• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску")

Лот №1 - Слов'янська міська рада - 40 од. металевих контейнерів об'ємом 1,1 м3, м. Родинське Донецької області - 40 од. металевих контейнерів об'ємом 1,1 м3 741 500,00 грн. Лот №2 - Мирноградська міська рада - 750 000 грн. 5 од. металевих контейнерів об'ємом 8 м3

Торги відмінено

1 491 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 415.00 UAH
Період оскарження: 28.09.2020 15:40 - 13.11.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА що стосується прийнятого Замовником рішення

Номер: 40400a4ff82d46fb8fe4af3fce6e4a25
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-28-007281-a.b5
Назва: СКАРГА що стосується прийнятого Замовником рішення
Скарга:
СКАРГА що стосується прийнятого Замовником рішення 28 вересня 2020 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2020-09-28-007281-a, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021-2015 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» («Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів»). Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" (далі –Скаржник), код ЄДРПОУ – 40374335 подало свою тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації Замовника та діючого законодавства, у встановлений Замовником термін. Замовником було оприлюднено на електронному майданчику протокол №183 від 23.11.2020 р. про розгляду пропозиції Учасника відкритих торгів ТОВ «Запоріжкомунсталь» до закупівлі «Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів» Лот № 1 (ID UA-2020-09-28-007281-а), згідно якого Учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» було визначено переможцем цієї закупівлі. З рішенням Замовника про визнання ТОВ «Запоріжкомунсталь» переможцем цієї закупівлі, ми категорично не погоджуємося, вважаємо його протиправним, прийнятим з порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав: У відповідності до додатку 1 технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації) за лотом № 1 Замовником встановлено наступну вимогу до предмету закупівлі: «Днище контейнера має бути обладнане зливним пристроєм для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці». Тендерною документацією встановлено, що підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника здійснюється шляхом наданням учасниками у складі своїх тендерних пропозицій наступних документів: креслення товару; детальні технічні характеристики та опис товару; копія паспорта якості та інші документи. Так, Переможцем, у складі своєї тендерної пропозиції надані наступні документи: - «Технічні характеристики до запропонованого предмету закупівлі. Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів. Загальні положення» (файл «19 Детальні технічні характеристики запропонованого товару.pdf», документ вих.№ 19 від 13.11.2020 р.); - «Опис запропонованого предмету закупівлі» (файл «20 Опис запропонованого товару.pdf», документ вих.№ 20 від 13.11.2020 р.); - «Технічний паспорт» (файл «23 Технічний паспорт.pdf»). Змістом наведених документів Переможець заявив, що товар, який планується до постачання обладнаний зливним пристроєм для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці саме на днищі запропонованого товару. Однак, у документі з кресленнями (файл «21 Креслення запропонованого товару.pdf», вих. №21 від 13.11.2020 р.) Переможцем зазначено, що «Зливна горловина з пробкою» 7 для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці, розташований в зовсім іншому місці – на «Боковина контейнера» 2, у нижній його частині. Відповідне вбачає, що інформація, яка міститься у тендерній пропозиції Переможця не тільки не співвідноситься між собою, але і не відповідає вимогам Замовника встановленим в тендерній документації. Також, необхідно зазначити, що розташування пристрою (отвір) для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці у запропонованому Переможцем, згідно креслень місці не дозволить повністю видаляти вологу і дезінфікуючий розчин при санобробці, оскільки не розташований у нижній точці запропонованого виробу та не забезпечує повне видалення. При цьому, залишки вологи і дезінфікуючих розчинів призведуть до швидкої корозії та суттєво погіршить якісні властивості запропонованого товару. Таким чином пропозиція Переможця повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а також відповідно до ст.31 Закону: «Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. (У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.)». Про таку невідповідність Переможця, Замовника було повідомлено за допомогою Вимоги, яку Скаржник завантажив на електронний майданчик 30.11.2020р., але Замовник не надав відповідь по суті цієї Вимоги. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника, ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, скасувати рішення про визнання переможцем цієї закупівлі ТОВ «Запоріжкомунсталь», яке оприлюднене на електронному майданчику у протоколі №183 від 23.11.2020 р. З повагою, Директор ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» Стадніченко О.В.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.12.2020 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.12.2020 21:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.12.2020 20:48
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Олександр Стадніченко +380676190020, +380506500795 vo.reline@gmail.com https://www.reline.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Щодо визначення ТОВ «Запоріжкомунсталь» переможцем закупівлі по лоту №1

