-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт електрощитової та електромережі багатоквартирного житлового будинку по вул. Винниченка, 9 в м. Калуш, Івано-Франківської області)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 1 до Оголошення; критерієм оцінки є ціна (питома вага - ціна 100 %); забезпечення пропозиції учасників - не вимагається; забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається.
Завершена
214 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 145.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 145.00 UAH
Період оскарження:
28.09.2020 15:34 - 02.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо подання питань та/ або вимог в період уточнень щодо спрощеної закупівлі
Номер:
fd955d83c1bd4b0bb69994da8258a140
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-28-007155-a.b1
Назва:
Щодо подання питань та/
або вимог в період уточнень щодо
спрощеної закупівлі
Вимога:
Фізична особа-підприємець Фринцко Андрій Миколайович просить обґрунтувати, з посиланням на законодавство України або спростувати (з подальшим вилученням з Додатку №1 «Технічне завдання» та Додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження») спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт електрощитової та електромережі багатоквартирного житлового будинку по вул. Винниченка, 9 в м. Калуш, Івано-Франківської області» ( код ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) наступні ВИМОГИ:
- пункт 16 Додатку №1 «Технічне завдання»: Учасник в складі своєї пропозиції на конкурс надає довідку довільної форми, погоджену Замовником, про огляд об’єкту перед подачею пропозиції та визначення фактичного об’єму робіт.
Дана вимога на пряму суперечить вимозі пункту 8 цого ж додатку, а саме унеможливлення зміни обсягів та складу робіт згідно з оголошенням закупівлі.
- пункт 17 Додатку №1 «Технічне завдання»: Учасник гарантує, шляхом подання гарантійного листа в довільній формі про те, що протягом 3-х років з дня підписання Акту виконаних робіт зобов’язаний усувати всі несправності змонтованого обладнання, які виникли в ході експлуатації з вини Підрядника. Усунення обов`язково гарантується протягом 24 годин з моменту повідомлення про це Замовником.
Інформуємо про те, що Підрядник не має жодного відношення до процесу експлуатації обладнання, так як процес експлуатації здійснюється персоналом Замовника.
- частина 2 пункту 8 Додатку №2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження»: Скановану з оригіналу копію листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Також, вищезазначений лист-відгук має бути виданий (датований) не раніше ніж дата оприлюднення оголошення про проведення процедури зазначеної закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі якщо суб’єкта господарювання (з яким було укладено аналогічний договір) ліквідовано, то учасник у складі своєї тендерної пропозиції замість відгуку має надати відповідну довідку.
Відповідно до Законодавства України такий документ як «лист-відгук» не передбачений, і жодним правовим актом або розпорядчим документом вимоги до нього не визначені. Також інформуємо про те, що інформація про якість надання постуг, виконаних робіт, що виконувався/поставлявся/продавався за договором, інформація про технічні характеристики товару, вказаного в договорах, зазначена в самому договорі і його додатках, а також у актах виконаних робіт не потребує дублювання в будь-якому іншому документі.
Чинним законодавством України не передбачено обов’язків покупця або отримувача товару чи послуги складати будь-які додаткові документи, в тому числі, листи щодо завершеної господарської операції, окрім документів, що документують саму господарську операцію (договори, контракти, акти надання послуг, акти виконаних робіт накладні, рахунки-інвойси) та навіть відповідати та вимогу щодо складання та надання таких документів. Доказом виконання аналогічного договору є документи, які підтверджують фактичне здійснення і завершеність господарської операції.
Відповідно до абзацу другого пункту 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 р. за номером 168/704 (далі – Положення) господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів. Згідно зі ст. 1 ЗУкраїни «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-ХIV господарська операція – це дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства, а первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію.
Жодних вимог щодо складання «листів-відгуків», тим більше зі змістом про якість товару, що поставлявся за договором, позитивний/негативний відгук, що містить інформацію про технічні характеристики товару вказаного в договорі, надійність роботи за час експлуатації товару в цілому, а також рекомендації щодо учасника чинне законодавство України не передбачає.
Відповідно до Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо дані вимоги прийняти до уваги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Уточнення по вимогах тендерної документації Винниченка.pdf 30.09.2020 14:44
Дата подачі:
30.09.2020 14:44
Вирішення:
Відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено