-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
лікарські засоби, різні
Торги відмінено
75 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 750.00 UAH
Період оскарження:
06.03.2017 09:28 - 10.03.2017 09:33
Скарга
Очікує розгляду
Усунення порушень у сфері законодавства щодо публічних закупівель.
Номер:
f154259652bb4b84996d0e97ef574bbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-06-000043-c.a1
Назва:
Усунення порушень у сфері законодавства щодо публічних закупівель.
Скарга:
Висловлюємо Вам свою повагу, та уважно вивчивши документацію на закупівлю товару 33690000-3 Лікарські засоби різні (номер оголошення UA-2017-03-06-000043-c) , повідомляємо, що деякі положення документації не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ №2092 від 19.12.2016 року.
Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст. 3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників.
Проте, в документації формування загального списку проведено з порушенням вимог наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ №2092 від 19.12.2016 року., а саме в Наказі МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ №2092 від 19.12.2016 року визначено, що: «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.» В п.3.1. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель визначення предмету закупівлі не відповідає діючому законодавству України. Крім цього зазначаємо, що в документації відсутня міжнародна непатентована назва лікарських засобів, визначена щодо кожного лікарського засобу згідно з Державним реєстром лікарських засобів України.
Виведення товару в загальний список, який визначений в Додатку 3 обмежує потенційну кількість учасників, у зв’язку з тим, що не всі дистриб’ютори або виробники лікарських засобів, які можуть приймати участь в даній процедурі закупівлі можуть запропонувати Замовнику весь перелік ліків, що наведений в Додатку 3.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі допорогових закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що перелічені зауваження є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення документації до вимог Закону, а саме привести документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України у визначений діючим законодавством України термін або відмінити допорогові закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.03.2017 22:28