• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Папір для друку

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період оскарження: 28.09.2020 15:57 - 12.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 0d74b8b678c74e01957e5c594e0ce14d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-28-007659-a.a1
Назва: Вимога про усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Вимога:
детальний опис вимоги наведено в додатку
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: П Р О Т О К О Л № 442 засідання тендерного комітету Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) від «06» жовтня 2020 року м. Київ 10:00 ПРИСУТНІ: Голова тендерного комітету: Руслан Лапанашвілі Заступник голови тендерного комітету: Дмитро Струць Члени тендерного комітету: Іван Подолянко, Олег Бабенко, Дмитро Матросов, Давід Грушевой, Віталій Данчук Секретар тендерного комітету: Вікторія Іосіфова ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд та надання пояснення на вимогу від 01.10.2020 (ід. UA-2020-09-28-007659-a.a1) щодо внесення змін в тендерну документацію процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку). СЛУХАЛИ: 1. Голову тендерного комітету Руслана Лапанашвілі, який повідомив, що під час проведення процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку) на електронному майданчику «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-28-007659-a) подано вимогу від 01.10.2020 (ід. UA-2020-09-28-007659-a.a1) потенційним учасником щодо внесення змін в тендерну документацію. Потенційний учасник вимагає усунути порушення принципів здійснення публічних закупівель щодо встановлення дискримінаційних вимог та внести зміни в Додаток № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, та викласти його в редакції запропонованій потенційним учасником для забезпечення можливості участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції. Голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі надав на розгляд вищезазначену вимогу. Розглянувши вищезазначену вимогу, тендерний комітет повідомляє наступне. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та з дотриманням законодавства України. В тендерній документації за закупівлю згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку) дані технічні вимоги є загальними для паперу. В зазначених технічних вимогах відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку. Також в тендерній документації замовником встановлена можливість надання еквіваленту, тому учасниками можу бути запропонований папір різних виробників. Характеристики паперу мають бути відповідними або кращими, ніж у технічних вимогах. Таким чином, внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку) є недоцільним. Тендерний комітет зобов’язаний розглянути всі тендерні пропозиції у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Голова тендерного комітету Руслан Лапанашвілі запропонував провести голосування з даного питання. Результати голосування: Руслан Лапанашвілі – «за»; Дмитро Струць – «за»; Іван Подолянко – «за»; Олег Бабенко – «за»; Дмитро Матросов – «за»; Давід Грушевой – «за»; Віталій Данчук – «за»; Вікторія Іосіфова – «за». Щодо данного питання, винесеного на голосування, тендерний комітет проголосував одноголосно «за». ВИРІШИЛИ: 1. Надати пояснення на вимогу від 01.10.2020 (ід. UA-2020-09-28-007659-a.a1) щодо внесення змін в тендерну документацію процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для друку) та відхилити. 2. Секретарю тендерного комітету розмістити відповідні рішення в електронній системі закупівель відповідно до частини 1 статті 24 Закону. О 10:35 засідання тендерного комітету було завершено. СКЛАД ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ: Голова тендерного комітету, заступник начальника Управління - начальник відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Руслан Лапанашвілі Заступник голови тендерного комітету: заступник начальника Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Дмитро Струць Заступник начальника Управління - начальник відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у місті Києві Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Іван Подолянко Завідувач сектору з питань запобігання і виявлення корупції Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Олег Бабенко Головний спеціаліст Центрального відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Дмитро Матросов Головний спеціаліст відділу судової роботи та міжнародної правової допомоги Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Давід Грушевой Головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Віталій Данчук Секретар тендерного комітету, головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності Управління бухгалтерського обліку, фінансового та господарського забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Вікторія Іосіфова
Статус вимоги: Відхилено