Номер: 64d84c1eecf145078aeddcde8941f817
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-28-007281-a.b4
Назва: Щодо визначення ТОВ «Запоріжкомунсталь» переможцем закупівлі по лоту №1
Вимога:
ВИМОГА Щодо визначення ТОВ «Запоріжкомунсталь» переможцем закупівлі по лоту №1. 1. Відповідно до вимог тендерної документації (додаток 2, додаток 1 до технічного завдання, розділ 2, пункт 2.1.3) днище контейнера має бути обладнане зливним пристроєм для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці. Учасником- ТОВ «Запоріжкомунсталь» у документі «21 Креслення запропонованого товару.pdf» надано креслення запропонованого товару, де зазначено що «Зливна горловина з пробкою» 7 знаходиться на «Боковина контейнера» 2, таким чином в супереч вимог тендерної документації зливний пристрій знаходиться не на днищі, а на боковині контейнера. Натоміть у документах «20 Опис запропонованого товару.pdf», «19 Детальні технічні характеристики запропонованого товару.pdf», «23 Технічний паспорт.pdf», «35 Таблиця порівняльних характеристик.pdf» Учасник зазначив, що днище контейнера обладнане зливним пристроєм. Таким чином пропозиція Учасника - ТОВ «Запоріжкомунсталь» повинна бути відхилена, відповідно до ст.31 Закону: «Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. (У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.)». 2. Також звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Тендерної документації (Додаток 2, Додаток 1 до технічного завдання, розділ 2, пункт 2.1.1) об'єм (місткість) контейнера повинен бути 1,1м3, в свою чергу Учасник - ТОВ «Запоріжкомунсталь» зазначає у «23 Технічний паспорт.pdf», що розміри відповідають ДСТУ 8476:2015, DIN 30 700, EN 840-3, але відповідно до стандартів ДСТУ 8476:2015, DIN 30 700, EN 840-3 контейнер об’ємом 1100л (1,1м3) – це контейнер с заокругленим дном та з кришкою заокругленої форми: Місткість до 1,3 м3, контейнер металевий, пластмасовий з поворотною накривкою на чотирьох колесах Рисунок А.1 — Контейнери для побутових відходів (фрагмент з ДСТУ 8476:2015) Але Учасник пропонує контейнер конструкція якого не відповідає цім стандартам, контейнер запропонований Учасником - ТОВ «Запоріжкомунсталь» має заокруглено дно, але має плоску кришку, таким чином є підстави вважати, що об'єм (місткість) цього контейнера значно менший ніж 1,1м3. Фрагмент з файлу тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжкомунсталь» - «21 Креслення запропонованого товару.pdf» На підставі вище наведеного, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Запоріжкомунсталь», яке зазначено у протоколі №183 від 23.11.2020р. Директор ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» Стадніченко О.В.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 30.11.2020 року у системі Prozorro до закупівлі надійшла вимога за номером UA-2020-09-28-007281-a.b4 (далі – звернення). Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Звернення не містить вимогу щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. Порядок оскарження процедур закупівлі визначено статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з вищевикладеним, запропоновано відхилити вимогу учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо визначення ТОВ «Запоріжкомунсталь» переможцем закупівлі по лоту №1.

