-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Завершена
70 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
Період оскарження:
25.09.2020 15:36 - 01.10.2020 16:00
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження рішення Замовника
Номер:
9a194ba2555e48c681a7cab168a7fb62
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-25-011049-a.a1
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Згідно протоколу №43 від 12 жовтня 2020р. переможцем в процедурі Закупівлі UA-2020-09-25-011049-a, предметом якої є «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», очікувана вартість Закупівлі 70.000 (сімдесят тисяч гривень 00 коп. ) грн., визначено учасника ФО-П Сетько Олександр Володимирович.
Початковою пропозицією учасника ФО-П Сетько Олександр Володимирович була 60 443,00 грн, а остаточною пропозицією, за результатами електронного аукціону є 25,50грн (двадцять п’ять грн п’ятдесят коп.). Учасник знизив свою пропозицію на 99,9996%.
Загальна вартість остаточної пропозиції є максимально неадекватною, з якою Виконавець не зможе виконати умови Договору, що приведе до погіршення стану всього парку техніки Замовника.
Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Закон набрав чинності 20.10.2019 та введений в дію 19.04.2020.
Згідно з пунктом 3 частини першої статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) – ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Частиною чотирнадцятою статті 29 Закону визначено, що учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Вимагаємо від Замовника надати відповідь по наступних пунктах:
Чому замовник не відхилив пропозицію учасника ФО-П Сетько Олександр Володимирович, яка є абсолютно неадекватною та економічно необгрунтованою і яку обгрунтувати неможливо?
По факту такого рішення Замовником, чітко видно зацікавленість саме в цьому Виконавцю, якого визначили переможцем. Тому що в відкритих джерелах інформації, наявні факти що Учасник, якого незаконно визнали переможцем, ФО-П Сетько Олександр Володимирович, має 7 договорів з Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). По факту цього, ми впевнені, що це рішення має всі підстави особистої зацікавленості в обраному Учаснику та порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо: Відмінити рішення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №43 від 12 жовтня 2020р, відхилити пропозицію учасника ФО-П Сетько Олександр Володимирович та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Якщо Замовник відхилить нашу скаргу, не надавши обгрунтованих аргументів, а скористається безпідставними відписками, що буде повною ознакою свідомого порушення Закону та особистої зацікавленості, ми, незважаючи на те, що Закупівля має статус спрощеної, оплатимо процедуру подання та подамо скаргу в АМКУ. Також подамо скаргу на посадову особу, яка підписала протокол та на керівництво Замовника до уповноважених органів. Ця справа є принциповою, оскільки це скандальний та галасливий випадок, порушення замовником Закону України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника 13.10.2020 12:22
Дата подачі:
13.10.2020 12:22
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
15.10.2020 12:17