• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Завершена

183 970.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 839.70 UAH
Період оскарження: 28.09.2020 11:44 - 26.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо внесення змін до ТД

Номер: ecfe0082caaf4cc28a35357d595ef7a9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-28-001522-c.b1
Назва: Щодо внесення змін до ТД
Вимога:
Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонуємо внести зміни до нижчеперелічених пунктів проекту Договору (Додаток № 9 до ТД): 1. Пункт 5.4. проекту Договору викласти в наступній редакції: «5.4. Оплата здійснюється по факту наданих послуг шляхом перерахування Виконавцю коштів протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня відвантаження Обладнання». Підстава: По-перше, згідно із п. 5.4. проекту Договору, оплата здійснюється по факту наданих послуг шляхом перерахування Виконавцю коштів у термін не менше 45 (сорока п’яти) банківських днів після реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. В зазначеному пункті Договору визначений момент виникнення у Замовника зобов’язання щодо оплати фактично наданих послуг, проте не визначений граничний термін, коли дане зобов’язання повинно бути виконано Замовником. Відтак, неможливо визначити дату, з якої настає прострочення Замовником грошового зобов’язання, що виключає його відповідальність відповідно до п. 9.2. проекту Договору. Разом з тим, зазначена обставина також виключає єдине право Виконавця, яке міститься в проекті Договору, а саме своєчасно та в повному обсязі отримати плату за надані послуги згідно з умовами Договору (п.7.4.1.). По-друге, безпосередня залежність настання строку оплати за надані послуги від факту реєстрації податкової накладної призводить до дискримінації потенційних учасників-платників ПДВ шляхом штучного створення для них обставин, які можуть призвести до імовірного відтермінування строку оплати за надані послуги. Так, факт реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних не залежить від волевиявлення платника податку, так само як і не залежить від законності і правомірності його дій, з огляду на те, що саме контролюючий орган (досить часто без достатніх правових підстав) здійснює зупинення реєстрації податкових накладних. Платник податку позбавлений можливості в короткі строки скасувати таке рішення контролюючого органу про зупинення реєстрації податкової накладної, наслідком чого є тривалий адміністративний спір, який, в свою чергу, спричинює відтермінування оплати за надані послуги за Договором. Усвідомлюючи зазначені Замовником у п. 5.4. проекту Договору умови оплати за надані послуги та імовірні ризики, це призводить до зменшення потенційних учасників закупівлі, які є платниками ПДВ, що не сприяє підвищенню якості надання послуг і зниженню вартості робіт, що прямо суперечить принципам публічних закупівель, установлених ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Пункт 4.1. проекту Договору викласти в наступній редакції: «п.4.1. Строк надання Послуг ремонту становить не більше 35 (тридцяти п’яти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання обладнання в ремонт». Підстава: Згідно даних, які розміщені на веб - порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, 04 грудня 2020 року об 15:51 год. відбудеться аукціон по процедурі відкритих торгів на закупівлю Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-28-001522-c). Відповідно до ч. 5, 6 ст. 33 Закону, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Таким чином, за найсприятливіших умов (при відсутності підстав для призупинення процедури закупівлі) та у разі опублікування 04.12.2020 р. в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі, даний договір може бути укладеним не раніше 14.12.2020 року та не пізніше 24.12.2020р. Згідно із п. 4.1. проекту Договору, термін надання послуг – не пізніше 31 грудня 2020 року. Враховуючи вищевикладені обставини та час, необхідний для поставки товару, відведений Замовником термін надання послуг (до 31.12.2020 року – п. 4.1. проекту Договору) є недостатнім для надання Виконавцем послуг з ремонту обладнання Замовника у відповідності до вимог Інструкції з ремонту електричних машин, встановлених на колійні машини ЦПО-276-4 (1974)р. 3. П. 3.3. проекту Договору викласти в наступній редакції: «3.3. У вартість послуг включається вартість запасних частин (матеріалів, обладнання, тощо) замінених Виконавцем». Із п.3.3. проекту Договору виключити слова: «та вартість доставки генератора ПН-750 до місця надання послуг з ремонту та повернення після ремонту на базу Замовника». 4. П. 6.10. проекту Договору викласти в наступній редакції: «6.10. Доставка генератора ПН-750 до місця надання Послуг з ремонту та повернення після ремонту здійснюється за рахунок та силами Замовника».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: зміни до тендерної документації вноситися не будуть. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі залишити в діючій редакції, де вказані конкретні критерії товару.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.10.2020 16:04