• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка Регіонального плану управління відходами у Кіровоградській області

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська

Торги не відбулися

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 30 000.00 UAH
Період оскарження: 25.09.2020 18:07 - 09.10.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Про строки, в т.ч. СЕО

Номер: add619e91caf457686017b55023bb204
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-25-002757-b.a3
Назва: Про строки, в т.ч. СЕО
Вимога:
Вами подано проект договору, у додатку №2 до якого ("Календарний план") містяться терміни, які неможливі до виконання в принципі. Аукціон заплановано на 15.10.20. Навіть якщо переможець буде обраний у той же самий день - договір не може бути заключений раніше ніж на 11-ий день після обрання переможця, тобто не раніше 26.10.20. Яким чином тоді взагалі можна виконати п.1 Календарного плану?! Вимагаємо внести відповідні зміни у цей документ. Крім того, яким чином можливо, з урахуванням тих самих термінів щодо підписання договору, пройти ПРОЦЕДУРУ СЕО на вже РОЗРОБЛЕНИЙ документ, якщо тільки на отримання зауважень на Заяву про обсяг СЕО та на громадське обговорення Звіту про СЕО необхідно 45 календарних днів? А ще потрібно пройти два етапи опублікування у ЗМІ, інші процедурні моменти. Скільки тоді залишається часу, після укладання договору із Замовником, на написання самого Плану? 1-2 тижні? Вимагаємо внести зміни у Календарний план до Договору та у п.11.1 Договору, подовживши відповідні терміни на 2021 рік.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внести зміни у календарний план до Договору та у п. 11.1 Договору, продовживши відповідні терміни на 2021 рік неможливо, з наступних підстав. Відповідно до п. 1 ст 3 Бюджетного кодексу України бюдждетним періодом для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 01 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Таким чином, кошти, затверджені у кошторисі для витрачання у відповідному бюджнтному році, не можуть бути витрачені на потреби установи в наступному бюджетному періоді.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо непослідовності кваліфікаційних вимог Замовника

Номер: 961c062a887148878450aedf2076cf00
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-25-002757-b.a2
Назва: Щодо непослідовності кваліфікаційних вимог Замовника
Вимога:
Доброго дня! По-перше, у своїй відповіді від 01.10.2020 на вимогу від 29.09.2020 Замовник посилається на необхідність гідрологічних досліджень. Натомість, у складі тендерної документації взагалі відсутні вимоги щодо наявності у Учасника спеціалістів-геологів або гідрогеологів. По-друге, на даний час "відсутність готових даних" в сфері аналізу поверхневих або підземних вод з метою визначення впливу відходів саме на стан підземних та поверхневих вод - є не фактом, а лише припущенням Замовника. Водночас Замовник виставляє вимогу надати докази ВЖЕ існування у Учасника лабораторії (або ВЖЕ існування договору з такою лабораторією, що по суті одне й те саме). Також водночас Замовника не цікавить наявність у Учасника працівників, що мають саме безпосередній досвід у створенні Планів або Стратегій у сфері відходів, управління відходами, поводження з відходами тощо. Таким чином, такі суперечливі вимоги виглядають нелогічними та дивними. Вимагаємо спростити тендерну документацію, прибравши з кваліфікаційних умов те що стосується лабораторії (або наприклад замінивши на відповідний гарантійний лист від Учасника), так само і те що стосується необхідної наявності працівників з кваліфікацією державного екологічного аудитора - задля створення недискримінаційних умов для участі у вказаній закупівлі. В іншому випадку, вважаючи що Замовник досить вільно трактує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині кваліфікаційних вимог, під приводом терміновості виконання послуги що є предметом закупівлі - мі змушені будемо оскаржити такі умови закупівлі у Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо вимтог прибрати з кваліфікаційних умов те, що стосується вимірювальної лабораторії (або змінити на відповідний гарантийний лист від учасника) так і те що стосується наявності праціників з кваліфікацією державного екологічного аудитора, замовник вважає недоцільним та не вбачає дискримінаціних умов для всіх учасників у вказаній закупівлі. Замовник не вважає, що вимоги кваліфікаційних умов суперечать нормам ст 5 Закону україни "Про публічні закупівлі" з наступних підстав. Метою Розробки Регіонального плану управління відходами у Кіровоградській області є необхідність забезпечення успішного, якісного до вимог чинного законодавства надання послуг. Тому, є нагальна потреба у фахівцях відповідної кваліфікації, а саме екологічних уадиторів, а також і виконання/надання послуг на вимогу замовника виходячи з вимог законодавства, щодо розробки даної документації неможливе без залучення вимірювальної лабораторії для проведення відповідних вимірювань, аналізів, тощо. Законодавство у сфері публічних закупівель для надання послуг чи виконання робіт не обмежує учасниіків у залученні інших фахових працівників (кваліфікованих спеціалістів), необхідного обладнання (в тому числі оренді лабораторії) на договірних умовах.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Про лабораторію, державних екологічних аудиторів, про розміщення документації у машинозчитувальному форматі.

Номер: ac0bafad31574b308a4229514fd734f6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-25-002757-b.a1
Назва: Про лабораторію, державних екологічних аудиторів, про розміщення документації у машинозчитувальному форматі.
Вимога:
У додатку 1 до тендерної документації «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» Замовник вимагає від учасника: 1. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» передбачено, що Учасник повинен мати обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власну випробувальну лабораторію або за договором. Просимо надати чітке роз’яснення та пояснити доцільність застосування випробувальної лабораторії, яку повинен мати учасник, враховуючи, що предметом закупівлі є «Розробка Регіонального плану управління відходами у Кіровоградській області вартість» та зважаючи, що позиціями технічного завдання використання такої лабораторії взагалі не передбачено. Наявність МТБ, не пов’язаної з закупівлею - є дискримінаційною вимогою. Вважаємо цю вимогу такою, що порушує встановлені принципи здійснення публічних закупівель і недискримінацію учасників, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо прибрати цю вимогу з тендерної документації. 2. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» передбачено, що Учасник повинен мати не менше 8 працівників, з яких не менше двох з вищою екологічною освітою та три працівники з кваліфікацією державного екологічного аудитора. Просимо надати чітке роз’яснення та пояснити доцільність працівників з кваліфікацією державного екологічного аудитора. Екологічний аудит в Україні проводиться відповідно до Закону України «Про екологічний аудит». Об'єктами екологічного аудиту є: - підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти; - системи екологічного управління;- інші об'єкти, передбачені законом. Предметом закупівлі є «Розробка Регіонального плану управління відходами у Кіровоградській області вартість», що у відповідності до Закону України «Про екологічний аудит» не є об'єктом екологічного аудиту. Законодавство не передбачає можливість Замовника встановлювати наявність працівників, які мають кваліфікацію, що непов’язана з закупівлею та позиціями технічного завдання, тим паче їх конкретну кількість. Встановлення певної кваліфікації та кількісті працівників, з якоюсь певною кваліфікацією є дискримінаційною вимогою. Вважаємо цю вимогу такою, що порушує встановлені принципи здійснення публічних закупівель і недискримінацію учасників, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо прибрати вимогу, щодо наявності працівників з кваліфікацією державного екологічного аудитора, з тендерної документації. Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Такі вимоги суттєво обмежують право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Рекомендуємо тендерному комітету більш уважніше проаналізувати встановлені кваліфікаційні критерії, у відповідності до вимог статті 5 та 16 Закону, розглянути нашу вимогу та надати обґрунтовану відповідь. Крім того, якщо наше звернення не буде розглянуто в термін визначений законодавством, та не надано обґрунтовану відповідь, відповідно до Закону буде направлено Скаргу до Антимонопольного комітету України. Крім того, шановний Замовнику! Просимо Вас оприлюднити тендерну документацію, у відповідності, до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ в редакції Закону України 19.09.2019 р. № 114-IX, а саме: у машинозчитувальному форматі, тобто в форматі що дозволяє копіювати текст ( word, doc, інший формат, що дозволяє копіювати текст).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п1 вимоги UA-2020-09-25-002757-b.a1Замовник пояснює наступне: У відповідності до абз 2 п 5.2 Додатку 4 Тендерної Документації передбачено відображення наступних характеристик: характеристика природно-географічного стану з виділенням територіальних особливостей, що мають значення для вирішення питань управління відходами (рельєф, геологічні особливості, сейсміко-тектонічні характеристики, кліматичні умови, ландшафтні особливості рельєфу, характеристика ґрунтів, гідрологія, природно-ресурсний потенціал, природоохоронні території); Так, до зазначених характеристик віднесено і гідрологічні дані. До гідрологічних даних відносять ся також і гідрохімічні дані, це свідчить про те, що виконавцю при відсутності готових даних прийдеться виконувати відповідні аналізи поверхневих або підземних вод з метою визначення впливу відходів саме на стан підземних та поверхневих вод. Тому Замовник хоче пересвідчитись, що Виконавець має технічну можливість виконувати зазначений вид робіт. Також зазначаємо, що тендерною документацією передбачено можливість залучення лабораторії при відсутності власної, що повністю відповідає ч1 п2 ст 16 Закону та абз 2 п3 ст 16 Закону, а саме: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Стосовно п2 зауваження, стосовно вимоги наявності фахівців відповідної кваліфікації, а саме екологічних аудиторів, Замовник пояснює: відповідно до стислих термінів розробки такого складного документа, як регіональний план поводження з відходами, а це фактично півтора календарного місяця Замовник вважає за необхідним Виконавцю мати в наявності не менше трьох екологічних аудиторів. Хочемо підкреслити, що відповідно до ст2 Положення про сертифікацію екологічних аудиторів (далі Положення), зазначений фахівець повинен відповідати дуже високим професійним вимогам, вищим ніж висуваються до інженера-еколога або еколога. А саме: 2.1. Кандидат повинен мати відповідну вищу освіту, яку він здобув в акредитованих вищих навчальних закладах, або документ про вищу освіту, яка здобута в навчальному закладі іноземної держави, та свідоцтво про визнання іноземного документа про освіту. Перелік галузей знань та спеціальностей, підготовка за якими дає право кандидату претендувати на отримання сертифіката екологічного аудитора України, наведений у додатку 1. Додаток 1 до Положення про сертифікацію екологічних аудиторів ПЕРЕЛІК галузей знань і спеціальностей, підготовка за якими дає право кандидату претендувати на отримання сертифіката екологічного аудитора (відповідно до постанови Кабінету Міністрів Українивід 29 квітня 2015 року № 266 “Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти”) Шифр галузі Галузь знань Код спеціальності Найменування спеціальності 05 Спеціальні та поведінкові науки 051 Економіка 07 Управління та адміністрування 073 Менеджмент 08 Право 081 Право 09 Біологія 091 Біологія 10 Природничі науки 101 Екологія 102 Хімія 103 Науки про Землю 104 Фізика та астрономія 105 Прикладна фізика та нано матеріали 106 Географія 11 Метематика та статистика 111 Математика 113 Прикладна математика 12 Інформаційні технології 122 Комп’ютерні науки 123 Комп’ютерна інженерія 13 Механічна інженерія 131 Прикладна механіка 132 Матеріалознавство 133 Галузеве машино будування 135 Суднобудування 136 Металургія 14 Електрична інженерія 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка 142 Енергетичне машинобудування 143 Атомна енергетика 144 Теплоенергетика 145 Гідроенергетика 15 Автоматизація та приладобудування 152 Метрологія та інформаційно-вимірювальнатехніка 16 Хімічна та біоінженерія 161 Хімічнітехнології та інженерія 162 Біотехнології та біоінженерія 17 Електроніка та телекомунікації 171 Електроніка 172 Телекомунікації та радіотехніка 18 Виробництво та технології 181 Харчовітехнології 182 Технологіїлегкоїпромисловості 183 Технологіїзахистунавколишньогосередовища 184 Гірництво 185 Нафтогазоваінженерія та технології 187 Деревообробні та меблевітехнології 19 Архітектура та будівництво 192 Будівництво та цивільнаінженерія 193 Геодезія та землеустрій 194 Гідротехнічнебудівництво, воднаінженерія та воднітехнології 20 Аграрні науки та продовольство 201 Агрономія 205 Лісовегосподарство 206 Садово-парковегосподарство 207 Воднібіоресурси та аквакультура 21 Ветеринарна медицина 212 Ветеринарнагігієна, санітарія і експертиза 22 Охороназдоров’я 222 Медицина 226 Фармація, промисловафармація 29 Міжнароднівідносини 292 Міжнародніекономічнівідносини 293 Міжнародне право 2.2. Кандидат повинен мати досвід роботи у сфері охорони навколишнього природного середовища або суміжних сферах не менше ніж чотири роки підряд. 2.3. Кандидат має опанувати спеціалізований курс навчання з питань охорони навколишнього природного середовища, раціонального природокористування та екологічного аудиту на підставі спеціалізованих навчальних Програм, узгоджених Мінприроди, та мати відповідне Свідоцтво про успішне проходження навчання. 2.4. Кандидат має підтвердити свій досвід проведення екологічних аудитів як аудитор-стажист під керівництвом та наглядом сертифікованого екологічного аудитора. І в даному випадку Замовник вважає, що тільки при наявності зазначеної кількості високого рівня фахівців що мають відповідні знання та досвід у сфері (відповідно до ст 8 до ЗУ Про «Екологічний Аудит») збору достовірної інформації про екологічні аспекти виробничої діяльності об’єкта екологічного аудиту та формування на її основі висновку екологічного аудиту; встановлення відповідності об’єктів екологічного аудиту вимогам законодавства про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту; оцінка впливу діяльності об’єкта екологічного аудиту на стан навколишнього природного середовища; оцінка ефективності, повноти і обґрунтованості заходів, що вживаються для охорони навколишнього природного середовища на об’єкті екологічного аудиту. Може забезпечити успішне виконання послуг із розробки Регіонального плану управління з відходами у Кіровоградській області. Також треба зазначити, що разом із Регіональним планом управління з відходами у Кіровоградській області необхідно подати Звіт із Стратегічної екологічної оцінки, розробка якого в стислий термін також потребує наявності фахівців високого рівня. Підкреслюємо, що мова не йде про проведення екологічного аудиту а йде про саме високий фаховий рівень спеціалістів у вищезазначеній сфері. Також, наголошуємо, що відповідно до абз 2 п3 ст 16 Закону, а саме: якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, Замовник встановив можливість залучення потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців як у разі наявності лабораторії такі в разі наявності фахівців відповідної кваліфікації. Тому вважаємо дії Замовника такими, що повністю відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Також хочемо звернути увагу, що діюча редакція Закону від 15.08.2020року, тому використання більш давньої редакції, (від 19.09.2019року)як зазначено у вимозі вважаємо неприйнятним. В новій редакції Закону мова про машинозчитувальний форматіде лише в п3 ч1 ст10 Закону. А саме: «зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень». Тому на вимогу Закону, у машинозчитувальному форматі надаються тільки роз’яснення до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено