• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування; 33141100-1 Перев’язувальні матеріали; затискачі, шовні матеріали, лігатури (33141110-4 Перев’язувальні матеріали).

Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

55 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 276.25 UAH
Період оскарження: 28.09.2020 12:40 - 10.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено

ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ

Номер: a48f9e9fe6494b5194cc162ecf136855
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-28-002001-c.a1
Назва: ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Вимога:
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету. ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини. Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається). Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників. Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день! На Ваше питання повідомляємо наступне: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів (відділ медичних запасів Замовника, тендерний комітет) визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з потенційними Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб. КП «Голопристанська ЦРЛ», враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування; 33141100-1 Перев’язувальні матеріали; затискачі, шовні матеріали, лігатури (33141110-4 Перев’язувальні матеріали), поділивши його на 3 лоти при проведенні попередньої процедури закупівлі. З набутого досвіду попередніх років відомо, що учасників торгів задовольняли встановлені медико-технічні вимоги по поставці медичних матеріалів та поділу на лоти даного предмету закупівлі. Також наголошуємо, що КП «Голопристанська ЦРЛ» заінтересоване у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і впливає на якість роботи підприємства. Враховуючи зазначене КП «Голопристанська ЦРЛ» визнало за недоцільне виділити чотири позиції в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом цілком. Слід зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену Законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.
Статус вимоги: Відхилено