-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт. Заміна (демонтаж, монтаж) лікарняного ліфта в КНП "Тростянецька міська лікарня" ТМР за адресою: м. Тростянець вул. Нескучанська, 7. ДБН В.2.2-9:2018 Код за ДК 021: 2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Тендерні пропозиції складаються та подаються Учасником Замовнику українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою. У разі, якщо до складу тендерної пропозиції Учасника входитимуть документи, які за своїм походженням були складені іншою, ніж українська мова, вони обов’язково мають супроводжуватися автентичним перекладом на українську мову.
Завершена
1 247 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 470.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 470.00 UAH
Період оскарження:
25.09.2020 11:55 - 18.10.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Оскарження умов тендеру
Номер:
34871316b68940a3aab3b2faefd2abd2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-25-005457-a.b1
Назва:
Оскарження умов тендеру
Скарга:
СКАРГА
щодо встановлення Замовником у тендерній документації вимог, які суперечать законодавству та призведуть до дискримінації Учасників процедури закупівлі
UA-2020-09-25-005457-a
Замовником (Комунальне некомерційне підприємство «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради) в електронній системі закупівель оголошено про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Капітальний ремонт. Заміна (демонтаж, монтаж) лікарняного ліфта в КНП "Тростянецька міська лікарня" ТМР за адресою: м. Тростянець вул. Нескучанська, 7. ДБН В.2.2-9:2018 Код за ДК 021: 2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-25-005457-a.
Скаржник (ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВК «ІНТЕРБУД») має намір взяти участь у процедурі закупівлі.
Однак, Замовником у тендерній документації встановлені вимоги які суперечать чинному законодавству, та порушують принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а саме:
1.Згідно Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям тендерної документації Замовник встановив вимогу: «Задля своєчасного виконання робіт Учасники повинні бути зареєстровані в Сумській області.»
Ця вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує коло потенційних Учасників виконання робіт та порушує норми ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв визначено статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог щодо місцезнаходження учасника торгів.
Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Згідно п. 3 Додаток 5 Форма «Тендерна пропозиція» Замовник встановив, що Учасник повинен погодитися: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», чим суперечить своїй же вимозі встановленій в п. 4.Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними Розділу ІІІ. Підготовка тендерної пропозиції тендерної документації: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Окрім того, Замовник у Додатку 5 зазначає, що учасник не повинен відступати від даної форми.
Скаржник вважає, що зазначене вища суперечність може бути формальною підставою для відміни Замовником процедури закупівлі, оскільки зазначена в п. 3 Додаток 5 Форма «Тендерна пропозиція» вимога є незаконною та порушує норми, встановлені п.11 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково звертаємо увагу, що Замовник вже відміняв процедуру закупівлі з формальних підстав з цього ж предмету закупівлі (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-08-13-003149-c) вказавши причину: «Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (відсутність в оголошенні про проведення відкритих торгів мови, якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції)».
Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 3, 5, 7, 9, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень умов процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію.
Додатки: витяги з тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт. Заміна (демонтаж, монтаж) лікарняного ліфта в КНП "Тростянецька міська лікарня" ТМР за адресою: м. Тростянець вул. Нескучанська, 7. ДБН В.2.2-9:2018 Код за ДК 021: 2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-25-005457-a (відповідно до частини 5 статті 18), що підтверджують порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 09.10.2020 14:24
- Підтвердження про усунуті порушення.pdf 12.10.2020 12:16
- рішення від 13.10.2020 № 19150 + лист Замовнику .pdf 13.10.2020 21:11
- інформація про перенесення розгляду скарги № 16858.pdf 26.10.2020 11:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.11.2020 № 20573.pdf 06.11.2020 18:35
- Рішення від 05.11.2020 № 20573.pdf 10.11.2020 23:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.10.2020 14:42
Дата розгляду скарги:
23.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.10.2020 21:11
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.11.2020 23:18
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.11.2020 23:18