-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт вікон адміністративної будівлі по вул. Юрія Іллєнка, 81 у м. Київ» (Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, з урахуванням вимог пункту 9 розділу І тендерної документації
Торги не відбулися
4 208 077.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 40 000.00 UAH
Період оскарження:
28.09.2020 16:31 - 10.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга (до органу оскарження)
Номер:
c996c67b0f6845209d4a64d9c55d2c69
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-28-002753-b.c8
Назва:
Скарга (до органу оскарження)
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Замовник:
Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Код за ЄДРПОУ 41220556
Скаржник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА
КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ-ПЛЮС»
07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Металургів, 32
Тел./факс: (04594) 7-36-51/52
E-mail: atlantplus05@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-28-002753-b
Інформація про закупівлю ID: 6e21ac5a3f9e460eb095685535abad50
Плата за подання скарги: 25248,46 грн. (двадцять п’ять тисяч двісті сорок вісім гривень 46 коп.) без ПДВ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга (до органу оскарження) 30.10.2020 15:51
- рішення від 03.11.2020 № 20364 + лист замовнику.pdf 03.11.2020 23:56
- інформація про перенесення розгляду скарги від 11.11.2020 № 17966.pdf 12.11.2020 11:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.11.2020 №21817 .pdf 25.11.2020 17:07
- рішення від 24.11.2020 №21817 .pdf 27.11.2020 20:44
- Лист пояснення 06.11.2020 16:24
- Лист пояснення 06.11.2020 16:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.10.2020 16:01
Дата розгляду скарги:
11.11.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.11.2020 23:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.11.2020 20:44
Дата виконання рішення Замовником:
04.12.2020 11:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згода з рішенням АМКУ
Скарга
Скасована
Скарга (до органу оскарження)
Номер:
32746065a78d45a393779774121328e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-28-002753-b.c7
Назва:
Скарга (до органу оскарження)
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Замовник:
Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Код за ЄДРПОУ 41220556
Скаржник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА
КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ-ПЛЮС»
07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Металургів, 32
Тел./факс: (04594) 7-36-51/52
E-mail: atlantplus05@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-28-002753-b
Інформація про закупівлю ID: 6e21ac5a3f9e460eb095685535abad50
Плата за подання скарги: 25248,46 грн. (двадцять п’ять тисяч двісті сорок вісім гривень 46 коп.) без ПДВ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга (до органу оскарження) 30.10.2020 15:20
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
30.10.2020 15:44
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
9e6c82b46f7d4b2eb8be4d07f120288b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-28-002753-b.b6
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Члени тендерного комітету!
Вдруге просимо невідкладно надати пояснення щодо кожного пункту.
Негативна відповідь має бути обґрунтованою.
В чому саме полягає невідповідність?
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 30.10.2020 11:48
Дата подачі:
28.10.2020 10:50
Вирішення:
Доброго дня! За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс», встановлено:
а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:
Пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 140 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учаснику необхідно надати документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» відсутнє документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції 140 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» не відповідає вимогам пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Пунктом 2 розділу VIІ тендерної документації передбачено, що витрати, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції учасник несе самостійно. На підтвердження не включення вказаних витрат в ціну тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» відсутній гарантійний лист, який підтверджує не включення витрат в ціну тендерної пропозиції.
Як наслідок тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» не відповідає вимогам пункту 2 розділу VIІ тендерної документації.
Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання зокрема документів, які підтверджують, що Учасник здійснює господарську діяльність відповідно до положень Статуту:
Оригінал або нотаріально завірена копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб).
Пунктом 10 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» щодо всіх осіб Учасника, персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції Учасника.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» надано зокрема, Статут товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича комерційна фірма «Атлант-плюс» .
Згідно підпункту 3.1 пункту 3 Статуту Учасником Товариства є: Громадянин України Мехед Анатолій Петрович, мешкає за адресою: 07400, м. Бровари, вул. Короленко, 60Б, кв.65, паспорт серії СМ 364120 виданий 05 червня 2001 року Броварським МВ ГУ МВС України в Київській області, ідентифікаційний код 2259116855.
Про те, лист-згода на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» від Мехед Анатолій Петрович у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» відсутня.
Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» не відповідає вимогам пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 17 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання зокрема, документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші).
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» відсутні документи що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші).
Як наслідок тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» не відповідає вимогам пункту 17 Додатку 1 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
1da924136aba4452a2cf2538515f1339
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-28-002753-b.b5
Назва:
Вимога
Вимога:
Замовник: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Код за ЄДРПОУ 41220556
Заявник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА
КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ-ПЛЮС»
07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Металургів, 32
Тел./факс: (04594) 7-36-51/52
E-mail: atlantplus05@ukr.net
Закупівля:
UA-2020-09-28-002753-b
ID закупівлі:
6e21ac5a3f9e460eb095685535abad50
ВИМОГА
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції було проведено закупівлю UA-2020-09-28-002753-b на «Капітальний ремонт вікон адміністративної будівлі по вул. Юрія Іллєнка, 81 у м. Київ» (Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи)». За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовником було прийнято Протокол розгляду тендерних пропозицій від 22 жовтня 2020 року №2-22/10/2020 про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «БВК «АЛЬТЕРА» (код ЄДРПОУ 39832500) - відповідає вимогам тендерної документації по даній закупівлі (далі - Протокол).
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «БВК «АЛЬТЕРА», ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» прийшло до висновку, що Замовником неправомірно визнано переможцем ТОВ «БВК «АЛЬТЕРА» (далі - Переможець), так як тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації Замовника з огляду на наступне.
І порушення
Згідно п.13.1 Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ» у складі пропозиції ТОВ "БВК "АЛЬТЕРА" були надані скановані копії цивільно-правових договорів на працівників відповідної кваліфікації, але в ТОВ "ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС" виникли сумніви щодо автентичності ( оригінальності) 12 (дванадцяти) договорів, а саме пп.6.1. п. 6 « Термін дії договору».
Дані дії учасника-переможця торгів можуть кваліфікуватися, як підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів відповідно до ст. 358 Кримінального кодексу України.
Використання завідомо підробленого документа - карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років.
ІІ порушення
Згідно Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» учасник повинен надати копії чинних сертифікатів відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані склопакети загально-будівельного призначення конкретного виробника.
У складі пропозиції ТОВ "БВК "АЛЬТЕРА" відсутній висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані склопакети.
ІІІ порушення
Згідно п.14.1. Додатку 1. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ» учасник має у складі пропозиції надати лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
У складі пропозиції ТОВ "БВК "АЛЬТЕРА" надано інформацію про виконання аналогічного договору, яка не відповідає ні предмету закупівлі, ні коду за ДК, а саме ДК 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт даху лазні (будівля № 31) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина).
ІV порушення
Згідно Додатку №1 до технічного завдання «ВИМОГИ ДО СКЛАДАННЯ ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА»
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції наступні документи:
- договірну ціну (тверда);
- пояснювальну записку до договірної ціни з відповідними розрахунками, прийнятих показників в договірній ціні;
- об’єктний та локальні кошториси;
- підсумкову відомість ресурсів.
До складу документів ТОВ "БВК "АЛЬТЕРА" не додано ряд документів, які вимагалося в Додатку №1 до технічного завдання, а саме розрахунки прийнятих показників в договірній ціні:
- Розрахунки №№ 1 - 4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати
- Розрахунок № 9. Розрахунок прибутку
- Розрахунок № 10. Кошти на покриття адмiнiстративних витрат.
V порушення
Також кошторисна документація учасника-переможця торгів ТОВ "БВК "АЛЬТЕРА" не відповідає Додатку №3 до технічного завдання «ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ "Капітальний ремонт вікон адмінстративної будівлі по вул. Юрія Іллєнка, 81 у м. Києві", а саме:
1) Склад робіт в локальному кошторисі №2-1-1 ТОВ "БВК "АЛЬТЕРА" не співпадає зі складом робіт в технічному завданні:
п.1 – відсутній в технічному завданні,
п.4, п.5 – не відповідає нумерації в технічному завданні,
2) П.3 – об’єм знімання засклених рам – 19,99 м2, тоді як у «Відомості обсягів робіт» даний об’єм складає - 1998,996 м2
3) П. 8 Дюбель-шуруп 100х10 в комплекті з пластиною, тоді як у технічному завданні вказано - Дюбель 8х100 в комплекті з пластиною.
