-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби домашнього текстилю
Вироби домашнього текстилю
Торги не відбулися
513 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 565.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 565.00 UAH
Період оскарження:
25.09.2020 15:27 - 09.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника, щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТК-Домашній текстиль»
Номер:
28db07e4f419441e94b8fcb75f6b4c64
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-25-002307-b.a1
Назва:
Скарга на рішення Замовника, щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТК-Домашній текстиль»
Скарга:
Відповідно до Оголошення проведення відкритих торгів № UA-2020-09-25-002307-b, яке розміщене 25.09.2020 на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу (надалі - веб-портал), Київський пансіонат ветеранів праці (надалі по тексту – Замовник) проведено процедуру закупівлі товару: Вироби домашнього текстилю код за ДК 021:2015 39510000-0.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 13 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону - 15 жовтня 2020 12:31
Очікувана вартість закупівлі - 513 000 грн з ПДВ
В закупівлі прийняли участь:
ТОВ «ТК-Домашній текстиль» з ціною пропозиції - 232 800 грн з ПДВ
ТОВ «Білтекс» з ціною пропозиції - 232 812 грн з ПДВ
ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МАЙСТЕР А» з ціною пропозиції - 262 650 грн з ПДВ
ФОП Загоняєв Вячеслав Михайлович з ціною пропозиції - 340 250 грн без ПДВ
ТОВ «Українська швейна фабрика» з ціною пропозиції - 420 000 грн з ПДВ
ТОВ «ГОЛДЕН ГРУП» з ціною пропозиції - 506 406,600 грн з ПДВ
19 жовтня 2020 року Замовником оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій № 115/10-20 від 19 жовтня 2020 року (надалі по тексту – Протокол), яким Замовник відхилив пропозицію учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль.
Підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» в Протоколі Замовник зазначає:
«Учасник не надав (шляхом завантаження в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону Тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 3 та приведену відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, тим самим не виконав вимоги Тендерної документації (Розділ 5, п.2, п.п. 10)».
Така підстава відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» є незаконною, пропозиція учасника відхилена через застосування непрозорих дій замовника з підстав, які не залежать від учасника.
Рішення Замовника є неправомірним, необґрунтованим, винесеним з порушенням принципів здійснення державних закупівель, виходячи зокрема з наступного.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником).
Відповідно до частини статті 26 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
2. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
3. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме:
1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції.
4. Ціна тендерної пропозиції/пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
5. Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі.
6. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
8. Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Ціна пропозицій за результатами аукціону оприлюднена в системі. Завантаження до електронної системи документу пропозиція за формою Додатку 3 тендерної документації, за результатами аукціону, після закінчення кінцевого строку їх подання пропозиції в електронному вигляді Законом не передбачена.
Документи, завантажені після кінцевого терміну подання пропозицій, не вважаються її частиною.
Водночас відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
Враховуючи викладене, у відповідності до вимог Закону, після закінчення кінцевого строку подання пропозицій, встановленого оголошенням, тільки переможець і тільки документи передбачені статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації може оприлюднити в електронній системі.
Згідно зі статтею 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
А отже, ненадання (шляхом завантаження в Систему) Тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку 3 та приведену відповідність до показників за результатами проведеного аукціону показників за результатами проведеного аукціону не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону.
Крім того, зазначаємо, що системою Prozorro встановлено обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі, про що також оприлюднено офіційну новину https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya. А отже, учасник після кінцевої дати подання пропозицій і до визначення його переможцем НЕ МАЄ технічної можливості завантажувати будь-які документи.
Таким чином, така підстава відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» - є не обґрунтованою та незаконною.
Рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» є непрозорим, винесене з підстав незалежних від учасника. Прийняття Замовником неправомірного та незаконного рішення впливає на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та порушує основоположні принципи здійснення публічних закупівель та підлягає скасуванню.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Так, приймаючи рішення про дискваліфікацію учасника пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, Замовник порушив принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник порушив право ТОВ «ТК-Домашній текстиль» на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції та на рівні умови участі у закупівлі з іншими учасниками.
Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону, зокрема недискримінації учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «ТК-Домашній текстиль» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТК-Домашній текстиль».
На підставі наведеного вище, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури закупівлі товару: Вироби домашнього текстилю, код за ДК 021:2015 39510000-0, оголошення про проведення закупівлі № UA-2020-09-25-002307-b, визнати незаконним та зобов’язати Київський пансіонат ветеранів праці скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль».
Додатки:
1. Протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій № 115/10-20 від 19 жовтня 2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Київський пансіонат ветеранів праці.pdf 22.10.2020 09:58
- Прот ДомТекст дисквал.pdf 22.10.2020 09:58
- Скарга АМКУ текст.docx 22.10.2020 09:58
- рішення від 26.10.2020 №19881 + лист Замовнику.pdf 26.10.2020 21:07
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.11.2020 №20499.pdf 05.11.2020 20:39
- рішення від 04.11.2020 №20499.pdf 09.11.2020 22:12
- Прот Скасування закупівлі Текстиль.pdf 10.11.2020 10:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.10.2020 12:17
Дата розгляду скарги:
04.11.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.10.2020 21:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.11.2020 22:12
Дата виконання рішення Замовником:
10.11.2020 10:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Антимонопольного комітету виконано щодо скасування рішення про відхилення учасника "ТД Домашній текстиль". Закупівлю скасовано.