• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 016-2010: 43.21.1 Обслуговування систем охоронної сигналізації в приміщеннях КНП “ЦПМСД №3” Деснянського району м. Києва

ДК 016-2010: 43.21.1 Обслуговування систем охоронної сигналізації в приміщеннях КНП “ЦПМСД №3” Деснянського району м. Києва

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 3 130 днів назад

18 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 180.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2017 18:09 - 16.02.2017 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на помилки в наданних документах закупівлі

Номер: 106ba4985d73444689a58f874a330934
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-14-002144-c.c1
Назва: Скарга на помилки в наданних документах закупівлі
Скарга:
В документах закупівлі допущено ряд важливих помилок: 1. В технічних вимогах вказано не вірну назву організації, що проводить закупівлю. Замість КНП “ЦПМСД №3” Деснянського району м. Києва вказано УкрНДІ «Ресурс». 2. В технічних вимогах вказано суму 21000 грн. як орієнтовна вартість послуг, хоча бюджет закупівлі складає 18000 грн. 3. Помилка, що вказана раніше повторюється в пункті 2 "Оголошення закупівлі". 4. В пункті 3.3. "Оголошення закупівлі" не вказано фактичні адреси надання послуг. Юридична адреса (вул. Матеюка,3) не співпадає з фактичним місцем отримання послуг. 5.В пункті 3.4. "Оголошення закупівлі" вказано не визначений термін надання послуг, тобто (протягом 2017 року), враховуючи проведення процедури закупівлі наприкінці лютого 2017р. 6. В пунктах 6,7 та 8 "Оголошення закупівлі" вказані минулі дати термінів надання запитів, пропозицій та уточнень закупівлі.
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Не задоволено (зауваження, зазначені у вимозі, не перешкоджають проведенню аукціону та укладенню договору з переможцем)
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.03.2017 17:56
Дата виконання рішення Замовником: 20.02.2017 17:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Зауваження, зазначені у вимозі, є наслідком технічної помилки, допущеної при завантаженні відповідних супровідних докуметів, та не перешкоджають проведенню аукціону, оскільки на торговельному майданчику містяться коректні дані, що відображають назву замовника, суму закупівлі, терміни її проведення, адреси надання послуг тощо. Замовник не розцінює як помилку вказівку на термін надання послуг "протягом 2017 року", оскільки шляхом здійснення нескладних логічних операцій можна дійти висновку про те, що такі послуги дійсно надаватимуться протягом 2017 року, з моменту укладення відповідного договору, адже 2 місяці поточного року минули, а будь-який правочин, у тому числі, господарський договір, не має зворотної дії в часі.
Задовільнена: Ні
Автор: Управління поліції охорони в м. Києві, Жир Олег Володимирович sektor_1@ukr.net