У разі не відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БВК "АЛЬТЕРА", яка підлягала відхиленню відповідно до Закону, ТОВ "ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС" буде вимушено звернутись до правоохоронних органів та органів Державного фінансового контролю з метою захищення свої прав на визначення переможцем даної закупівлі та притягнення відповідальних осіб Замовника до персональної відповідальності згідно Закону. Додатково інформуємо, відповідно до ч.3 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню, на службових (посадових) осіб, членів тендерного комітету Замовника накладається штраф: від 25 500 до 51 000 грн.; від 51 000 до 85 000 грн. — якщо таке порушення уже мало місце цього року.
Всі вищезазначені порушення Замовником законодавства вважаємо очевидними підставами для скасування результатів закупівлі і реагування згідно норм кримінального законодавства з кваліфікацією згідно ст.ст.191, 210 КК України, а саме: привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, і нецільове використання бюджетних коштів, здійснення видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням. Таким чином по даній закупівлі Замовник, застосувавши методи дискримінації інших учасників, на нашу думку, скоїв обстановку для перевірки його дій на предмет наявності кримінального правопорушення.
Більше того, з логіки законодавця вважаємо, що прийнятий Протокол однозначно має ознаки корупційного правопорушення, оскільки Замовник надає монопольну перевагу Переможцю, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, що є суттєвим порушенням Закону України «Про запобігання корупції».
На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ТОВ "ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС",-
ВИМАГАЄ:
1. Скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій від 22 жовтня 2020 року №2-22/10/2020 про визначення переможцем по закупівлі UA-2020-09-28-002753-b Товариство з обмеженою відповідальністю «БВК «АЛЬТЕРА».
2. Розглянути дану вимогу, прийняти і оприлюднити рішення щодо неї.
Директор ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» ________________ О.А. Кумейко
«26» жовтня 2020 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Підробка.pdf 26.10.2020 20:10
- Протокол 30.10.2020 11:47
Дата подачі:
26.10.2020 20:10
Вирішення:
Доброго дня! Членами тендерного комітету було здійснено перевірку інформації викладеної у Вашій вимозі та повідомляємо, що вона не відповідає дійсності.
Також зазначаємо, що за результатами опрацювання тендерна пропозиція ТОВ «БВК «АЛЬТЕРА» відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт вікон адміністративної будівлі по вул. Юрія Іллєнка, 81 у м. Київ» (Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи).
Враховуючи зазначене Вашу вимогу залишено без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
8a6d0c08a72249e2b116f312c6dab72c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-28-002753-b.a4
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Відповідь членам тендерного комітету:
а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:
Пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 140 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учаснику необхідно надати документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» відсутнє документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції 140 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» не відповідає вимогам пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідь:
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» наявне документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції 140 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій ( Гарантійний лист Вих. №15 від 12.10.2020р).
Отже, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» відповідає вимогам пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Пунктом 2 розділу VIІ тендерної документації передбачено, що витрати, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції учасник несе самостійно. На підтвердження не включення вказаних витрат в ціну тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» відсутній гарантійний лист, який підтверджує не включення витрат в ціну тендерної пропозиції.
Як наслідок тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» не відповідає вимогам пункту 2 розділу VIІ тендерної документації.
Відповідь:
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» наявний лист, який підтверджує не включення витрат в ціну тендерної пропозиції та повну відповідність технічному завданню.( Лист Вих. №17 від 12.10.2020р). Окрім цього надано розрахункову документацію, де чітко прописано, які витрати включені.
Як наслідок тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» відповідає вимогам пункту 2 розділу VIІ тендерної документації.
Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання зокрема документів, які підтверджують, що Учасник здійснює господарську діяльність відповідно до положень Статуту:
Оригінал або нотаріально завірена копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб).
Пунктом 10 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» щодо всіх осіб Учасника, персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції Учасника.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» надано зокрема, Статут товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича комерційна фірма «Атлант-плюс» .
Згідно підпункту 3.1 пункту 3 Статуту Учасником Товариства є: Громадянин України Мехед Анатолій Петрович, мешкає за адресою: 07400, м. Бровари, вул. Короленко, 60Б, кв.65, паспорт серії СМ 364120 виданий 05 червня 2001 року Броварським МВ ГУ МВС України в Київській області, ідентифікаційний код 2259116855.
Про те, лист-згода на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» від Мехед Анатолій Петрович у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» відсутня.
Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» не відповідає вимогам пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідь:
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» надано два лист-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних».
