-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір А-4
Торги відмінено
165 775.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 828.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 828.88 UAH
Період оскарження:
25.09.2020 15:21 - 01.10.2020 10:00
Вимога
Є відповідь
ISO
Номер:
430ec4fad1ff4b0ebac86996ab18168d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-25-002284-b.b1
Назва:
ISO
Вимога:
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлюють міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2020 10:08
Вирішення:
Шановний учаснику, спрощена закупівля за предметом закупівлі: Папір А-4 (код згідно з ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» була відмінена на підставі протоколу уповноваженої особи від 06.10.2020 № 7 внаслідок неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, на підставі пункту 2 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: Замовником було порушено термін надання відповіді на звернення учасника за роз’ясненням та на вимогу щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, встановлений частиною 7 статті 14 Закону. Так, згідно частини 7 статті 17 Закону Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або вимог до предмета закупівлі. Одночасно повідомляємо про те, що Стаття 14 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлює обов’язку Замовника щодо встановлення вимог щодо надання учасниками копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 під час оголошення спрощеної закупівлі. При цьому пункт 5.3 проекту договору передбачає, що під час прийому Товару Замовник здійснює перевірку Товару за кількістю та якістю та складає і підписує відповідні документи. Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість. Відповідь надано уповноваженою особою Замовника з питань організації та проведення спрощених закупівель Бражник Юлією Олександрівною.
Статус вимоги:
Не задоволено