• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація.Капітальний ремонт приміщень будівлі Франківської районної адміністрації (капітальний ремонт коридору третього поверху) на вул.Генерала Т.Чупринки,85.

Завершена

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 28.09.2020 16:49 - 02.10.2020 12:00
Вимога
Відхилено

Оскарження дискваліфікації

Номер: c57102cb28e34719afa71bdc3d52e572
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-28-004425-c.b1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Доброго дня. Звертаємо увагу шановного Замовника, що вказані у протоколі причини дискваліфікації можна віднести до формальних помилок згідно переліку формальних (несуттєвих) помилок визначеного Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020р. "Про затвердження Переліку формальних помилок". Відсутній ІПН наявний на сканованій копії Витягу із реєстру платників ПДВ - формальна (несуттєва помилка); щодо ненадання календарного графіку виконання робіт - ПП "Пріорбуд" було надано 3 копії аналогічних договорів, при вимозі Замовником одного. Причому, у наданій копії аналогічного договору з ФОП Мацко Ярослав Ігорович, відсутня вимога про надання календарного графіку (плану), тому вважаємо, вимоги тендерної документації виконаними, з допущенням несуттєвих помилок та просимо шановного Замовника переглянути своє рішення та все таки визнати нас, ПП "Пріорбуд" переможцем закупівлі. З повагою, директор ПП "Пріорбуд".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, надаємо відповідь на вимогу від 19.10.2020 р. щодо спрощеної закупівлі - (UA-2020-09-28-004425-c) - ДК 021:2015:45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт приміщень будівлі Франківської районної адміністрації (капітальний ремонт коридору третього поверху) на вул.Генерала Т.Чупринки,85. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. 12.10.2020 р. відбувся аукціон по спрощеній закупівлі - ДК 021:2015:45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація.Капітальний ремонт приміщень будівлі Франківської районної адміністрації (капітальний ремонт коридору третього поверху) на вул.Генерала Т.Чупринки,85. Рішенням уповноваженої особи пропозиція учасника ПП "Пріорбуд була відхилена на підставі ч. 13 ст. 14 Закону, а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до оголошення про закупівлю Учасник має надати копію аналогічного договору/ (копії договорів), вказаного в довідці з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору. Якщо Учасник зазначив у довідці Договори, то вимогами до оголошення закупівлі передбачено надання Додатків, якщо вони вказані в умовах договору, тому оцінці підлягають усі надані договори. Учасником недотримано даної вимоги до оголошення закупівлі. А також у довідці загальні відомості про учасника Учасником не вказано індивідуальний податковий номер, як цього вимагала форма заповнення такої довідки.У випадку, якщо замовник виявляє одну з підстав, передбачених ч. 13 ст. 14 Закону, він відхиляє пропозицію. Тобто, завдання замовника- ретельно співставити/перевірити надану учасником пропозицію з усіма умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох підстав, зазначених у п.13 ст. 14 Закону, - відхилити його пропозицію. З положень п.2 ч.1 статті 10 та статтю 14 Закону можна зробити висновок , що оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить обов’язку замовника зазначати перелік формальних помилок. Виходячи із визначення, що таке формальні помилки, на підставі п.19 ч.2 ст.22 Закону, це помилки, пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Ключове слово «тендерної». При проведенні спрощеної закупівлі учасники подають пропозиції відповідно до вимог ст.14 Закону. Також, слід зазначити, відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону учасники спрощеної закупівлі у період уточнення інформації мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Однак жодних звернень у період уточненнь - не надходило.
Статус вимоги: Відхилено