ходушко Володимира Сергійовича звертається до уповноваженої особи з ведення публічних закупівель відділу освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради Чмельової Л.В. стосовно зміни рішення щодо відхилення пропозиції та визначення переможцем ФОП Ходушко В.С, як найбільш економічно вигідну пропозицію та відповідність пропозиції до заявлених вимог закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-28-002917-b)
В разі не зміни рішення від 13.10.2020 року ФОП Ходушко В.С., в особі Ходушко Володимира Сергійовича, буде змушений звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду щодо оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.10.2020 17:31
Вирішення:
Уповноваженою особою розглянуто вимогу від 16.10.2020 р. та прийнято рішення про відсутність підстав для скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №78 від 13 жовтня 2020р. про відхилення пропозиції ФОП Ходушко В.С
Відповідно до пп.1 п.13 статті 14 ЗУ “Про публічні Закупівлі” замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Ще раз наголошую, що вимоги до документації стосуються лише Учасника та його підприємства а не інших залучених організацій.
Ненадання відповідних документів є невиконанням умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.10.2020 23:53
Вимога
Вирішена
Оскарження
Номер:
350348f4719640618cee60589bb1a669
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-28-002917-b.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) «28» вересня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення та документацію до нього про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт: Капітальний ремонт Зеленогайського ДНЗ “Сонечко” по вул. Центральній,5 в с.Зелений Гай, Вітовського району, Миколаївської області Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-28-002917-b.
ФОП Ходушко В.С., в особі Ходушко Володимира Сергійовича, є учасником вищезазначеної спрощеної процедури закупівлі та завантажив до авторизованого електронного майданчика всі документи, довідки та листи, що вимагались замовником та зазначено в оголошенні про проведенні закупівлі . «13» жовтня 2020 року за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною остаточна пропозиція ФОП Ходушко Володимир Сергійович з ціною 1150000,00 грн. (один мільйон сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок).
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 78 від «13» жовтня 2020 року (далі - Протокол) вирішено відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт Зеленогайського ДНЗ “Сонечко” по вул. Центральній,5 в с.Зелений Гай, Вітовського району, Миколаївської області» ФОП Ходушко В.С.
ФОП Ходушко В.С., в особі Ходушко Володимира Сергійовича, вважає рішення уповноваженої особи з ведення публічних закупівель відділу освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради Чмельової Л.В не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та має упереджений та дискримінаційний характер.
Відповідно до частини 1 пункту 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Протоколом зазначено, що в порушення вимог Додатку 3 щодо Кваліфікаційних вимог не було надано копії документів, що підтверджують право підпису документів.
В складі пропозиції та на виконання вимог Додатку 3, ФОП Ходушко В.С., в особі Ходушко Володимира Сергійовича, на підтвердження повноважень було надано Виписку з ЄДР, паспорт, ідентифікаційний код. Таким чином, в повному обсязі підтвердив свої повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. Згідно ЗУ «Про підприємництво», накази на призначення, виписки з протоколу та ін. надаються підприємствами які мають іншу організаційно-правову форму (ТОВ, ПП та ін.).
Згідно з частиною першою статті 128 Господарського кодексу України громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу. Саме у господарських відносинах фізичні особи - підприємці приймають участь перш за все як підприємці, а не як фізичні особи, та лише на підставі їх реєстрації і внесення відомостей про них до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців.
Протоколом зазначено, що в порушення вимог Додатку 3 щодо Кваліфікаційних вимог до п. 6 не надано повний пакет документів, а саме посвідчення працівників, що засвідчують їх особу.
В складі пропозиції та на виконання вимог п. 6 Додатку 3, ФОП Ходушко В.С., в особі Ходушко Володимира Сергійовича, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (які будуть задіяні в роботах), а також посвідчення на висотні роботи, пожбезпеки, охорони праці, надав відповідно до Додатку 7 довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (які будуть задіяні в роботах) № 05/05 від 05.10.2020 року в якій зазначено перелік робітників. Також окремим документом надано посвідчення на працівників та протокол відповідно до якого були надані посвідчення на висотні роботи, пожбезпеки, охорони праці. Додано лист № 05/06 від 05.10.2020 року де ФОП Ходушко В.С. звертає увагу уповноваженої особи на зазначення коду в посвідченні та розшифровка коду в протоколі № 174-08/2020 на підставі якого і надані посвідчення.
Відповідно до Додатку З закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-28-002917-b) вбачається, що надання відомостей про залучення субпідрядника та надання будь яких документів про залучення субпідрядної організації, об’єм робіт, що будуть здійснюватись субпідрядною організацією та інших інформаційних повідомлень щодо субпідрядної організації не вимагалось.
Але ФОП Ходушко В.С., в особі Ходушко Володимира Сергійовича, в складі своєї пропозиції надав: лист «Відомості про залучення субпідрядної організації» № 05/23 від 05.10.2020 року; лист «Відомості про субпідрядника» № 05/22 від 05.10.2020 року (в якому зазначено всі основні та діючі на теперішній час відомості); гарантійний лист від ТОВ «МЕГА -ПЛЮС» № 05/10-2020 від 05 жовтня 2020 року.
Єдиною згадкою по залучення субпідрядної організації є в проекті Договору підряду, а саме в пункті 6.3. Підрядник зобов’язаний інформувати Замовника про:
- хід виконання робіт;
-забезпечення виконання робіт з використанням матеріалів згідно кошторисної документації;
- залучення до виконання робіт робочої сили та субпідрядників;
- результати здійснення контролю за якістю виконуваних робіт, матеріальних ресурсів.
Оскільки питання про залучення до виконання робіт робочої сили та субпідрядної організації зазначене лише в Договорі підряду то погодження та зазначення видів робіт, що виконуватиме субпідрядна організація відбувається лише за умови підписання Договору підряду та виконання за ним зобов’язань Підрядником перед Замовником, а не аж ніяк в процесі подання своєї пропозиції в участі спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт Зеленогайського ДНЗ “Сонечко” по вул. Центральній,5 в с.Зелений Гай, Вітовського району, Миколаївської області» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-28-002917-b). Про що ФОП Ходушко В.С., в особі Ходушко Володимира Сергійовича, зазначив в листі № 05/27 від 05.10.2020 року.
При розгляді всіх листів та документів, що надані ФОП Ходушко В.С., в особі Ходушко Володимира Сергійовича, в складі пропозиції до спрощеної закупівлі на закупівлю робіт (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-28-002917-b) вбачається та прослідковується дотримання всіх умов, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а тому Протокол № 78 від 13.10.2020 року є безпідставними та як таким, що не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі».
Окрім того відповідно до частини 2 пункту 12 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Зазначаємо, що Протокол № 78 від 13.10.2020 року (про відхилення пропозиції ФОП Ходушко В.С.) оприлюднено 13.05.2020 року о 16 годині 05 хвилин, а Протокол № 79 від 13.10.2020 року (про намір укласти договір з іншим учасником) оприлюднений 13.10.2020 року о 16 годині 08 хвилин, що вказує на порушення вищезазначеної статті та превзяте ставлення до ФОП Ходушко В.С. та надання неправомірної переваги іншому учаснику.
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» ФОП Ходушко В.С., в особі Ходушко Володимира Сергійовича звертається до уповноваженої особи з ведення публічних закупівель відділу освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради Чмельової Л.В. стосовно зміни рішення щодо відхилення пропозиції та визначення переможцем ФОП Ходушко В.С, як найбільш економічно вигідну пропозицію та відповідність пропозиції до заявлених вимог закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-28-002917-b)
В разі не зміни рішення від 13.10.2020 року ФОП Ходушко В.С., в особі Ходушко Володимира Сергійовича, буде змушений звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду щодо оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2020 11:56
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що у відповідності до ч.14 ст. 14 ЗУ “Про публічні Закупівлі” учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Уповноваженою особою розглянуто вимогу від 15.10.2020 р. та прийнято рішення про відсутність підстав для скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №78 від 13 жовтня 2020р. про відхилення пропозиції ФОП Ходушко В.С.
Відповідно до пп.1 п.13 статті 14 ЗУ “Про публічні Закупівлі” замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
В оголошенні зазначено: що, документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог Оголошення у складі пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для юридичних, фізичних осіб , у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, При цьому такий учасник повинен у складі пропозиції надати аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу, або пояснювальну записку з обгрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у тому числі аналогу документу.
В оголошенні чітко зазначено, що Учасник повинен надати Довідку відповідної форми про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, посвідчення з пожежної безпеки, охорони праці
працівників, які будуть залучені в роботах та документи на підтвердження відповідної кваліфікації, також посвідчення на висотні роботи. Учасником надано інформацію про залучення власних працівників та працівників субпідрядної організації та відповідні документи на даних працівників про що в оголошенні не зазначалось. В довідці не має спеціалістів покрівельників та монтажників – хто повинен виконувати роботу. Відповідно статті 14 Закону не прописано можливість залучення субпідрядної організації для виконання робіт, тому всі вимоги які прописує Замовник стосуються лише Учасника, а не субпідрядної організації.
На майбутнє врахована дана ситуація: не плутати пункт 7 статті 17 до процедур закупівель із статтею 14 Закону.
Ненадання відповідних документів є невиконанням умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Тому Ваша пропозиція відхилена відповідно до вимог ЗУ “Про публічні Закупівлі.”
Аукціон було проведено 08.10.2020 р. Згідно ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Згідно п.п. 8 та 9 п.1 ст. 10 Закону Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, а саме : повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі; інформацію про відхилення пропозиції учасника – протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Отже Замовником не порушено строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції та оприлюднення протоколів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні