-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне і аудіовізуальне обладнання
Завершена
57 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 572.00 UAH
мін. крок: 1% або 572.00 UAH
Період оскарження:
28.09.2020 12:16 - 02.10.2020 12:20
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
c1c2af02dd7d42c88ab4b648ffde88af
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-28-001837-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник!
1) Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника.
Враховуючи це, можна запропонувати виключно інтерактивні дошки торгової марки SMARTBoard, та проектори торгової марки InFocus. Тобто, на ринку НЕ ІСНУЄ «еквіваленту» з кращими характеристиками (у сукупності всіх, що вами вимагаються).
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ товарів, що є предметом закупівлі, і характеристикам, що викладені у тендерній документації, яким підтверджується, що таким характеристикам У СУКУПНОСТІ відповідає продукція ДЕКІЛЬКОХ виробників. Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019.
2) Згідно з вимогами тендерної документації (Далі – ТД ) вимагається:
"6. Авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора інтерактивних дощок, проекторі, що виданий на ім’я Замовника та з посиланням на номер закупівлі. "
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного Товару, що суперечить приписам ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року, № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником/дистриб'ютором, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо видалити дані вимоги з тендерної документації! А саме - внести зміни відповідно до дослідження ринку і відповідності вимогам товарів ДЕКІЛЬКОХ виробників. Додатково зазначаємо, що для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вимагаємо дотримання відповідних профільних нормативних актів під час встановлення кваліфікаційних та технічних вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2020 17:16
Вирішення:
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що Додатком 3 до Документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або аналог».
Отже, вимоги до предмета закупівлі, що встановлені документацією, не є дискримінаційними, так як кожен Учасник має право запропонувати «еквівалент». Обладнання з характеристиками, що відповідають вимогам Замовника або є кращими. Учасники не обмежені у можливості подання пропозицій за відповідними технічними характеристиками, або навіть кращими. Технічні характеристики предмету закупівлі вказані з урахуванням потреб навчального закладу, враховуючи вимоги Наказів Міністерства освіти і науки України № 574 від 29 квітня 2020 року та №143 від 07 лютого 2020 року, у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що зазначення конкретних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, не може якимось чином дискримінувати учасників закупівлі, натомість зазначення мінімальних вимог до предмета закупівлі, може призвести до придбання неякісного товару та неякісного використання бюджетних коштів.
Стосовно авторизаційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора інтерактивних дощок, проекторів, що виданий на ім’я Замовника та з посиланням на номер закупівлі. Додатком 3 до Документації передбачено «На підтвердження відповідності технічним вимогам Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: авторизаційний лист (чи авторизаційні листи) від виробника / або офіційного представника виробника в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару». . Враховуючи можливість наявності на ринку України товарів, що надійшли не легальним шляхом, з метою запобігання придбання вказаного товару, дана вимога не є дискримінаційною, а спрямована виключно на поставку Замовнику оригінального товару, впевненості в його легальному постачанні на територію України, можливості отримати офіційне гарантійне обслуговування відповідно до умов та термінів, що встановлені виробником обладнання
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено