• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 –71250000-5 –Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до вимог пункту 7 Розділу 1 тендерної документації.

Завершена

20 237 665.29 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 136 415.84 UAH
Період оскарження: 25.09.2020 09:28 - 22.10.2020 01:00
Скарга
Скасована

Скарга на дії Замовника

Номер: 6519360cbb8646298b65d80b6a02e227
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-25-000238-b.b10
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Не правомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДЗК ПЛЮС"
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 26.11.2020 00:01
Автор: ТОВ "ДЗК ПЛЮС", ТОВ ДЗК ПЛЮС ТОВ ДЗК ПЛЮС +380462610530 dzkplus@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення Замовником

Номер: fb86ed0302734f14aa1637a8699a75f0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-25-000238-b.c9
Назва: Вимога про усунення порушення Замовником
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час прекваліфікації Вами було порушено вимоги п.5 Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» в частині перевірки пропозиції та публікації результатів, а саме п.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Причина дискваліфікації, вказана Замовником: "надана інформація в складі пропозиції згідно вимог п.1.1 Додатка №1 не відповідає встановленим вимогам тендерної документації" даний пункт вимагає документ, що підтверджує кваліфікацію учасника, а саме кваліфікаційний критерій "Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій". Тобто враховуючи дану вимогу ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не пізніше ніж за два дні до публікації протоколу розгляду документів повинен був розмістити в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей. Відповідно до ст.31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у тому числу у разі якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вимога п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» також стосується закупівель які проводяться відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону. Тобто, якщо Замовник вважав, що пропозиція ТОВ «ДЗК ПЛЮС» не відповідає кваліфікаційним критеріям, то не пізніше ніж за два дні до розміщення протоколу розгляду документів повинен був розмістити в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей. Своїми діями Замовник порушив законодавство про публічні закупівлі. Для захисту своїх прав та в разі бездіяльності Тендерного комітету змушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України та до Державної аудиторської служби України через портал Prozorro, https://prozorro.gov.ua/news/biznes-y-gromadski-aktyvisty-zmozhut-povidomlyaty-pro-porushennya-ta-zlovzhyvannya-v-tenderah-na-prozorro-napryamu-v-derzhaudytsluzhbu
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення рогзлянуто. Ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - надана інформація в складі пропозиції згідно вимог п.1.1 Додатка №1 не відповідає встановленим вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Не правомірна дискваліфікація

Номер: 4e273d1b6f4b405b9b5f5cbe8b7ff709
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-25-000238-b.c3
Назва: Не правомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний замовнику! Просимо надати пояснення яка саме надана інформація в складі пропозиції згідно вимог п.1.1 Додатка №1 не відповідає встановленим вимогам тендерної документації? Все обладнання, що вимагається Наказом від 11.04.2013 № 255 "Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою" надане в складі тендерної пропозиції, в довідці № 1315 від 23.10.2020 року (з додатками) та в довідці № 1226 від 08.10.2020р. (з додатками)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення рогзлянуто. Ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - надана інформація в складі пропозиції згідно вимог п.1.1 Додатка №1 не відповідає встановленим вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірної дискваліфікації

Номер: 36599c10225547f7978f8862c8c6a72c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-25-000238-b.c6
Назва: Щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що підстави відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХНОМАП» є неправомірними оскільки: Заявленою підставою відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХНОМАП» є невідповідність пропозиції кваліфікаційним критеріям, а саме - договір з виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області не є аналогічним. Хочемо зазначити, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) було надано довідки № 91, 92, 93 від 22.10.2020 р. (для кожного з трьох лотів окремо), які містять інформацію про два договори. Один з яких – договір з гр. Малюкіною Н.М. щодо надання послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), що є аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації (ст.25 ЗУ «Про Землеустрій» - види документації із землеустрою). Договір з виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області щодо розроблення документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки надано в якості додаткових матеріалів. Хочемо зазначити, що даний вид документації підлягає обов’язковій державній експертизі землевпорядної документації. Виконання даного договору та отримання позитивного висновку державної експертизи землевпорядної документації свідчить про професіоналізм ТОВ «ТЕХНОМАП» та високу якість виконання землевпорядних та землеоціночних робіт. Також хочемо зазначити, що відповідно до пункту 3.1 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) Додатку 1 тендерної документації на підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надає оригінал позитивного листа-відгука, копію аналогічного договору з додатками, акти приймання-передачі наданих послуг. В тендерній документації відсутня вимога, що учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) повинен надати 2 або більше договорів. В тендерній документації також відсутня вимога щодо заборони Учаснику надавати додаткові матеріали, які не вимагаються тендерною документацією. Таким чином для підтвердження досвіду виконання робіт ТОВ «ТЕХНОМАП» надано договір №14 від 04.09.2020 р. про розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), договір з виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради Широківського району надано в якості додаткових матеріалів, враховуючи що в тендерній документації відсутня вимога щодо кількості необхідних договорів, наша пропозиція відповідає умовам тендерної документації. Також хочемо зазначити, що під час прекваліфікації Замовником було порушено вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині перевірки пропозиції та публікації результатів, а саме п.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Досвід виконання аналогічних договорів належить до кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16. Тобто враховуючи дану вимогу ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не пізніше ніж за два дні до публікації протоколу розгляду документів повинен був розмістити в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей. Відповідно до ст.31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у тому числу у разі якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вимога п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» також стосується закупівель які проводяться відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону. Тобто, якщо Замовник вважав, що пропозиція ТОВ «ТЕХНОМАП» не відповідає кваліфікаційним критеріям, то не пізніше ніж за два дні до розміщення протоколу розгляду документів повинен був розмістити в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей. Своїми діями Замовник порушив законодавство про публічні закупівлі, що відповідно до ст.16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення – «відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону» - тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У зв’язку з вищезазначеним просимо Замовника усунути порушення законодавства та скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ТЕХНОМАП», а у випадку неможливості на даному етапі усунути правопорушення – скасувати закупівлю відповідно до частини 2 пункту 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення рогзлянуто. Ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - в порушення вимог п.3.1 Додатка №1 тендерної документації наданий в складі пропозиції договір з виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області не є аналогічним.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірної дискваліфікації

Номер: b8465a9f16304d1387906ed285c7f965
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-25-000238-b.b5
Назва: Щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що підстави відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХНОМАП» є неправомірними оскільки: Заявленою підставою відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХНОМАП» є невідповідність пропозиції кваліфікаційним критеріям, а саме - договір з виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області не є аналогічним. Хочемо зазначити, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) було надано довідки № 91, 92, 93 від 22.10.2020 р. (для кожного з трьох лотів окремо), які містять інформацію про два договори. Один з яких – договір з гр. Малюкіною Н.М. щодо надання послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), що є аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації (ст.25 ЗУ «Про Землеустрій» - види документації із землеустрою). Договір з виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області щодо розроблення документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки надано в якості додаткових матеріалів. Хочемо зазначити, що даний вид документації підлягає обов’язковій державній експертизі землевпорядної документації. Виконання даного договору та отримання позитивного висновку державної експертизи землевпорядної документації свідчить про професіоналізм ТОВ «ТЕХНОМАП» та високу якість виконання землевпорядних та землеоціночних робіт. Також хочемо зазначити, що відповідно до пункту 3.1 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) Додатку 1 тендерної документації на підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надає оригінал позитивного листа-відгука, копію аналогічного договору з додатками, акти приймання-передачі наданих послуг. В тендерній документації відсутня вимога, що учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) повинен надати 2 або більше договорів. В тендерній документації також відсутня вимога щодо заборони Учаснику надавати додаткові матеріали, які не вимагаються тендерною документацією. Таким чином для підтвердження досвіду виконання робіт ТОВ «ТЕХНОМАП» надано договір №14 від 04.09.2020 р. про розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), договір з виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради Широківського району надано в якості додаткових матеріалів, враховуючи що в тендерній документації відсутня вимога щодо кількості необхідних договорів, наша пропозиція відповідає умовам тендерної документації. Також хочемо зазначити, що під час прекваліфікації Замовником було порушено вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині перевірки пропозиції та публікації результатів, а саме п.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Досвід виконання аналогічних договорів належить до кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16. Тобто враховуючи дану вимогу ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не пізніше ніж за два дні до публікації протоколу розгляду документів повинен був розмістити в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей. Відповідно до ст.31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у тому числу у разі якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вимога п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» також стосується закупівель які проводяться відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону. Тобто, якщо Замовник вважав, що пропозиція ТОВ «ТЕХНОМАП» не відповідає кваліфікаційним критеріям, то не пізніше ніж за два дні до розміщення протоколу розгляду документів повинен був розмістити в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей. Своїми діями Замовник порушив законодавство про публічні закупівлі, що відповідно до ст.16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення – «відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону» - тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У зв’язку з вищезазначеним просимо Замовника усунути порушення законодавства та скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ТЕХНОМАП», а у випадку неможливості на даному етапі усунути правопорушення – скасувати закупівлю відповідно до частини 2 пункту 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення рогзлянуто. Ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - в порушення вимог п.3.1 Додатка №1 тендерної документації наданий в складі пропозиції договір з виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області не є аналогічним.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення Замовником