Номер: 01c23e1da9c440468059c3c635ab6f02
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-28-007281-a.b3
Назва: Щодо визначення ТОВ «Запоріжкомунсталь» переможцем закупівлі по лоту №1.
Вимога:
ВИМОГА Щодо визначення ТОВ «Запоріжкомунсталь» переможцем закупівлі по лоту №1. 1. Відповідно до вимог тендерної документації (додаток 2, додаток 1 до технічного завдання, розділ 2, пункт 2.1.3) днище контейнера має бути обладнане зливним пристроєм для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці. Учасником- ТОВ «Запоріжкомунсталь» у документі «21 Креслення запропонованого товару.pdf» надано креслення запропонованого товару, де зазначено що «Зливна горловина з пробкою» 7 знаходиться на «Боковина контейнера» 2, таким чином в супереч вимог тендерної документації зливний пристрій знаходиться не на днищі, а на боковині контейнера. Натоміть у документах «20 Опис запропонованого товару.pdf», «19 Детальні технічні характеристики запропонованого товару.pdf», «23 Технічний паспорт.pdf», «35 Таблиця порівняльних характеристик.pdf» Учасник зазначив, що днище контейнера обладнане зливним пристроєм. Таким чином пропозиція Учасника - ТОВ «Запоріжкомунсталь» повинна бути відхилена, відповідно до ст.31 Закону: «Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. (У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.)». 2. Також звертаємо увагу Замовника, що відповідно до Тендерної документації (Додаток 2, Додаток 1 до технічного завдання, розділ 2, пункт 2.1.1) об'єм (місткість) контейнера повинен бути 1,1м3, в свою чергу Учасник - ТОВ «Запоріжкомунсталь» зазначає у «23 Технічний паспорт.pdf», що розміри відповідають ДСТУ 8476:2015, DIN 30 700, EN 840-3, але відповідно до стандартів ДСТУ 8476:2015, DIN 30 700, EN 840-3 контейнер об’ємом 1100л (1,1м3) – це контейнер с заокругленим дном та з кришкою заокругленої форми: Місткість до 1,3 м3, контейнер металевий, пластмасовий з поворотною накривкою на чотирьох колесах Рисунок А.1 — Контейнери для побутових відходів (фрагмент з ДСТУ 8476:2015) Але Учасник пропонує контейнер конструкція якого не відповідає цім стандартам, контейнер запропонований Учасником - ТОВ «Запоріжкомунсталь» має заокруглено дно, але має плоску кришку, таким чином є відстави вважати, що об'єм (місткість) цього контейнера значно менший ніж 1,1м3. Фрагмент з файлу тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжкомунсталь» - «21 Креслення запропонованого товару.pdf» На підставі вище наведеного, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Запоріжкомунсталь», яке зазначено у протоколі №183 від 23.11.2020р. Директор ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» Стадніченко О.В.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Виправлення помилок.
Дата скасування: 30.11.2020 03:01
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску")