1. Лист-згода від працівників, які будуть задіяні до виконання договору.
2. Лист-згода від уповноваженої посадової особи, директора ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС».
Мехед Анатолій Петрович- кінцевий бенефіціар.
Інформація про кінцевого бенефіціара юридичної особи не подається.
Більше того, Тендерна документація Замовника не містить чіткого визначення кола осіб, від яких учасники процедури закупівлі у складі своїх пропозицій конкурсних торгів мають надати листи-згоди на обробку персональних даних, що є порушенням Замовником принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
Тендерна документація Замовника не містить переліку інформації, яка відноситься до персональних даних.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» відповідає вимогам пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 17 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання зокрема, документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші).
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» відсутні документи що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші).
Як наслідок тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» не відповідає вимогам пункту 17 Додатку 1 до тендерної документації.»
Відповідь:
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» наявні документи що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші), зокрема ( Довідка Вих. №11 від 12.10.2020р).
ISO 14001 - цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування, щоб дати організаціям змогу сформулювати і реалізувати політику та встановити і досягти цілі, які враховують правові вимоги та інформацію про суттєві екологічні аспекти. Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. Цей стандарт не є обов’язковим до використання. Стандарти добровільного використання містять вимоги рекомендаційного характеру для посилення довіри до якості продукції та розширення ринку збуту, підтримки іміджу підприємства, усунення конкурентів, впровадження сучасних інформаційних технологій. Цей стандарт затверджений Наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" N 145 від 05.11.2015 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні». Дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію". Статтею 23 Закону визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Підтвердженням вищевикладеного є рішення АМКУ № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р.
Доводимо до Вашого відома, що предметом даної закупівлі є Капітальний ремонт вікон будівлі, а не, наприклад «утилізація сміття» чи інше, тому вимога про надання учасниками сертифікату на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 взагалі не повинна мати місце у даній Вашій закупівлі, як абсолютно абсурдна.
Більше того, предмет даної закупівлі є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище! Про що надано відповідну довідку.
Враховуючи вищевикладене, Протокол розгляду тендерних пропозицій від 19 жовтня 2020 року № 2-19/10/2020 (далі - Протокол) , яким було відхилено пропозицію та дискваліфіковано ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» на відкритих торгах UA-2020-09-28-002753-b, є абсолютно протиправним, надуманим і нічим не підтвердженим.
З огляду на все вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС», по відкритих торгах UA-2020-09-28-002753-b на «Капітальний ремонт вікон адміністративної будівлі по вул. Юрія Іллєнка, 81 у м. Київ» (Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи)», подана у визначеному законодавством форматі та згідно з встановленими Замовником умовами тендеру, повністю відповідає всім вимогам Закону України "Про здійснення державних закупівель", вимогам закупівлі і тендерній документації, тому вважаємо, що Протокол, яким дискваліфіковано ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС», є незаконним та безпідставним.
Доводимо во Вашого відома, що всі вищезазначені порушення Замовником законодавства вважаємо очевидними підставами для скасування результатів тендеру і реагування згідно норм кримінального законодавства з кваліфікацією згідно ст.ст.191, 210 КК України, а саме: привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, і нецільове використання бюджетних коштів, здійснення видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням. Таким чином по даним відкритим торгам, Замовник тендеру, застосувавши методи дискримінації, на нашу думку, скоїв обстановку для перевірки його дій на предмет наявності кримінального правопорушення.
Більше того з логіки законодавця вважаємо, що Протокол однозначно має ознаки корупційного правопорушення, оскільки Замовник відразу усуваючи одного з учасників публічної закупівлі надає монопольну перевагу іншому учаснику – «своєму», що є суттєвим порушенням Закону України «Про запобігання корупції».
Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС», з урахуванням вищенаведеного та керуючись вимогами Кримінального Кодексу України, Кримінально-процесуального Кодексу України, Законом України «Про запобігання корупції», Закону України «Про публічні закупівлі», буде звертатися за реагуванням до:
1. Офісу Президента України в сфері забезпечення добросовісності у проведенні публічних торгів в яких замовником виступає Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції з метою усунення зговорів та корупції в умовах яких тендери виграють виключно договірні фірми та підприємства, які, підозрюємо, є наближеними до керівництва Державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції.