Номер: 0d456ad07baa4b9699fbb46803ea6412
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-25-000238-b.c8
Назва: Вимога про усунення порушення Замовником
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час прекваліфікації Вами було порушено вимоги п.5 Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» в частині перевірки пропозиції та публікації результатів, а саме п.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Причина дискваліфікації, вказана Замовником: "надана інформація в складі пропозиції згідно вимог п.1.1 Додатка №1 не відповідає встановленим вимогам тендерної документації" даний пункт вимагає документ, що підтверджує кваліфікацію учасника, а саме кваліфікаційний критерій "Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій". Тобто враховуючи дану вимогу ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не пізніше ніж за два дні до публікації протоколу розгляду документів повинен був розмістити в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей. Відповідно до ст.31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у тому числу у разі якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вимога п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» також стосується закупівель які проводяться відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону. Тобто, якщо Замовник вважав, що пропозиція ТОВ «ДЗК ПЛЮС» не відповідає кваліфікаційним критеріям, то не пізніше ніж за два дні до розміщення протоколу розгляду документів повинен був розмістити в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей. Своїми діями Замовник порушив законодавство про публічні закупівлі. Для захисту своїх прав та в разі бездіяльності Тендерного комітету змушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України та до Державної аудиторської служби України через портал Prozorro, https://prozorro.gov.ua/news/biznes-y-gromadski-aktyvisty-zmozhut-povidomlyaty-pro-porushennya-ta-zlovzhyvannya-v-tenderah-na-prozorro-napryamu-v-derzhaudytsluzhbu
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення рогзлянуто. Ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - надана інформація в складі пропозиції згідно вимог п.1.1 Додатка №1 не відповідає встановленим вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Не правомірна дискваліфікація

Номер: 3dda0a69f5af47b1b6a50ffff2aead43
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-25-000238-b.c2
Назва: Не правомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний замовнику! Просимо надати пояснення яка саме надана інформація в складі пропозиції згідно вимог п.1.1 Додатка №1 не відповідає встановленим вимогам тендерної документації? Все обладнання, що вимагається Наказом від 11.04.2013 № 255 "Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою" надане в складі тендерної пропозиції, в довідці № 1315 від 23.10.2020 року (з додатками) та в довідці № 1226 від 08.10.2020р. (з додатками)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення рогзлянуто. Ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - надана інформація в складі пропозиції згідно вимог п.1.1 Додатка №1 не відповідає встановленим вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення Замовником

Номер: 1ab9d2b50cfa4d29923336b93090ae55
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-25-000238-b.c7
Назва: Вимога про усунення порушення Замовником
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час прекваліфікації Вами було порушено вимоги п.5 Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» в частині перевірки пропозиції та публікації результатів, а саме п.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Причина дискваліфікації, вказана Замовником: "надана інформація в складі пропозиції згідно вимог п.1.1 Додатка №1 не відповідає встановленим вимогам тендерної документації" даний пункт вимагає документ, що підтверджує кваліфікацію учасника, а саме кваліфікаційний критерій "Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій". Тобто враховуючи дану вимогу ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не пізніше ніж за два дні до публікації протоколу розгляду документів повинен був розмістити в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей. Відповідно до ст.31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у тому числу у разі якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вимога п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» також стосується закупівель які проводяться відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону. Тобто, якщо Замовник вважав, що пропозиція ТОВ «ДЗК ПЛЮС» не відповідає кваліфікаційним критеріям, то не пізніше ніж за два дні до розміщення протоколу розгляду документів повинен був розмістити в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей. Своїми діями Замовник порушив законодавство про публічні закупівлі. Для захисту своїх прав та в разі бездіяльності Тендерного комітету змушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України та до Державної аудиторської служби України через портал Prozorro, https://prozorro.gov.ua/news/biznes-y-gromadski-aktyvisty-zmozhut-povidomlyaty-pro-porushennya-ta-zlovzhyvannya-v-tenderah-na-prozorro-napryamu-v-derzhaudytsluzhbu
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення рогзлянуто. Ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - надана інформація в складі пропозиції згідно вимог п.1.1 Додатка №1 не відповідає встановленим вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: eee8531fb1ef46bbba3edfa0c5b0d3d6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-25-000238-b.c1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний замовнику! Просимо надати пояснення яка саме надана інформація в складі пропозиції згідно вимог п.1.1 Додатка №1 не відповідає встановленим вимогам тендерної документації? Все обладнання, що вимагається Наказом від 11.04.2013 № 255 "Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою" надане в складі тендерної пропозиції, в довідці № 1315 від 23.10.2020 року (з додатками) та в довідці № 1226 від 08.10.2020р. (з додатками)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення рогзлянуто. Ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - надана інформація в складі пропозиції згідно вимог п.1.1 Додатка №1 не відповідає встановленим вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірної дискваліфікації

Номер: cb35dbc6053942579c192d82dd4622d0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-25-000238-b.c4
Назва: Щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що підстави відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХНОМАП» є неправомірними оскільки: Заявленою підставою відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХНОМАП» є невідповідність пропозиції кваліфікаційним критеріям, а саме - договір з виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області не є аналогічним. Хочемо зазначити, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) було надано довідки № 91, 92, 93 від 22.10.2020 р. (для кожного з трьох лотів окремо), які містять інформацію про два договори. Один з яких – договір з гр. Малюкіною Н.М. щодо надання послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), що є аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації (ст.25 ЗУ «Про Землеустрій» - види документації із землеустрою). Договір з виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області щодо розроблення документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки надано в якості додаткових матеріалів. Хочемо зазначити, що даний вид документації підлягає обов’язковій державній експертизі землевпорядної документації. Виконання даного договору та отримання позитивного висновку державної експертизи землевпорядної документації свідчить про професіоналізм ТОВ «ТЕХНОМАП» та високу якість виконання землевпорядних та землеоціночних робіт. Також хочемо зазначити, що відповідно до пункту 3.1 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) Додатку 1 тендерної документації на підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надає оригінал позитивного листа-відгука, копію аналогічного договору з додатками, акти приймання-передачі наданих послуг. В тендерній документації відсутня вимога, що учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) повинен надати 2 або більше договорів. В тендерній документації також відсутня вимога щодо заборони Учаснику надавати додаткові матеріали, які не вимагаються тендерною документацією. Таким чином для підтвердження досвіду виконання робіт ТОВ «ТЕХНОМАП» надано договір №14 від 04.09.2020 р. про розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), договір з виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради Широківського району надано в якості додаткових матеріалів, враховуючи що в тендерній документації відсутня вимога щодо кількості необхідних договорів, наша пропозиція відповідає умовам тендерної документації. Також хочемо зазначити, що під час прекваліфікації Замовником було порушено вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині перевірки пропозиції та публікації результатів, а саме п.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Досвід виконання аналогічних договорів належить до кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16. Тобто враховуючи дану вимогу ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не пізніше ніж за два дні до публікації протоколу розгляду документів повинен був розмістити в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей. Відповідно до ст.31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у тому числу у разі якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вимога п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» також стосується закупівель які проводяться відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону. Тобто, якщо Замовник вважав, що пропозиція ТОВ «ТЕХНОМАП» не відповідає кваліфікаційним критеріям, то не пізніше ніж за два дні до розміщення протоколу розгляду документів повинен був розмістити в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей. Своїми діями Замовник порушив законодавство про публічні закупівлі, що відповідно до ст.16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення – «відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону» - тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У зв’язку з вищезазначеним просимо Замовника усунути порушення законодавства та скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ТЕХНОМАП», а у випадку неможливості на даному етапі усунути правопорушення – скасувати закупівлю відповідно до частини 2 пункту 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення рогзлянуто. Ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - в порушення вимог п.3.1 Додатка №1 тендерної документації наданий в складі пропозиції договір з виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області не є аналогічним.
Статус вимоги: Задоволено