Номер: 55441b2a001f4ab496fe871d3c17f231
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-28-007281-a.b2
Назва: СКАРГА щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску")
Скарга:
СКАРГА щодо порушення порядку проведення процедури відкритих торгів - Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску") У відповідності до закупівлі номер у Prozorro: UA-2020-09-28-007281-a, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ДЕПАРТАМЕНТОМ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (надалі - Замовник), про здійснення закупівлі товару за процедурою відкритих торгів (надалі – Предмет закупівлі): контейнери для збору твердих побутових відходів 1.1 м3, ДК 021:2015, код – 44610000-9 цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, в кількості 80 шт, з орієнтовною вартістю закупівлі 741 500,00 грн. з ПДВ. Кінцевим строком подання пропозицій учасниками цієї процедури закупівлі є: до 14.10.2020 15:34. Товариство з обмеженою відповідальністю « Запоріжкомунсталь» (надалі – Учасник) має намір прийняти участь у вищевказаній закупівлі. Учасник є виробником металоконструкцій та виробів з металу. При цьому, основним видом діяльності підприємства є саме виробництво металевих баків, резервуарів, контейнерів, якість яких підтверджена відповідною сертифікацією. Для виробництва металевих баків, резервуарів, контейнерів Учасник має: необхідне обладнання; кваліфікований персонал; затверджену в установленому порядку конструкторську документацію; сертифікацію серійного виробництва, матеріальні ресурси та інше. За час своєї діяльності Учасник зарекомендував себе виробником якісної продукції. З підстав наведеного, вважаємо, що Учасник є спроможним виконати прийняти участь у закупівлі та виконати належним чином договір із Замовником. Проте, уважно ознайомившись з умовами тендерної документації Замовника вважаємо, що опублікована тендерна документація містить дискримінаційні умови, застосування яких матиме наслідком обмеження конкуренції та проведення закупівлі з обмеженим колом учасників. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: - детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; - посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. У відповідності до ст. 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. З наведеного вбачається, що за загальним правилом замовники при визначені, розробці та встановлені необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі(товару) повинен достатньо якісно та повно сформулювати вимоги до характеристик предмета закупівлі керуючись стандартними характеристиками, вимогами, умовними позначеннями та термінологію, щоб потенційні учасники змогли запропонувати необхідну замовнику продукцію. Стандартними у розумінні наведеної норми, є характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологія визначена у діючих (існуючих) на території України міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах. В цій закупівлі Замовником визначено, що товар повинен відповідати: ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги» (надалі – ДСТУ 8476:2015) . Однак, дослідивши додаток № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики щодо закупівлі (технічні вимоги), Учасником встановлено, що Замовником не дотримано вимогу ст. 22 Закону, що вбачається з наступного. Так, Замовником у п. 2.1.3 таблиці Додатку №1 до технічного завдання Додатку № 2 тендерної документації встановлені наступні вимоги: - п. 2.1.3 розд. 2 таблиці технічного завдання тендерної документації: «Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях чаша та боковини контейнера повинні бути виготовлені з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній і задній стінці контейнера»; З приводу цих вимог вимушені звернути увагу колегії, що виготовлення чаші контейнера та боковин контейнера, так само як і кришки контейнера шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості - не має ніякого технічного обґрунтування та фізичного сенсу, оскільки: - всі контейнери, які мають сертифікати відповідності ДСТУ 8476:2015 пройшли випробування на навантаженість та цілісність конструкції у спеціалізованих лабораторіях наукових інститутів, мають підтверджену вантажопідйомність більше 500 кг, не враховуючи власну масу та достатню міцність конструкції без наявності саме «непаралельних», чи «перпендикулярних», чи то іншої форми ребер жорсткості. Конструкція предмету закупівлі, що вимагається Замовником не є стандартною, адже ДСТУ 8476:2015, стандарт EN 840-3 не вбачає наявність якоїсь конкретної схеми ребер жорсткості на корпусі контейнера. - конструкція предмету закупівлі, що вимагається Замовником обмежує конкуренцію у цій закупівлі з підстав того, що тільки учасники у яких наявні штампи саме описаної конструкції можуть бути допущені до участі в цій закупівлі. Наразі відомо лише про одного виробника, опис конструкції якого відповідає встановленим Замовником вимогам - СЗАО «Завод Сантэкс», республіка Білорусь, офіційним представником, якого в Україні є ТОВ «РЕНТОК ГРУП». На підставі викладеного для недопущення обмеження конкуренції в цієї закупівлі, та порушень вимог Закону (ст. 22 Закону) просимо виключити з тендерної документації вимоги про виконання чаші та боковини контейнера, так само як і кришки контейнера з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній і задній стінці контейнера. З цього приводу учасником була надана вимога в системі Prozorro від 30.09.2020 що до Технічних характеристик предмета закупівлі . Від замовника була отримана відповідь такого змісту : В електронній системі закупівель 30.09.2020 розміщено вимогу щодо усунення порушень (UA-2020-09-28-007281-а.а1). Вивчивши дану вимогу пояснюємо. Контейнери призначені для комунальних підприємств, які використовують їх для відходів протягом тривалого часу, і дійшли висновку, що контейнери з зазначеними параметрами не так швидко деформуються та виходять з ладу. Повідомляємо також, що предмет закупівлі із заявленими характеристиками планується використовувати на території міста де діє унітарна система збору відходів, тобто збір усіх відходів у 1 контейнер, тому до контейнерів потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи. Відповідно до ДСТУ 8476:2015 такі відходи мають щільність від 400 до 800 кг/м3, що також підвищує вимоги до міцності, вантажопідємності товару. Вважаємо, що вимога щодо наявності непаралельних ребер жорсткості не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби. По-перше: Замовником за минулий період згідно з інформацією взятої з відкритих джерел, зокрема на порталі Prozorro контейнера з критеріями «непаралельних ребра жорсткості" не закуповувалися, відповідно будь-які заяви про позитивний досвід експлуатації вищевказаної продукції є фікцією. Так само пріоритетні характеристики, про які заявляє замовник не підтверджені жодними документами лабораторних досліджень відповідних організацій. На сьогоднішній день на ринку України експлуатується маса контейнерів провідних європейських фірм, а так само продукція вітчизняних виробників з паралельними ребрами жорсткості (розроблені провідними КБ з належною супровідною документацією), на які у підприємств-експлуатаційників ніколи не виникало нарікань. По-друге: вся продукція яка пропонується замовнику повинна відповідати ДСТУ 8476 : 2015, таким чином вимоги до вантажопідйомності контейнерів згідно із зазначеною щільності відходів однозначно виконуються і задовольняють вимогам замовника. Отже вимоги замовника в технічній частині щодо непаралельних ребер жорсткості є дискримінаційними, надмірними, протизаконними і заважають добросовісної конкуренції За даним питанням є чимала практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України зокрема РІШЕННЯ АМКУ №15841-р/пк-пз від 01.11.2019 де були ухвалені позитивні рішення про внесення змін в тендерну документацію. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення про наявність порушення проведення порядку проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Лот #1: Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску") з боку ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Код ЄДРПОУ: 38707906 за оголошенням у Prozorro:. UA-2020-09-28-007281-a 2. Зобов’язати ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ внести зміни до тендерної документації на закупівлю: Лот #1: Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів (ДК 021:2015: 44610000-9 "Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску"), що до наявності непаралельних ребер жорсткості, за оголошенням у Prozorro:. UA-2020-09-28-007281-a та привести тендерну документацію у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 23.10.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.10.2020 22:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.10.2020 22:45
Дата виконання рішення Замовником: 09.11.2020 17:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення від 23.10.2020 № 19811-р/пк-пз виконано
Автор: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Сергій Шульга +380676100121, +380676100123 zapstal2016@gmail.com http://metalbox.in.ua
Вимога
Вирішена

