-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення міста Бориспіль (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
виконавчий комітет Бориспільської міської ради, ідентифікаційний код 33003375, категорія - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Торги не відбулися
1 383 988.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 27 679.80 UAH
мін. крок: 2% або 27 679.80 UAH
Період оскарження:
25.09.2020 15:31 - 13.10.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо приведення у відповідність тендерної документації
Номер:
aec78f88c01f47148631c175ad84527b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-25-002547-c.a4
Назва:
Щодо приведення у відповідність тендерної документації
Вимога:
Для приведення у відповідність пунктів 3, 4, 5 Додатку 1 тендерної документації та пунктів 10.1., 10.2 Додатку 6 тендерної документації, а також уточнення факту приймання Замовником об’єкту будівництва, наполягаємо на внесення таких змін:
- у пункти 3, 4, 5 Додатку 1: «3. Гарантійний строк якості закінчених робіт становить 10 років з дати підписання Замовником акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в. 4. Гарантійний строк на працездатність і якість обладнання, зазначеного у локальному кошторисі на придбання устаткування (обладнання), визначається заводом-виробником згідно з паспортом на устаткування (обладнання). Початком строку дії гарантії на устаткування (обладнання) є дата підписання Замовником акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в. 5. Гарантійний строк на програмний продукт становить 12 (дванадцять) місяців та відраховується з дати підписання Замовником акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в….»;
- у 10.1 та 10.2 Додатку 6: «10.1. Гарантійний термін на виконані підрядні роботи за цим Договором складає десять років з дати підписання Замовником акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в.
Гарантійний строк на працездатність і якість обладнання, зазначеного у локальному кошторисі на придбання устаткування (обладнання), визначається заводом-виробником згідно з паспортом на устаткування (обладнання). Початком строку дії гарантії на устаткування (обладнання) є дата підписання Замовником акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в.
Гарантійний строк на програмний продукт становить 12 (дванадцять) місяців та відраховується з дати підписання Замовником акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в. Під гарантійним строком на програмний продукт розуміється строк безкоштовного отримання Замовником нових версій придбаного програмного продукту, оновлень до нього, виправлення помилок у роботі програмного продукту. 10.2. Перебіг гарантійного терміну експлуатації об’єкта розпочинається з дати прийняття об’єкта, що підтверджується підписанням Замовником акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і продовжується на строк, впродовж якого об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, відповідальність за які несе ПІДРЯДНИК».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2020 22:01
Вирішення:
факт приймання Замовником об’єкту будівництва буде деталізовано, шляхом внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
приведення порядку розрахунків до положень постанови Кабінету Міністрів України №1070 від 04.12.2019р.
Номер:
48f09dea0d4949e2a6f3c8b28f3c35bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-25-002547-c.c3
Назва:
приведення порядку розрахунків до положень постанови Кабінету Міністрів України №1070 від 04.12.2019р.
Вимога:
Враховуючи значний обсяг обладнання, яке необхідно закупити для виконання будівництва місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в м. Бориспіль, для можливості взяти участь в тендері більшої кількості учасників всіх організаційно-правових форм, та звертаючи увагу, що в проекті договору (Додаток 6 до тендерної документації) містяться пункти 2.1, 12.1.3, 12.3.3, 15.3 з посиланням на можливість здійснення авансу, вимагаємо, керуючись постановою КМУ №1070 від 04.12.2019р. передбачити аванс в розмірі 30 % вартості робіт та зменшити строк оплати за виконані роботи з 90 до 60 календарних днів й внести зміни в оголошення, пункт 3 розділу VI тендерної документації та в пункт 4.2. проекту Договору (Додаток 6 до тендерної документації), виклавши пункт 4.2. проекту Договору (Додаток 6 до тендерної документації) в наступній редакції:
«4.2. Порядок розрахунків:
4.2.1. Замовник згідно п.1 постанови Кабінету Міністрів України №1070 від 04.12.2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання рахунку від Підрядника попередню оплату на роботи в розмірі 30 відсотків загальної вартості робіт, на строк не більше трьох місяців.
Кошти попередньої оплати спрямовуються на рахунок Підрядника відкритий в органах Державної казначейської служби, з подальшим використанням зазначених коштів, виключно на цілі, визначені Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів.
Підрядник зобов’язаний в трьохмісячний термін використати одержану попередню оплату та підтвердити її використання актами приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), а не використані кошти повернути Замовнику.
4.2.2. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3. ЗАМОВНИК проводить оплату за виконанні роботи протягом 60 днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника.
Оформлення календарних дат реєстрації форм (№ КБ-2в, КБ 3) буде здійснюватися відповідно до діючого порядку реєстрації, визначеного Державною казначейською службою України.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2020 19:35
Вирішення:
Відповідно до п.1 Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зазначено, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату.
В проекті договору (додаток № 6 до Тендерної документації) чітко визначено порядок розрахунків з Підрядником.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.10.2020 15:36
Вимога
Вирішена
щодо усунення невідповідностей у тендерній документації
Номер:
96552b8f038b491686bb52a2d2047c85
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-25-002547-c.c2
Назва:
щодо усунення невідповідностей у тендерній документації
Вимога:
У Додатку 2 до тендерної документації є посилання на Додаток №1 до Технічного завдання «Технічні та якісні характеристики устаткування». При цьому наводяться два різних за назвою та змістом додатки: Додаток №1 до Технічного завдання «Технічні та якісні характеристики устаткування» з відповідними назвою та змістом, а також Додаток №1 до Технічного завдання «Технічне завдання», який не відповідає назві та містить вимоги, що не відносяться до технічних та якісних характеристик устаткування. А саме: вимоги до Учасника, які не мають відношення до предмету закупівлі, у тому числі та не виключно, щодо наявності ліцензії ДСНС на право здійснення монтажу систем оповіщення про пожежу.
Виходячи із зазначеного вище вимагаємо вилучити з тендерної документації Додаток №1 до Технічного завдання «Технічне завдання».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2020 19:11
Вирішення:
Додаток №1 до Технічного завдання «Технічне завдання» буде вилучений шляхом внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Невідповідність у документах тендерної документації
Номер:
c60d589ab9cf4dfc842bef9fb4e7d8ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-25-002547-c.c1
Назва:
Невідповідність у документах тендерної документації
Вимога:
Невідповідність у документах тендерної документації:
В п. 2.1 проекту Договору (додаток 6 до тендерної документації) вказана дата завершення виконання робіт до 01.05.2021р. такий же строк виконання робіт зазначений у п. 4.4. розділу 1 тендерної документації та в оголошенні, а в п. 11 форми тендерної пропозиції (додаток 1 до тендерної документації) період виконання робіт зазначено 2020 рік.
Виходячи з вище викладеного, просимо привести п. 11 Додатку 1 до тендерної документації у відповідність до оголошення та умов тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2020 16:02
Опис причини скасування:
заміна вимоги на пропозицію
Дата скасування:
30.09.2020 16:12