-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15131120-2 — КОВБАСНІ ВИРОБИ (сосиски)
Закупівля здійснюється в цілому
Завершена
1 264 788.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 323.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 323.94 UAH
Період оскарження:
06.02.2017 14:57 - 23.02.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення незаконних та дискрімінаційних вимог
Номер:
92cffe0b7185406998c4f303a8d96b8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-06-001717-b.b2
Назва:
Усунення незаконних та дискрімінаційних вимог
Вимога:
Усунення незаконних,дискримінаційних критерій та вимог
Відповідно до Вимог встановлених ДКТ частини «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» та способу документального підтвердження визначеного у Додатку №2, замовником встановлені критерії :
- копії нормативно-технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (оскільки ДНЗ замовляють різну кількість продукції необхідно, щоб на підприємстві була розроблена технічна документація щодо можливості фасування необхідної кількості продукції із забезпеченням санітарно – гігієнічних норм);
Вище викладені вимоги є дискримінаційними, незаконними та порушують основні принципи здійснення процедури закупівлі, Відповідно до ЗУ «Про здійснення публічних закупівель», оскільки відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №39 від 10.02.2016,ЗУ « Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» та іншого чинного санітарного законодавства отримання, розроблення нормативно-технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі є не обов’язковим для здійснення господарської діяльності повзянаної з зберіганням, преробкою та реалізацією продуктів харчування.
Встановлення вище згаданих вимог Замовником унеможливлює та обмежує участь в даних торгах, а також є незаконно обгрунтованими та безпідставними.
Згідно чинного законодавства України, зокрема ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №39 від 10.02.2016 , на підтвердження вище викладених вимог, встановлених тендерною документацією та Замовником передбачено докуиенти дозвільного характеру, які є обовязковими, а саме:"Експлуатаційний дозвіл" - документ дозвільного характеру, який видається компетентним органом операторові ринку харчових продуктів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних заходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва, зберігання та реалізації харчових продуктів тваринного походження. Також чинним Законодавством передбачено Висновок СЕС, та рішення компетентного органу щодо реєстрації потужностей оператора ринку. Всі інші документи є вторичними та не обовязковими!
Враховуючи вище викладене просимо негайно усунути незаконні та дискримінаційні вимоги, а саме :
- копії нормативно-технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (оскільки ДНЗ замовляють різну кількість продукції необхідно, щоб на підприємстві була розроблена технічна документація щодо можливості фасування необхідної кількості продукції із забезпеченням санітарно – гігієнічних норм).
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до компетентного органу, щодо встановлення та притягнення, посадових та відповідальних осіб, до відповідальності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2017 19:39
Вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
10.02.2017 20:05
Підтвердження вирішення:
Шановний Учасник, вкотре наголошуємо, що заклади освіти, які підпорядковуються Управлінню освіти, молоді та спорту мають різну кількість дітей, в звязку з цим замовлення товару має різну кількість. В середньому кількість продукції, яка постачається кожному окремому закладу освіти становить: 26,5-28 кг.
Оскільки продукція, яка є предметом закупівлі здебільшого фасована по 10,15,20 кг. З метою забезпечення санітарно- гігієничних норм при транспортуванні, навантаженні, розвантажуванні товару необхідна фасовка під портебу кожного окремогозакладу освіти.
Технічна документація щодо можливості фасування необхідної кількості продукції із забезпеченням санітарно – гігієнічних норм, видається уповноваженими на це органами, в межах законодавства.
Також, зазначаємо, що відповідно до п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2016 року, тендерна документація може містити також інщу інформацію відповідно до законодавтва, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога
Відхилено
Усунення незаконних,дискримінаційних критерій та вимог
Номер:
9097dfcc1aac4f02a1c63d8b7fbedd14
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-06-001717-b.b1
Назва:
Усунення незаконних,дискримінаційних критерій та вимог
Вимога:
Відповідно до Вимог встановлених ДКТ частини «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» та способу документального підтвердження визначеного у Додатку №2, замовником встановлені критерії :
- копії нормативно-технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (оскільки ДНЗ замовляють різну кількість продукції необхідно, щоб на підприємстві була розроблена технічна документація щодо можливості фасування необхідної кількості продукції із забезпеченням санітарно – гігієнічних норм);
Вище викладені вимоги є дискримінаційними, незаконними та порушують основні принципи здійснення процедури закупівлі, Відповідно до ЗУ «Про здійснення публічних закупівель», оскільки відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №39 від 10.02.2016,ЗУ « Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» та іншого чинного санітарного законодавства отримання, розроблення нормативно-технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі є не обов’язковим для здійснення господарської діяльності повзянаної з зберіганням, преробкою та реалізацією продуктів харчування.
Встановлення вище згаданих вимог Замовником унеможливлює та обмежує участь в даних торгах, а також є незаконно обгрунтованими та безпідставними.
Згідно чинного законодавства України, зокрема ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №39 від 10.02.2016 , на підтвердження вище викладених вимог, встановлених тендерною документацією та Замовником передбачено докуиенти дозвільного характеру, які є обовязковими, а саме:"Експлуатаційний дозвіл" - документ дозвільного характеру, який видається компетентним органом операторові ринку харчових продуктів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних заходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва, зберігання та реалізації харчових продуктів тваринного походження. Також чинним Законодавством передбачено Висновок СЕС, та рішення компетентного органу щодо реєстрації потужностей оператора ринку. Всі інші документи є вторичними та не обовязковими!
Враховуючи вище викладене просимо негайно усунути незаконні та дискримінаційні вимоги, а саме :
- копії нормативно-технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (оскільки ДНЗ замовляють різну кількість продукції необхідно, щоб на підприємстві була розроблена технічна документація щодо можливості фасування необхідної кількості продукції із забезпеченням санітарно – гігієнічних норм).
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до компетентного органу, щодо встановлення та притягнення, посадових та відповідальних осіб, до відповідальності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2017 20:30
Вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
09.02.2017 18:26
Підтвердження вирішення:
Шановний Учасник, читайте уважно умови тендерної документації, даної вимоги стосовно фасування продукції, що є предметом закупівлі Додаток 2 до тендерної документації - не містить!!