Технічні характеристики

Номер: 61232b46d6344a4fb790d7995e441fbb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-28-007281-a.a1
Назва: Технічні характеристики
Вимога:
Вимоги Замовника викладені в технічних характеристиках предмета закупівлі -наявність непаралельних ребер жорсткості носить дискримінаційний характер так як тільки один виробник випускає контейнера які відповідають цим вимогам- завод «Сантекс» республіка Білорусь. На Україні його офіційним представником є ТОВ РЕНТОК - Код ЄДРПОУ 40321105. Таким чином Замовник штучно звужує коло потенційних учасників заздалегідь плануючи організувати перемогу вищевказаного підприємства за завищеною ціною, що вже неодноразово .На даний момент при критичній сітуатціі з бюджетними коштами це неприпустимо. Все посилання на підвищену міцність непаралельності ребер жорсткості-міф не підкріплений жодними висновками експертиз відповідних лабораторій. Дана вимога Замовника носить явний корупційних характер. Маса провідних європейських виробників виготовляють контейнера для побутових відходів з паралельними ребрами жорсткості, які за багато десятків років себе прекрасно зарекомендували. З огляду на всі викладені обстоятельсятва категорично вимагаємо виключити протизаконну вимога, що до нгепаралельних ребер жорстикості яка носить корупційних і дискримінаційний характер.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В електронній системі закупівель 30.09.2020 розміщено вимогу щодо усунення порушень (UA-2020-09-28-007281-а.а1). Вивчивши дану вимогу пояснюємо. Контейнери призначені для комунальних підприємств, які використовують їх для відходів протягом тривалого часу, і дійшли висновку, що контейнери з зазначеними параметрами не так швидко деформуються та виходять з ладу. Повідомляємо також, що предмет закупівлі із заявленими характеристиками планується використовувати на території міста де діє унітарна система збору відходів, тобто збір усіх відходів у 1 контейнер, тому до контейнерів потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи. Відповідно до ДСТУ 8476:2015 такі відходи мають щільність від 400 до 800 кг/м3, що також підвищує вимоги до міцності, вантажопідємності товару. Вважаємо, що вимога щодо наявності непаралельних ребер жорсткості не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так