2. Органів прокуратури м. Києва для здійснити останніми контролю за роботою правоохоронних органів в сфері протидії корупції в керівному складі та в складі тендерного комітету Державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції.
3. Державної аудиторської служби України з повідомленням про дані факти з метою проведення останньою зупинення процедури підписання договору за результатами вищенаведених відкритих торгів, провести детальний аудит процедури оголошення, проведення тендеру та процес наявності і виділення коштів для виконання даних публічних торгів.
4. Відповідних правоохоронних органів з заявою про внесення до Єдиного державного реєстру досудових розслідувань відомості про кримінальне провадження з правовою кваліфікацією ст.ст.191,210 КК України, щодо факту незаконних дій групи осіб – членів та голови тендерного комітету Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції.
5. НАБУ.
6. Антимонопольного Комітету України.
7. Суду.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 28.10.2020 10:11
Дата подачі:
24.10.2020 18:27
Вирішення:
Доброго дня! Членами тендерного комітету було здійснено перевірку інформації викладеної у Вашій вимозі та повідомляємо, що вона не відповідає дійсності.
Враховуючи зазначене Вашу вимогу залишено без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
c21705cae22d48f2a2bf6a74b3edef23
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-28-002753-b.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Члени тендерного комітету!
Просимо надати чітке обґрунтування щодо невідповідності вимогам та належно оформити ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій від 19 жовтня 2020 року № 2-19/10/2020!
Відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) (не відповідає пункту 4 розділу ІІІ та пункту 2 розділу VIІ тендерної документації, пункту 10 та 17 Додатку 1 до тендерної документації).
У чому полягає невідповідність? Учасником надано усі відповідні довідки та документи.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 23.10.2020 12:42
Дата подачі:
20.10.2020 10:47
Вирішення:
Доброго дня! За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс», встановлено:
а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:
Пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 140 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учаснику необхідно надати документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» відсутнє документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції 140 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» не відповідає вимогам пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Пунктом 2 розділу VIІ тендерної документації передбачено, що витрати, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції учасник несе самостійно. На підтвердження не включення вказаних витрат в ціну тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» відсутній гарантійний лист, який підтверджує не включення витрат в ціну тендерної пропозиції.
Як наслідок тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» не відповідає вимогам пункту 2 розділу VIІ тендерної документації.
Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання зокрема документів, які підтверджують, що Учасник здійснює господарську діяльність відповідно до положень Статуту:
Оригінал або нотаріально завірена копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб).
Пунктом 10 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» щодо всіх осіб Учасника, персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції Учасника.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» надано зокрема, Статут товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича комерційна фірма «Атлант-плюс» .
Згідно підпункту 3.1 пункту 3 Статуту Учасником Товариства є: Громадянин України Мехед Анатолій Петрович, мешкає за адресою: 07400, м. Бровари, вул. Короленко, 60Б, кв.65, паспорт серії СМ 364120 виданий 05 червня 2001 року Броварським МВ ГУ МВС України в Київській області, ідентифікаційний код 2259116855.
Про те, лист-згода на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» від Мехед Анатолій Петрович у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» відсутня.
Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» не відповідає вимогам пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 17 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання зокрема, документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші).
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» відсутні документи що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші).
Як наслідок тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» не відповідає вимогам пункту 17 Додатку 1 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Скасована
Вимога про усунення недоліків
Номер:
48e56ad1bd0c4f3e9e703b2b519ebac4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-28-002753-b.c2
Назва:
Вимога про усунення недоліків
Скарга:
ВИМОГА
про усунення недоліків наявних в технічному завданні згідно тендерної документації
Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (далі – Замовник) під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року №922-VIII року в реакції від 19.04.2020 року № 114-IX (далі – Закон), Замовником було оголошену процедуру закупівлі відкриті торги за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт вікон адміністративної будівлі по вул. Юрія Іллєнка, 81 у м. Київ» (Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи), згідно з ідентифікатором закупівлі UA-2020-09-28-002753-b в системі електронних закупівель.
Ми як потенційний учасник, що має намір прийняти участь в даній процедурі закупівель, ознайомившись із умовами тендерної документації виявили певні недоліки, котрі на наш погляд слід усунути шляхом внесення змін до тендерної документації.
Так, відповідно до Додатку 3 до Технічного завдання, Вами оприлюднено Відомість обсягів робіт на "Капітальний ремонт вікон адмінстративної будівлі по вул. Юрія Іллєнка, 81
у м. Києві", де згідно з Розділом 3 встановлено такий вид робіт, як Зовнішні укоси. В даному розділі наведено конкретні роботи, що не узгоджуються між собою, оскільки за пунктом 35 встановлено необхідність здійснення ремонту штукатурки зовнішніх прямолінійних укосів по каменю та бетону цементно-вапняним розчином в обсязі 10,9 м2, в той же час за пунктом 36 Ви передбачаєте: «Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування» в обсязі – 35,5 м2.
Вважаємо, що дані неточності викликані власне механічною опискою під час формування частини технічного завдання. Однак, наявність розбіжностей такої інформації спричинює додаткові витрати, котрі реально не мають належного обґрунтування, позаяк навіщо фарбувати площу тих відкосів ремонт по яким не здійснювався.
Тому, враховуючи відсутність нашої можливості звернутись до Замовника, в силу завершення періоду уточнення і звернення, єдиним можливим способом залишається механізм подачі Скарг на умови тендерної документації. Поряд з тим, відсутність оплати державного мита за подання такої Скарги не зумовить затягування процедури закупівлі, оскільки постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України не прийме відповідне оскарження до розгляду.
Відтак, сподіваємось, що наведена інформація про присутність неточностей в технічному завданні за умовами тендерної документації буде досліджена належним чином, внаслідок чого Замовник внесе відповідні зміни. Поряд з тим, приносимо вибачення за певні не зручності викликані відповідним методом звернення до Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушення.pdf 05.10.2020 14:26
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
10.10.2020 00:00
Скарга
Скасована
Вимога про усунення порушення
Номер:
363909d9e52e43909f6ef53774339271
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-28-002753-b.c1
Назва:
Вимога про усунення порушення
Скарга:
ВИМОГА
про усунення недоліків наявних в технічному завданні згідно тендерної документації
Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (далі – Замовник) під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року №922-VIII року в реакції від 19.04.2020 року № 114-IX (далі – Закон), Замовником було оголошену процедуру закупівлі відкриті торги за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт вікон адміністративної будівлі по вул. Юрія Іллєнка, 81 у м. Київ» (Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи), згідно з ідентифікатором закупівлі UA-2020-09-28-002753-b в системі електронних закупівель.
Ми як потенційний учасник, що має намір прийняти участь в даній процедурі закупівель, ознайомившись із умовами тендерної документації виявили певні недоліки, котрі на наш погляд слід усунути шляхом внесення змін до тендерної документації.
Так, відповідно до Додатку 3 до Технічного завдання, Вами оприлюднено Відомість обсягів робіт на "Капітальний ремонт вікон адмінстративної будівлі по вул. Юрія Іллєнка, 81
у м. Києві", де згідно з Розділом 3 встановлено такий вид робіт, як Зовнішні укоси. В даному розділі наведено конкретні роботи, що не узгоджуються між собою, оскільки за пунктом 35 встановлено необхідність здійснення ремонту штукатурки зовнішніх прямолінійних укосів по каменю та бетону цементно-вапняним розчином в обсязі 10,9 м2, в той же час за пунктом 36 Ви передбачаєте: «Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування» в обсязі – 35,5 м2.
Вважаємо, що дані неточності викликані власне механічною опискою під час формування частини технічного завдання. Однак, наявність розбіжностей такої інформації спричинює додаткові витрати, котрі реально не мають належного обґрунтування, позаяк навіщо фарбувати площу тих відкосів ремонт по яким не здійснювався.
Тому, враховуючи відсутність нашої можливості звернутись до Замовника, в силу завершення періоду уточнення і звернення, єдиним можливим способом залишається механізм подачі Скарг на умови тендерної документації. Поряд з тим, відсутність оплати державного мита за подання такої Скарги не зумовить затягування процедури закупівлі, оскільки постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України не прийме відповідне оскарження до розгляду.
Відтак, сподіваємось, що наведена інформація про присутність неточностей в технічному завданні за умовами тендерної документації буде досліджена належним чином, внаслідок чого Замовник внесе відповідні зміни. Поряд з тим, приносимо вибачення за певні незручності, викликані відповідним методом звернення до Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА про усунення порушень.pdf 05.10.2020 13:46
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
10.10.2020 00:00